{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.447 visninger | Oprettet:

Jeres mening.. {{forumTopicSubject}}

Åh det lidt en lang historie, men skal prøve at gøre den så kort som mulig. :S

Min bror og hans kæreste har anskaffet sig en hund, en sort labrador. De bor i et hus på 80 km2 med 2 små børn (en på halvandet og en på 3) De fik lige efter jul fjernet den der kunne have været den 3 baby fordi de hverken havde plads eller råd til barn nr 3. Men nu har de så anskafet sig den her store hund som æder alt i deres hus, fordi han ikk blir aktiveret. Han har ingen kurv han kan gå i og ligge sig i og når de ikk er hjemme står han bundet ude i deres fyrrum. Min bror arbejder som lastbilchauffør og han hverdag går ud på at arbejde og sover. Han laver aldrig ting sammen med hans familie og hun går hjemme. Når børnene så er blevet afleveret i DP og BH så kører hun rundt og besøger alle mulig i familien. Det eneste aktivering den hund får er når de er ude og ryge så får han lov til at gå ude i haven (Den er ikk hegnet ind så han kan ikk gå udenfor alene)