{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i?
  • #1   1. apr 2012 Godmorgen... Vi er lige vågnet, den lille sidder i sengen og leger.. så skal vi ha noget morgenmad også kører vi nok en tur i svømmehallen... Når vi er tilbage skal manden lave bil og k eftermiddag skal vi ud og køre en tur...

    Ellers er det bare hygge nu når det er søndag..


  • #2   1. apr 2012 Jeanne:
    Åhh i har da sovet dejligt længe..:) Gid det var mig! Her er vi oppe kl 5:30-6:00! Gaaaab

    Åhh, jeg ville godt kunne tage i svømmehallen men ikke alene med begge børn!:( Øv


  • #3   1. apr 2012 Vi skal ud og gå... det skal vi hver dag for jeg kan hjælpe min krop med at forbrænde mit sukker.... jeg har begyndende graviditets sukkersyge smiley Og så er jeg bare slet ikke ret langt henne ØV...



  • #4   1. apr 2012 Fedtmule:
    Øv da..:( Så må du spise sundt og ikke for usundt!
    Men dejligt med en gåtur ellers..:)


  • #5   1. apr 2012 Det gør vi i forvejen.... ville jo gerne tabe mig efter min søns fødsels... Herre øv smiley Min nu får jeg da mit ønske opfyldt.... at føde inærheden af familien....

  • #6   1. apr 2012 Vi er næsten lige stået op. Har lagt i sengen og hygget alle 4. Vi skal snart en tur i Legoland, hvor vi skal ud og have lavet sæsonkort. I eftermiddag skal kæresten sove da han kører på arbejde kl 18, så der skal jeg nok have gjort lidt rent, hvis børnene ellers tillader det smiley

  • #7   1. apr 2012 Tanja:
    Åhh, hvor snyd i bare kan tage et smut i legoland! DET gad jeg bare godt.:) Rigtig god tur!


  • #8   1. apr 2012 Gitte..

    Det er også bare rigtig dejligt vi har ca 15 km derud.. Men pu ha det var en kold fornøjelse. Men der var ikke ret mange mennesker, så vi stod næsten ikke i kø. Kæresten arbejder jo nat og har tidlig fri fredag morgen, så tror fredag kommer til at stå på ture til Legoland. Der er jo sjældent så mange mennesker som i weekenden.

    Min mor har arbejdet på fabrikken i over 25 år, så vi har næsten altid selv haft sæsonkort og elskede det. Har også selv arbejdet på Legos distributionscenter i et par år.

    Sidste år havde vi sæson kort til Givskud. Syntes Oliver var lidt for lille da han kun var 2 år. Men tror han kommer til at få rigtig meget ud af det i år. Man behøver jo heller ikke traske rundt derude en hel dag, men kan bare lige smutte derud 2-3 timer som vi gjorde idag, når der ikke er længere.


  • #9   1. apr 2012 Åhh hvor skønt, det gad jeg godt kunne..
    De ting der ligger i jylland er bare mere spændende! hehe


  • #10   1. apr 2012 Ja, det er da en af de få fordele der er ved at bo herovre midt i ingenting smiley

Kommentér på:
Hvad laver i?

Annonce