{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Min Søster {{forumTopicSubject}}

Igår var den store dag.... min søster på 16 år, startede på sin efterskole( med andre ligesindede børn)

min søster, er udviklingshæmmet pga. hendes alt for hårde og uretfærdige start på livet....
da vi får hende hjem fra sygehuset, er hun voldsom plaget af gulsot.... og et meget passivt barn.
så de gamle kørte tilbage til sygehuset med hende, hvilket var meget heldigt, fot en halv time senere, og lægerne ku ikk ha stillet noget op...

Hun bliver haste overført til skejby sygehus, hvor de finder ud af den lille baby, har menighitis.. og en anden farligste af slagsen, samt hul i venstre hjerteklap...
hun bliver lagt i koma, og kæmper hårdt for sit liv kun en måned gammel.
lægerne fortæller min mor,at de skal være meget heldige, hvis hun overlever, og hvis hun overhovedet bliver andet end en grøntsag, der hverken kan buh eller bæh... Men tøsen er en lille figther, og hun kæmper sig tilbage lidt efter lidt, og da hun langte om længe kan undvære respiratoren, begynder familien, og tro på hun vil klare den.
tiden går og den lille pige bliver udskrevet, og vi får hende med hjem, dog med en masse medicin, medicin som senere hen viser sig, og ætse hele hendes mund op, så da pigen er 3 år, må hun have fjernet alle tænder, på nær 4 kindtænder, der får kroner på.
Men held i uheld, opdager tandlægen som skal fjerne alle hendes bisser, noget som lægerne burde have opdaget, nemlig Åben Ganespalte...( klart tøsen havde svært ved at få sagt ord) Så der Måtte de et par ture på rigshospitalet.
Men idag er min elskede lillesøster 16 år, hun startede på efterskolen igår( hun er sat meget bagud i tiden, og er meget afhængig af sin mor... alt for meget måske, men de har jo os været igennem en del sammen)
Hun havde grædt og villet med hjem igen...
Men vi håber hun kommer på andre tanker...
for hun skal da ikke gå glip af denne store oplevelse, ogstore udvikling, som hun får det næste år...

Så vi håber og krydser fingre for at denæste 2 uger går smertefrit, oghun får lystentil at blive der, og få et godt år ud af det...

Har ligget vågen det halvå me af natten, og tænkt på min kære søster, så måtte barre lige have afløb for mine tanker...

Kram Sashia
(kig evt forbi udfor. og kig på min Matilde)
(Så vil jeg krydse fingre og tæer for at min søster har det godt, og vil begynde at hygge sig, for som i kan læse, er hun mit ømme punkt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Søster
Kommentér på:
Min Søster

Annonce