{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.281 visninger | Oprettet:

HJÆLP. Feriepenge {{forumTopicSubject}}

Hej Piger, jeg fik et brev ind af brevsprækken for en månedstid siden, i det brev stod der at jeg havde optjent til udbetaling: 3000 et eller andet kr, det var en overraskelse, da jeg ikke troede jeg optjente feriepenge i min lønnede praktik (pædagog) men det var dejligt, ringede så til kommunen, for og spørge om jeg måtte få dem udbetalt (er på barsel, så får barselsdagpenge). Det måtte jeg gerne, og jeg skulle bare gå ind på feriekonto.dk efter den 1. Maj så skulle det hele bare køre derfra :). Så logger jeg ind nu her idag, og der står stadig at der ikke er registreret nogen feriepenge til mig? hmm hvor finder jeg dem så? det kan jeg jo ikke helt forstå, det var der kommunen sagde jeg skulle logge ind?. Er der nogen der ved hvad der er galt? eller nogen som har prøvet det samme? Vil da gerne ha mine penge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP. Feriepenge
  • #1   4. maj 2011 eg blev uddannet pædagog her i januar. og de feriepenge jeg optjente i min sidste lønnede praktik, står ved Herning Kommunes feriekonto. Jeg har fået tilsendt en feriekonto derfra som jeg skal udfylde og sende ind til dem og så udbetaler de dem. Så evt prøv at ringe til dem igen og høre om ikke de selv har en feriekonto på kommunen hvor de står.

    Men ja selvfølgelig optjener du feriepenge når du får løn, det siger loven jo at man skal smiley


Kommentér på:
HJÆLP. Feriepenge

Annonce