{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres mening.
  • #2   28. nov 2013 Har ikke prøvet det, men ville ikke vælge ks med mindre det var allersidste udvej.

  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #3   28. nov 2013 Som gæst til et ks, holder jeg stærkt med #2. Til enhver tid så forsøg at undgå ks, så absolut den mest skræmmende oplevelse jeg dags dato har været med til (og så var det endda Grøn secto) på mange måder skræmmende, på endnu flere måder forkert.

    Alene det at barnet tilbringer sine første minutter i et rum væk fra dig, og der går op mod en time før du har barnet på brystet, føles så forkert og er faktisk svært at glemme efterfølgende, følelsen af "afslutning" manglede i vores tilfælde også, men nok også fordi vi havde været i gang 14 timer op til.

    Nå.. lidt offtopic, men ville nævne det alligevel.


  • #4   28. nov 2013 Jeg vil vælge KS i stedet for vendings forsøg og det er også skrevet i min journal... smiley

  • #5   28. nov 2013 Jeg ville forsøge vending og hvis det ikke ret hurtigt lykkedes ville jeg helt sikkert vælge kejsersnit, og det er fordi jeg med selvsyn har set hvor galt en sædefødsel kan gå :-(((( jeg er eller ikke fan af selvvalgte kejsersnit men netop her ville jeg ihvertfald selv vælge det.

  • #6   28. nov 2013 Jeg er så bange. og tænker slet ikke klart. har født tre unger. men det her har jeg aldrig prøvet. puha.

  • #7   28. nov 2013 Ks 100%!!! Så er det altså heller ikke værre og det er mindre farligt end at føde barnet når det ligger forkert. Hvorfor ta risikoen??

  • #8   29. nov 2013 En fra min mødregruppe fødte selv, Sæde fødsel. Hendes pige blev lam i den ene arm fordi de til sidst bare måtte hive hende ud..
    Så alene af den grund ville jeg vælge ks


  • #9   29. nov 2013 Jeg ville aldrig forsøge med et vendingsforsøg har en veninde der mistede efter / hendes datter døde. Som komplikation der af.
    Jeg ville personligt overveje sæde fødsel. Men kkan fordi jeg er god til at udvide mig hurtigt og jeg ved ml in sidste fødsel Ingen bristning havde.
    men hvis jm fraråder vil jeg vælge ks.
    Hvis du spurgte mig da jeg ventede nr tre. Havde jeg sagt nej til vendingsforsøg og havde så valgt ks

    Hvordan. Gik dine tidliger fødsler ?


  • #10   29. nov 2013 fødte min datter på ti år 4 uger før tid og det gik ok. min søn på 7 år også født selv og det gik også godt også er der min lille pige på 4 år blevet jeg sat igang og hun tog 38 timer om at komme ud. men også ok fødsel.

  • #11   29. nov 2013 Med dine følser ville jeg klart vælge ks.

    Min længere fødsel er 6 timer fra første muren til bebs var ude


  • #12   29. nov 2013 Fødsler

  • #14   29. nov 2013 Min mor fortalte at da hun var gravid der lavede de yderst sjældent vendingsforsøg - da det var risiko for at skade barnet, samt at risikoen for at barnet bliver viklet ind i navlestrengen.

    Jeg har fået et KS, og jeg synes ikke det var så slemt.
    Man har selvfølgelig smerter i nogle dage - men det er smerter man kan holde ud.

    Jeg havde valgt KS og intet vendingsforsøg.


  • Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #16   29. nov 2013 Charlotte
    Min mor fortalte at da hun var gravid der lavede de yderst sjældent vendingsforsøg - da det var risiko for at skade barnet, samt at risikoen for at barnet bliver viklet ind i navlestrengen.


    Kunne det tænkes at lægevidenskaben har forbedret sig en smule over de sidste 24 år?


  • #17   29. nov 2013 vores valg bliver ks.

  • #18   29. nov 2013 Quist:

    Det har den da nok - men kvindekroppen har ikke ændret sig.?
    Det er stadig en stor baby man prøver at tvinge rundt inde i livmoderen.

    Jeg delte ud af mine tanker. - og synes tit at man hører om mange mislykkedes forsøg.
    Så derfor ville jeg foretrække et kejsersnit.

    Du har oplevet KS som en skræmmende begivenhed - jeg oplevede det slet ikke så slemt.
    Jeg så ikke min datter i 24 timer. - men det er en længere historie. - selve KS forløb fint.
    De fleste sunde og raske børn kommer da op til deres mor med det samme - ellers kan far jo lige tage over mens mor lige bliver gjort færdig.


Kommentér på:
jeres mening.

Annonce