{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

ja jeg er sku barnlig og hvaså? {{forumTopicSubject}}

sagen er den at min søster skal giftes til næste år en gang og føler mig fanme godt nok overset!
Jeg skulle ha været gift i år men af personlige årsager valgte vi at udskyde brylluppet men jeg havde hende med til ALT.. Hun var med mig ude og prøve kjoler, komme med ideer osv.. Nu da hun så sselv skal giftes, Blir jeg total overset og grunden er at mig og min svigerinde ikk snakker sammen, så hun har automatisk valgt hende frem for mig.. Ved godt at jeg burde bar være glad på hendes vejne men føler mig sku godt nok overset af min egen søster.. Vi har ALTID haft det godt sammen, og har altid været der for hinanden men efter min bror og jeg er røget uvenner har hun bar valgt dem og helt ærlig- det pisser mig virkelig af..
Ved godt der er nogle af jer der sidder og tænker hold kæft hun er barnlig hende her og gir jeg sku egentlig ret men føler mig sku egentlig bar såret.. havde da håbet at jeg skulle være den der skulle hjælpe hende med den store dag men nej sådan skulle det ikk være!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja jeg er sku barnlig og hvaså?
  • #1   19. jun 2012 Jeg syntes ik du er barnlig!!!
    Syntes det forkert at hun vælger svigerinden frem for sin egen søster, jeg ville godtnok blive meget ked


  • #2   19. jun 2012 Du er slet ikke barnlig.
    Jeg ville blive så skuffet hvis min søster gjorde det mod mig, hvis hun hjalp mig


  • #3   19. jun 2012 Øhm.. Jeg synes ikke du er barnlig, og jeg forstår godt din følelse.. Men lige den dag, ville jeg bide det i mig. Det er hendes dag, og hvis hun vil have det sådan, så skal hun have det sådan uden at mærke mine fustrationer. Bare den ene dag.

    Hvis du ikke allerede har prøvet på det, så prøv at lufte at du meget gerne vil hjælpe. Måske har hun overhoved ikke tænkt de baner selvom de for mange virker logiske.
    Havde den snak med min mor i lørdags. Hun var skuffet over at jeg ikke havde spurgt hende om hjælp til mit bryllup, og alt hvad jeg tænkte var: "Min Mor skal bare nyde min dag, og hun skal på ingen måde anstrenges!" Jeg glædede mig til at overraske hende. Vidste virkelig ikke at hun havde det sådan. Hendes skuffelse stoppede da hun hørte min tanke.


  • #4   19. jun 2012 Jah barnligt er det helt sikkert af dig må jeg indrømme..

    Men sådan er det jo nogen gange nå man bliver såret.. men det er vel bare og fortælle til din søster hvordan du har det og sådan..? kan jo være det fordi hun måske er bange for du bliver lidt såret nu i har måtte aflyse jeres bryllup..

    tit er der jo en grund til det.. så spørg. =)


  • #5   19. jun 2012 mulle pige. - har sagt fra dag 1 og hun endelig skulle sige til vis hun skulle ha hjælp med noget..

Kommentér på:
ja jeg er sku barnlig og hvaså?

Annonce