{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Smerter i bækken :-( {{forumTopicSubject}}

Øv øv, er mega frustreret er begyndt at have smerter foran i bæknet, omkring symfysen - der kan give nogle frygtelig jag hvis jeg ikke passer på og det gør ondt når jeg går..

Jeg er 14+2 og syntes dette kommer alt for tidligt. Jeg står helt alene med gård, heste og hund der skal fodres og luftes osv. min mand kommer først hjem til maj - shit det er ikke sjovt lige nu..

Jeg har nedsat mit aktivitetsniveau rigtig drastisk og undgår løft og andre vrid i kroppen. Er der noget jeg skal have gjort gør jeg det om morgenen, da jeg ingen ting er vær når jeg kommer hjem fra arbejde.

hmm, det bliver et lidt langt indlæg - men ved ikke helt hvad jeg skal.
Har sagt til mig selv at jeg tager til lægen i starten af næste uge hvis ikke det bliver bedre - men hvad pokker kan hun gøre ved det?
Er bare meget bange for det er begyndede bækkenløsning smiley

Hvad ville i andre gøre i samme situation?

Og kan man gøre et eller andet for at forebygge at det udvikler sig til bækkenløsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter i bækken :-(
  • #1   16. feb 2012 Der er ikke så meget andet at gøre end at slappe af, hvis det er bl bliver det ikke bedre, men man kan prøve at undgå at det bliver alt for slemt og det gør du ved at lytte til din krop og slap af når det begynder at gøre ondt. Sådan noget som at støvsuge, tømme opvaskenaskine osv. Er det værste.
    Har du ikke mulighed for at nogle kan komme og hjælpe dig lidt?
    Hvis du ikke passer på kan bl blive en permanent lidelse


Kommentér på:
Smerter i bækken :-(

Annonce