{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.606 visninger | Oprettet:

hvad laver i til hverdag? {{forumTopicSubject}}

Ja.... hvad laver i? hvad læser i? arbejder i med? Osv.... og hvad laver jeres mænd?

Ok, jeg sidder og keder mig med min influena.

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder som fast nattevagt i hjemmeplejen på Als. Morten er uddannet mekaniker men arbejder som smed på et stort special-teglværk.

I vores fritid kører vi motorcykel (men det havde i vel gættet ud fra profilbillede), og går lange ture i skoven med Nemo. Og er sammen med venner og laver vores hus i stand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad laver i til hverdag?
  • #1   2. okt 2008 Jeg kører mit eget firma.

  • #2   2. okt 2008 jeg er uddannet maler lige nu er jeg på barsel min kæreste er montør for brandt nordic
    og i min fritid er jeg sammen med mine to dejlige piger og min hund


  • #3   2. okt 2008 jeg går hjemme lige for tiden. jeg har skadet min hånd. så jeg går og venter på at jeg skal til kirurg..

    ellers så skal jeg ud og finde mig et nyt arbejde. da jeg arbejde i fakta før. rigtig skod job..

    men jeg ved desværre ikke hvad jeg kan lave før de har fundet ud af hvad jeg kan med mi hånd..

    men ellers så håber jeg på at jeg kan starte firma op her næste år..


  • #4   2. okt 2008 Jeg er uddannet sosu-hj regner med at starte på sosu-ass til marts når min barsel slutter. Manden er udd. cykel mek og er værkstedschef hos jupiter. Ellers er der jo hunden og jeg er småt begyndt at kigge efter en hest igen.

  • #5   2. okt 2008 JEg er omsorgshjælper og håber på at ku komme ind på seminaret tilsommer.. Min store drøm =)

    Kæresten er murer


  • #6   2. okt 2008 jeg har normalt mit eget firma men er pt på barsel, og kæresten er lastbilchaufør

  • #7   2. okt 2008 Jeg er hjemme på barsel pt - super kedeligt, men det blir der nok vendt om på når den lille kommer smiley Kæresten er i lære som elektriker ..

    Fritiden går med vores hund, Oompa ..


  • #8   2. okt 2008 jeg er specialpædagog, min mand er selvstændig har en maskinfabrik

  • #9   2. okt 2008 hvad laver i?
    Går sygemeldt pga knæskade som har sat sig i begge knæ, hofter og ryg.
    hvad læser i?
    Regner med når min barsel er slut om et års tid at starte på noget handelsskole og blive noget sekretær eller kontor værk
    arbejder i med?
    Inden jeg øde¨lagde mit knæ arbejdede jeg i jem&fix et kongejob som jeg savner helt vildt
    og hvad laver jeres mænd?
    Lige pt arbejder han som rørlægger

    Vores fritid går med vores to dejlige hunde og med de niecer og nevøer og venners børn vi har omkring os


  • #10   2. okt 2008 Jeg er lige pt gået på barsel. Ellers har jeg været i aktivering.
    Jeg ville gerne i gang med en udd. som kontorassistent, men det blir det ik til lige for den nærmeste fremtid.
    Efter barsel skal jeg udog søge arbejde, og håbe på at jeg finder noget, da jeg ik fandt noget efter min sidste barsel, og derfor har været på kontanthjælp siden. rigtig træls.


  • #11   2. okt 2008 Jeg er udd. social og sudheds hjælper på lolland, det er jeg meget glad for.
    Min kæreste Christian er mek. i Thansen, og i vores fritid slapper vi af med nogle gode film eller køre ture.


  • #12   2. okt 2008 ja jeg er så på kontanthjælp og er i aktivering. så kommer nok ikk i gang med noget før den lille er kommet og er færdig på barsel der, men min plan er at søge ind som dagplejer.

    min kæreste har arb. i entreperngør faget fra han var 14.
    og har så lige skiftet job til en sfo'er, og det er han rigtig glad for og regner med hans fremtid ligger der i det fag. (han sku dog gerne op på lidt flere timer end de 27 han har nu) smiley
    i min fritid maler jeg, eller syr eller andet inde i mit hobbyrum smiley

    og ellers ka vil godt li at lave en masse sammen så som at gå ture og tage på udflugter og sådan


  • #13   2. okt 2008 jeg læser til lærer, og så bruger jeg al fritid med mine rødder (børnene) og min hund.

    min mand er bestyrer i en tøjbutik


  • #15   2. okt 2008 jeg er snart færdig med at læse til social og sundheds hjælper, og i mens arbejder jeg som aftenvagt, med demente og psykisk syge.

  • #16   2. okt 2008 Jeg læser til folkeskole lærer. Er færdig til sommer. Kæresten er IT-konsulent. Jeg har 2 fritidsjob, vikar og pædagogmedhjælper på en skole, og arbejder i hjemmeplejen.
    I min fritid, læser jeg bøger, og har to newfoundlænder, som jeg udstiller og træner.
    Så her kan vi godt få tiden til at gå :o)


  • #17   2. okt 2008 Jeg tager mit sidste år på HG ..
    Og manden er automatikfagtekniker smiley


  • #18   2. okt 2008 Jeg startede som dagplejer den 28 Juli og jeg er rigtig glad for det :o) Det er desværre kun en tidsbegrænset stilling men jeg håber meget på at kunne blive fastansat fra den 31/1-09
    Jeg har 3 børn på lige omkring 1 år og så min egen lille dreng på 8 mdr :o)
    Min mand er lagerarbejder på tvillum møbelfabrik.


  • #19   2. okt 2008 Jeg er ved at uddanne mig til pædagog, er på 4 semester, så kun 1½ år tilbage!!!! Min kæreste er uddannet klejnsmed.
    I fritiden hygger jeg med mine tre katte, går i motionscenter 3 gange om ugen, skriver en million opgaver (føles det som), går ture med mine svigerforældres dejlige sankt bernardshund, og er sammen med mine venner og min familie! Og så bruger jeg selvfølgelig meget tid på facebook og herinde - dumme afhængighed! smiley
    Meget spændende at høre hvad i allesammen laver!!!


  • #20   2. okt 2008 Er uddannet folkeskolelærer og arbejder i en specialklasse. Kæresten er bygningskonstruktør.
    Fritiden går med hunden, som er en Shetland sheepdog og hus som der jo altid kan gøres noget ved smiley


  • #21   3. okt 2008 Lige nu er jeg på kontanthjælp og jeg hader det. Skulle have været startet på HF men det må så blive efter jeg har født og barsel så det glæder jeg mig til.
    Kæresten er afdelingschef i Super Best


Kommentér på:
hvad laver i til hverdag?

Annonce