{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

århhh træls :( {{forumTopicSubject}}

ja vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde emnet og der er ingen online i gruppen lige nu kan jeg se, men blir lige nød til at få det ud altså.

nå men for at gøre en lang historie kort fik jeg konstateret pco i 2006, på ouh blev sendt hjem med besked på at droppe pillerne og komme igen nogle måneder senere, da jeg så kom til kontrol var jeg blevet gravid og så blev der ikke rigtig gjort mere ved alt det her pco halløj, da jeg ingen gener havde af det( udover udebleven mens) og hverken læge eller sygehus har spurgt indtil det.

så kommer den lange historie smiley

nå men sagen er den at siden jeg fødte liva i januar er min mens kommet ret præcis (hvilket jo er herre underligt for det har den ALDRIG gjort før:s) lige indtil august, der kom den 3 uger senere og her i september kom den slet ikke. og plus så der siden juli august er min hud gået amok og har bare bumser konstant:( og også siden der har min mave været utrolig oppustet og jeg ser bare sååå gravid ud smiley

men har teste både i sidste uge og idag og de er bragende blanke og manden er jo også sterilliseret så chancen skulle jo være minimal smiley

men så har jeg så været inde og læse lidt og der står noget med at slanke pcoér kan være insulinresistente i musklerne. så jeg googlede insulinsrestitense i musklerne og fandt en side hvor der står noget med at når musklerne er det, så får det bugspytkirtlen til at producerer for meget insulin og det accelererer udviklingen af fedme. og fedtet bliver indlejret i muskelcellerne, i fedtceller i underhuden og som skadeligt fedt inde mellem tarmene og i leveren. og der står at det gir topmave/bodegavom :s

så står sådan lidt ok enten er jeg gravid (hvilket ville være frygteligt) eller også har jeg "bare" fået bodegavom:(

men jeg ved ikke, kan også være mine hormorner bare går total amok, synes bare det er vildt frustrerende og har virkelig dårlige nerver smiley

men har jo også fået 3 børn ret tæt på hinanden og min før vægt med liva var 59 og jeg mangler 5 kg for at være tilbage på normal. men mine arme og ben osv er blevet tynde igen, det er kun maveregionen men har heller ikke kunne lave en eneste mavebøjning efter mit ks, så det har jo hele tiden været lidt slaskede. og det kan også bare komme af at her i slutningen af juli var jeg med en gravid veninde til koncert og så møder hun en bekendt og han siger tillykke med graviditeten - TIL OS BEGGE 2:( måske det også bare er det der får mit hovede til at se en mere oppustet mave end der reelt er. men fuck har man bare ikke brug for at hører når man ikke er gravid altså:s men når man er tynd så skal der jo heller ikke meget mave til før man ser gravid ud.

men tager til læge imorgen for at få ro i sindet. men er der nogen er jer der har denne famøse bodegavom? og hvad blir/blev der evt gjort ved det?

beklager det blev meget langt, tak for i læste så langt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  århhh træls :(
  • #1   18. okt 2011 og har iøvrigt efter ksét hul i min bugvæg og ved heller ikke om det er det der kan gøre at maven ligesom falder ud eller hvad man siger:s den skal jo være sådan stramagtig når den holder alle organer osv på plads og ved ikke om et hul kan blødgøre den så den blir løs eller hvad man siger...

  • #3   18. okt 2011 ja var ihvertfald ikke gravid smiley men nu har han henvist mig til ouh igen, for han vidste ikke lige så meget :s så nu må vi se hvor længe man skal vente på det smiley



  • #4   18. okt 2011 Har samme problem... problemet med pco er jo, at vi oftest "bare" bliver behandlet for vores barnløshed... jeg blev selv gravid begge gange, så pco bliver der så ikke gjort mere ved. Jeg spiser p-piller, det holder bumse og ekstra hårvækst væk hos mig..
    men vægten.. tja, bliver også jævnligt spurgt, om jeg er gravid, er ikke tyk andre steder end på maven, suk.. mangler 5 kilo fra sidste graviditet, og de er umulige at komme af med.. hvis jeg skal tabe mig, kræver det motion, men især også sukkerfri og kulhydratfri kost..


  • #5   18. okt 2011 Loiuse ja lige præcis smiley kunne godt være jeg bare skulle starte pillerne igen, så bumser osv kan gå væk igen, bare træls at bruge penge på når nu manden er blevet "klippet" smiley

    men er der nogen der tager det der metformin hvad hjælper det på?


  • #6   18. okt 2011 mangler også lige præcis de 5 kg og kan heller ikke komme af med dem og ja de sidder jo også lige der på maven:s og har jo altid kunne æde hav der passer mig uden at skulle tænke på hvad jeg spiser og er en sukkergris for at sige det mildt, så ville da være herre øv at sige farvel til:( kan bare ikke forstå hvorfor det først spasser ud nu det lorte pco:s

  • #7   19. okt 2011 enig:-) lorte pco.. især nu hvor man har fået børn, og reelt ikke har brug for at cyklus osv skal køre i forhold til det, så bare træls, at der dukker andre ting op..

Kommentér på:
århhh træls :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce