{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Janni Victoria E
Janni Victoria E
Tilmeldt:
26. sep 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 213

trænger til luft.... bedste veninde.... {{forumTopicSubject}}

hej alle i skønne kvinder, ja jeg vil ikke rigtig noget med det her indlæg trænger bare til at få lidt luft for det hele....


det startede igår, angellina og jeg var inviteret ud til min allerbedste veninde og kæresten til vennehygge og lækker mad. vi hyggede os helt vildt og aftenen sluttede lidt i 1 hvor min bedste veninde fik et kæmpe knus og vi sagde farvel- som vi plejer. min telefon ringer så i formiddags og kan se det er min veninde så jeg tager den glad og regner med hun havde fundet på et eller andet skørt vi skulle lave sammen- men i den anden ende er det hendes kæreste en rigtig god ven og jeg kan høre han er helt fra den og græder, han fortæller så min veninde imorges kl.6 gav et ordentligt spjæt som han vågnede ved og kunne der efter ikke få liv/kontakt med hende, der bliver ringet efter ambulance og hun bliver kørt på intensiv og lagt i respirator. nu mange timer senere har de fundet ud af hun har set forkert på hun målte hendes blodsukker (hun er diabetiker) og den var lav i nat inden hun gik i seng. nu har hun dog været vågen LIDT et par gange, men har ikke snakket endnu og da hun åbenbart har været uden ilt til hjernen ved lægerne ikke hvordan hendes situation står til. hun skal scannes her engang når lægerne har fået hende stabiliseret for at se om hendes hjerne har taget skade. jeg har været så bekymret og jeg kan slet ikke tænke på andet end hende lige nu- bare tanken om hvad der kan være sket... jeg føler slet ikke jeg kan fungere overhovedet idag. tusind tak til jer der har lyttet/læst til historien trængte bare til at komme ud med det da hun er min bedste veninde jeg plejer at snakke med om hvordan jeg har det hvis noget er galt. hun er den jeg ringer til hvis jeg har brug for hjælp, eller bare brug for en tøse dag med snak og hygge.... og nu ligger hun bare på hospitalet med slanger og alt muligt... puha det er svært sys jeg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trænger til luft.... bedste veninde....
  • #1   4. dec 2011 Sender dig lige en krammer og håber på det bedste for din veninde

  • #2   4. dec 2011 orrh.. ved ikke hvad jeg skal skrive som måske kunne trøste dig.. forfærdeligt, håber hun kommer oven på hurtigt igen.. smiley

  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #3   4. dec 2011 Ej hvor forfærdeligt! smiley
    Jeg føler med dig, og håber på det bedste for hende! smiley


  • #4   4. dec 2011 Arj fybfor pokker da..... Håber din veninde klarer skærerne uden mèn.

    Sikke en oplevelse.


  • #5   4. dec 2011 SIkke en besked at få smiley

    Held og lykke til din veninde.


  • #6   4. dec 2011 Puha sikke en grim oplevelse for dig og self. synd for din veninde håber alt godt for hende og at hun ik får/har fået nogle alvorlige meen af hun havde fået iltmangel

  • #7   4. dec 2011 tak for det piger, jeg sidder bare ved min mobil og venter på hendes kæreste ringer med en update her engang når hun er blevet scannet

  • #9   4. dec 2011 Puha sikke en grim oplevelse. Håber hun kommer ud på den anden side, og at hun ikke har taget skade på nogen måde.
    Sender straks et kram.


  • #11   4. dec 2011 hej janni..
    hvor er jeg ked af hører det med din veninde og hvor er det mega uheldigt... håber hun kommer sig.. jeg har selv en datter med sukkersyge og hun havde syreforgiftning da vi fandt ud af det.. vores datter var ved at dø at det.. men hun kom sig og er en glad og synd og rask pige igen.. så tro på din veninde os bliver det...

    mange knus herfra


  • #12   4. dec 2011 Al held og lykke til din veninde! Håber hun kommer helskindet igennem.


    Min morbror har diabetes, og i en periode var han meget syg, så min mor ringede hver morgen, for at tjekke om han var i live.
    En morgen havde hun glemt det, og ringede først to timer senere end normalt. han tog den ikke, så hun tænkte han var ude, og ville ringe lidt senere. Han svarede stadig ikke.

    Hun tog hjem til ham, og vækkeuret ringede stadig.
    Han var gået i chok mange mange timer forinden, men uheldigvis var det den dag hun glemte ham.

    Men ingen skade var sket og han har det fint i dag!

    Bare en lille positiv historie - er sikker på at det nok skal gå godt for din veninde!


  • #13   5. dec 2011 mange tak til jer alle. min skønne venninde begyndte at snakke igår aftes (lidt) og vågnede lidt op ind imellem. lægerne mener ikke hun behøver blive scannet længere med alle de fremskridt. og det at hun taler også. hun blir idag flyttet op på et sengeafsnit og skal være der et par dage så det er rigtig dejligt at vide smiley
    hendes kæreste ringede igår kl.22 og fortalte alle de gode nyheder- og også at hendes forældre havde snakket med ham om at hvis lægerne mente det var det bedste så ville de have slukket for hendes respirator. da han sagde det kom der bare så mange ting op i mig... på en måde syntes jeg det var utrolig hårdt og meget voldsom taget i betragtning af at det hele skete igår... indtil videre har hun ingen erindringer om hvad der er sket lørdag eller søndag men lægerne er fortrøstningsfulde og mener hun bare skal have lidt tid. den eneste forklaring lægerne har på det er at hun har set forkert på hendes måler da hun har målt hendes blodsukker. så idag er jeg en meget mere lettet og mindre bekymret veninde smiley


  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #15   5. dec 2011 Jeg kender det... Har prøvet det samme med min mor, dog ikke så grelt.. Ambulancefolkene fik liv i hende mens vi stadig var hjemme, men hun blev så indlagt til observation...
    Jeg håber din veninde får det bedre!!


Kommentér på:
trænger til luft.... bedste veninde....

Annonce