{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Carina K
Carina K
Tilmeldt:
4. apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26

Jeg er, -ja jeg ved ikk hva jeg er ;o/ {{forumTopicSubject}}

Nu har vi prøvet at blive gravide i nogen tid. Min veninde kom igår og sagde, at nu havde hun smidt pillerne for en mdr siden og hun er nu gravid....

Blev helt vildt glad på hendes vegne og samtidig lidt småirreteret over at hun snakkede som om, at blive gravid er den letteste ting i verden...

Vi var sammen hele eftermiddagen og snakkede om alt, er virkelig oprigtig glad på deres vegne.

Men som det sidste inden hun går, siger hun: "Nogle par matcher bare ikke så godt og derfor kan det jo godt være svært at blive gravid. Men håber da at det lykkes for jer snart" -Der stod nærmest røg ud af ørerne på mig, men sagde ikke noget. Jeg blev virkelig stødt og sur over hendes kloge ord.

Er det bare fordi jeg føler mig lidt snydt over det var så let for dem?

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men er virkelig glad på deres vegne-samtidig så er jeg i pirrende humør over dette.. Sys bare det hele er noget møg og det er svært at styre følelserne altid... Det ramte nok lidt hårdere end hun mente det...

Hmm, ja jeg ved ikke om det bare er mig der er mærkelig???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er, -ja jeg ved ikk hva jeg er ;o/
  • #2   12. feb 2010 Jeg var nu også blevet skuffet ked af det over sådan en udtalelse må jeg indrømme

  • Carina K
    Carina K Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #3   12. feb 2010 det kan godt være hun mente det som trøst... Men det hjælp ikke ;o/ Jeg ved ikke, har aldrig tænkt negativt før, for det kommer når det kommer-så det at hun sagde sådan, gjorde lige at modet blev mistet....



  • Carina K
    Carina K Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #4   12. feb 2010 Nu fik jeg lige set, at jeg har skrevet i "Graviditet" - skulle haveværet i "Prøver at blive gravide" En Smutter

  • #5   12. feb 2010 ej jeg tror jeg var blevet rasende..
    det siger man sku da ikke til sin veninde..
    det er da det mest barnlige man kan sige..
    så er man da slet ikke klar til at blive mor hvis man behandler andre på den måde.
    ja undskyld mig. men hun har da nok været jalou over at du i er startet før dem og nu skal hun lige sige ha ha. du startede før mig men jeg blev gravid først...

    undskyld men sådanna tøser kan jeg bare ikke klare..
    hvis det havde været mig var jeg blevet sur..
    du kan jo ikke gøre for at du ikke bliver hurtigt og nemt gravid..
    det kan være med det næste barn hun skal ha at hun ikke bliver hurtigt gravid og i gør..

    jeg var 5 mdr om at blive gravid første gang.. (ved det er hurtigt men ikke hurtigt når man står i det)

    og anden gang blev jeg gravid bare ved tanken om små børn igen.. og der var jeg ikke engang stoppet med p-ringen...

    så der er stor forskel på hvor hurtigt man bliver gravid..

    hvor længe har i prøvet og hvor længe har du været på pillen inden du er stoppet..
    spiser du sundt ikke ryger og alt det pjat som de nu kan finde på at sige lægerne.. og ikke mindst hvor meget tænker du over det???
    jo mindre man tænker over det jo hurtigere kommer det.

    held og lykke med det hele.. håber ikke at der går for lang tid inden..
    og husk øvelse gør mester..;-)
    kram


  • Carina K
    Carina K Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #8   12. feb 2010 Hippen...: Har ikke taget pillerne i ca 5-6 mdr. Jeg spiser sundt osv, har taget pillerne siden jeg var 15-16 så det er jo lang tid... Det er ikke noget vi tænker over som sådan i hverdagen, er ikke besat af tanken... Men det må godt være snart ;o)
    Jeg tog det faktisk hele situationen præcis som du beskriver det.....

    Tak for jeres ord, det var nok lidt det jeg ville høre. For havde det virkelig skidt med, at jeg var blevet lidt fornærmet.. Tænkte at det måske var lidt jalouxi, der fik mig til at tænke sådan - og det havde jeg det skidt med... Men er altså ikke jaloux på dem, er tværtimod glad på deres vegne.. Men synes altså hendes kommentar var lige under bæltestedet...


  • Carina K
    Carina K Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #9   12. feb 2010 Linda: Jeg kan godt se hvad du mener, men synes ikke jeg er virkelig nærtagende.... Jeg er jo heller ikke sur eller skuffet over hende som sådan, kommentaren ramte bare et virkelig ømt punkt og slog mig ud af kurs....

Kommentér på:
Jeg er, -ja jeg ved ikk hva jeg er ;o/

Annonce