{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.606 visninger | Oprettet:

hvad laver i til hverdag? {{forumTopicSubject}}

Ja.... hvad laver i? hvad læser i? arbejder i med? Osv.... og hvad laver jeres mænd?

Ok, jeg sidder og keder mig med min influena.

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder som fast nattevagt i hjemmeplejen på Als. Morten er uddannet mekaniker men arbejder som smed på et stort special-teglværk.

I vores fritid kører vi motorcykel (men det havde i vel gættet ud fra profilbillede), og går lange ture i skoven med Nemo. Og er sammen med venner og laver vores hus i stand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad laver i til hverdag?
  • #1   2. okt 2008 Jeg kører mit eget firma.

  • #2   2. okt 2008 jeg er uddannet maler lige nu er jeg på barsel min kæreste er montør for brandt nordic
    og i min fritid er jeg sammen med mine to dejlige piger og min hund


  • #3   2. okt 2008 jeg går hjemme lige for tiden. jeg har skadet min hånd. så jeg går og venter på at jeg skal til kirurg..

    ellers så skal jeg ud og finde mig et nyt arbejde. da jeg arbejde i fakta før. rigtig skod job..

    men jeg ved desværre ikke hvad jeg kan lave før de har fundet ud af hvad jeg kan med mi hånd..

    men ellers så håber jeg på at jeg kan starte firma op her næste år..


  • #4   2. okt 2008 Jeg er uddannet sosu-hj regner med at starte på sosu-ass til marts når min barsel slutter. Manden er udd. cykel mek og er værkstedschef hos jupiter. Ellers er der jo hunden og jeg er småt begyndt at kigge efter en hest igen.

  • #5   2. okt 2008 JEg er omsorgshjælper og håber på at ku komme ind på seminaret tilsommer.. Min store drøm =)

    Kæresten er murer


  • #6   2. okt 2008 jeg har normalt mit eget firma men er pt på barsel, og kæresten er lastbilchaufør