{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

en rigtig træls dag... (langt) er ked. {{forumTopicSubject}}

Har lige behov for at lukke lidt træls ævl ud....

Jeg skulle ind på sygehuset i dag til undersøgelser med alle mine led. (har også problemer med mit hjerte, og har skæv ryg/bækken)
Min mor lider desværre af fibromyalgi, og desværre går det den vej med mig også.
Og da det er en meget stærk lidelses sygedom som ofte bare forværres, ja så er det ikke lige det sjoveste at få.
I kan læse om sygdommen inde på nettet hvis i søger på det.

Og da jeg er ved at være så dårlig allerede nu, og har fået at vide af lægen at efter 30 år så skal jeg nok ikke vælge at få flere børn, da min krop ikke kan klare det. Og det betyder jo så også, at jeg gerne vil have børn nu og føler mig parat, og vi har egen landejendom, og go bil osv.
Selvfølgelig er der nogle som vil sige det et for tideligt, men det er vores valg. (jens er 25 år, jeg bliver 22 den 12/11)

Så i dag kommer jeg ind på sygehuset til undersøgelse, og får bare en meget træls læge, som ligesom næsten siger med krops sproget, hold op med at være sølle...
Han undersøger mig osv, og begynder at spørge sur ind til det med mit hjerte og det kunne da ikke passe jeg skulle gå sygemeldt osv. (det er et helt andet sygehus der køre den sag med mit hjerte)
Vi kommer så frem til at han spørger hvad jeg tager af pillearter, og fortæller så at jeg ikke tager andet end vitaminer og folsyre og fiskeolie, og har valgt ikke at tag p-piller mere, sååå kan i tro jeg bliver set endnu mere ned på og han siger bare NÅ, OG RULLER MED ØJNENE...
Det ramte altså godt nok hårdt, så føler man sig virkelig uduelig, og en rigtig bums som slet ikke kan noget om enig bare har ondt over alt næsten hver dag...

Undskyld det blev langt, men havde brug for atkomme ud med alt det. Hvor er det svært at man ser rask ud at kigge på men alt indeni min krop er bare noget bras..
Tak til jer der gad læse det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en rigtig træls dag... (langt) er ked.
  • #1   29. okt 2008 det lyder godt nok trist. sikke en dum læge

  • #2   29. okt 2008 Pernille: jeg forstår din frustration. Men håber du ved at fibromyalgi kan gøres let at leve med, via din kost. Der findes særlig fibro-kost som tager smerterne, hovedpinen og trætheden. Så tag og prøv det.

    Jeg har selv endometriose, og det kan man også gøre lettere at leve med,ved nogle ændringer i kosten, eks drop kaffen, hvedemel, chokolade, rødt kød osv osv....jeg følger det ikke lige nu, men har gjort.

    Så jeg synes helt sikkert du skal overveje at kontakte en diætist med viden om fibro-kost... tænk på, hvilken mor dine børn får når du er meget plaget af det? Tænk på hvor meget mere energi du kan opnå at få til dine børn....er det ikke det værd?


  • #3   29. okt 2008 har skrevet til dig privat Pernille smiley

  • #4   29. okt 2008 Jeg kender alt det med kosten, da jeg også har migræne osv, så ved der er rigtig mange ting der spiller ind.. Men stadigvæk er der mange ting der ikke kan gøres desværre...

  • #5   30. okt 2008 Pernille der var sku da en rigtig træls læge og noget af en dårlig oplevelse..
    Lige til det med at få børn ! Hvorfor er det for tidligt ? 22 er sku ikke for tidligt jeg var selv 19 da jeg blev gravid og er så sat til nu her den 18/11 og er 20 nu, min kæreste er 24.. Så i klør da bare på, hvis i føler at i er klar og sådan lyder det da, så synes jeg da at i skal gøre noget ved det.. Held og lykke her fra i hvertfal og så et stort trøste kram for den dårlige oplevelse..


  • #6   30. okt 2008 tusind tak christine.. det var super sødt sagt...

  • Nanna S
    Nanna S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   30. okt 2008 Tror at der er mange der har dårlige oplevelser med læger,for man har tendens til at tillæge deres ord for meget magt over en.Desvære har den omtalte læge glemt alt om næste kærlighed og medfølelse.Og er næste sikker på.at de fleste villle have gået derfra med en dårlig følelse af misforståethed og afmagt.Om nogen burden den læge have forståelse for din siutation..Syntes at du og din kæreste-mand skal kæmpe for at blive gravide og jeres ret til at få børn,uanset fordomme og du er den der allerbedst ved, om det er det rigtige tidspunt,for det er din krop og dit liv.Jeg blev selv mor for første gang som 17 årige,blev 17 den 7 sep og min datter blev født d 11 september.Hun er idag 18 år og igsn med HF.Til hver en tid vil hun helst have været født,når vi snakker om teenagegraviditet osv.Men du er jo snart 22 ,så syntes du har en god aldre,har selv en datter nu på 4 en lille efternøler,og kan sagtes mærke at jeg ikke er 17 år mere.Man har mere energi og er ikke så pyldret når man er ung.Håber du bliver ved med at kæmpe dig igennem din sygdom og at du snart bliver mor til et smukt barn.Kram fra Tine.

  • #8   30. okt 2008 hey både jeg og min kæreste er 22 og har en lille på vej, så det er da ikke for tidligt, kom i bare igang, mht. dine skavanker, det er da trist du i en så tidlig alder har så meget at slås med, og at lægen der åbenbart var lidt ligeglad, tror det er en svaghed, når man er ung, så mener mange læger at man burde kunne klare alt og det der med at sygemelde sig bare er ren pjæk... ja ja dem om det, har man ondt så har man ondt så kan manden jo rulle så meget med øjnene han har lyst til, latterligt, og mærkelig holdning at have.. jeg er selv sygemeldt pt. og der er der også nogen som synes det er noget mærkeligt noget, men dem om det.

Kommentér på:
en rigtig træls dag... (langt) er ked.

Annonce