{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Min søster (update) {{forumTopicSubject}}

som nogen nok ved så har min søster bestemt ikke været særlig sød ved mig.

og nu er det blevet for meget. Jeg fik en kilometer lang besked fra hende i går hvor hun b.la skriver at jeg ligner vores egen mor og at jeg stikker af fra det hele. Desuden så håbede hun på at få et søsternært forhold til mig.
Og at jeg truede hende fordi jeg skrev at hun skulle passe på hvad hun sagde.
Og at det altid skal handle om mig osv..

der stod meeeeget mere.. men jeg gider ikke nævne det hele.

Men nu har jeg fået nok og skrev denne besked til hende:
STOP DET SIGER JEG!

der gik du squ over stregen... tillykke!

fint du "beskytter" folk - men hvad med mig? nej du vil jo gerne sidde og hygge snakke i krogene om mig.. nej jeg håber fandme i kommer til og hygge jer så!
Selvom mor er skide sur på dig - så har jeg ALDRIG nogensinde sagt noget negativt om dig til mor!

Desuden så er en fadder noget man gør sig fortjent til.. og for satan det har du ikke nu!
ER DU GLAD? det var det du ville...

Det er fandme så synd for dig du ikke kom først med at blive mor. undskyld!
men du kan tilsyneladende ikke acceptere at jeg er FUCKING glad over det her.

jeg håber du synes det har været rigtig sjovt at bagtale mig, svine mig til og fortælle mig at jeg ligner mor. Tak for lort.

du har et kæmpe behov for at sige din mening hele tiden og ødelægge det for andre. og nogen gange skulle du bare holde din kæft.

Nu hvor du er så glad over at ha fortalt mig dette og jeg får afvide at folk klager over mig. jamen blev endelig ved med det. For så ved jeg bare at b.la dig og de andre ikke fortjener at følge med i mit liv mere hvis der alligevel kommer klager.

det var det sidste jeg ville sige!

derefter slettede jeg hende på facebook. Det var lidt hårdt. Men som sagt. hvis hun og andre alligevel bare klager over mig kan jeg ikke se nogen grund til at skulle beholde hende tæt inde på mig. så nu er hun endnu længere væk fra mig.

det er utrolig svært at jeg siger jeg ikke ønsker hun skal i et dårligt lys - når hun nu er sådan... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søster (update)
  • #1   10. nov 2009 Har du overvejet og sætte dig ned en gang for alle og så snakke med hende om de ting der genere dig og hende, for det med bare at kotte hinanden af det kommer der jo ikke noget godt ud af..
    Få det hellere snakket i gennem, så i har mulighed for at have hinanden resten af jeres liv..

    Jeg ved hvad tanker du har og hvad du går i gennem, men jeg ved også at det hjælper for de fleste at få snakket med de mennesker der ikke er gode ved dem...


  • #4   10. nov 2009 jaaa men så længe hun kan snakke om hvor egoistisk jeg er og utaknemlig. så skal hun ikke regne med noget...:(

  • #5   10. nov 2009 Pernille S: Nu har jeg også læst dine tidligere indlæg, og vil bare fortælle dig at jeg havde gjort præcis det samme som du har gjort nu.

    Ser det lidt sån at hvis din søster vil være en del af dit liv igen, så må hun behandle dig ordentligt, og respektere dig.

    Hun kan ikke tillade sig at være fornærmet over at hun ikk var den første der fik et barn, kan godt forstå hun ærger sig (havde en bror der havde det på samme måde som din søster) men hun må da bare glæde sig over at der er en lille nevø/niece på vej.

    Bare lige et par forstående ord fra mig.
    Håber alt løser sig, og hun har fået en lærestreg af det du har gjort nu.


  • #7   10. nov 2009 Pernille : Jeg havde også gjort det samme som dig..
    Kender godt det med når ens familiemedlemmer bliver nogle STORE idioter!! ..
    Nu det godt nok ikke lige min søster, men min mormor og moster som jeg ALTID har været MEGET MEGET tæt med!! .. Og dem har jeg også valgt fra nu, og det var også SUPER SUPER hårdt, men nogen gange er det bare det bedste hvis de bliver lagt på is lidt!! ..
    Send mig en PB hvis du vil snakke eller ansøg mig på facebook - Trine Bonefeld...


  • #8   10. nov 2009 Det er fint at komme ud med det.. Men ved du sletter hende osv, giver du jo netop ret i at du "flygter"

    Hvorfor ikek tage "tyren ved hornene" sætte dig ned over en kop kaffe (eller glas cola ;)) og spørge hende "Hvad er egentlig dit problem, og hvordan kommer vi videre?"

    Råb af hinanden, græd sammen, grin sammen, få det bearbejdetet sammen..


  • #9   10. nov 2009 Diana, louise og trine - tak smiley

    Tanja - ja men hun påstår godt nok at samtalen skulle være sket for over et år siden. Så hun synes åbenbart hun vil ødelægge det hele ved at fortælle det nu hvor jeg skal være mor. Synes det er dybt respektløst at hun bare gør det nu, hvor jeg har allermindst brug for bekymringer smiley
    jo det er vel nok sandt jeg "flygter" men som sagt. Jeg synes godt hun kan behandle mig bedre og fortælle mig hvem i familien der synes jeg er utaknemlig. For jeg vil ikke have at det er hende som sidder og snakker for alle andre. Hvis folk har et problem, må de jo komme til mig jo.. smiley



  • #11   10. nov 2009 Synes du har gjort det rette for med de ting hun har sagt til dig fortjener hun ikke at være en del af dit og babys liv før hun tager sig sammen.

  • #12   10. nov 2009 Har du overvejet at mødes med din søster og snakke om jeres problemer, man kan så let misforstå hinanden når man bare skriver sammen, ved det er svært, men vis du er villig til at give jeres søskende forhold endnu et forsøg og grib telefonen og ring til hende og spørg om i ikke godt kan mødes fordi det går dig på... er sikker på det også går din søster på, det er bare ikke altid nemt at se når man føler det hele går ud over en selv... men men men... tænk hvis din søster går bort i morgen, ville du så ikke ærge dig resten af dit liv over i ikke fik snakket sammen og skiltes som uvenner.... det ved jeg jeg ville hvert fald... siger ikke det er okay det din søster gør, tværtimod, men så må du jo være den " voksne " og tage tyren ved hornene

  • #13   10. nov 2009 Pernille S- godt gået, selvom det må ha været frygtelig hårdt.
    Nu er der jo ingen af oss der kender hele den lange historie, og ja det bedste ville jo da nok være om få snakket ud om det. Men når man ikke har overskuddet og en masse andre ting og tænke på, så havde jeg gjort nøjagtig det samme som Pernille.
    Det er ikke alle der forstår og respektere et andet menneske, det er synd for dem, men så må man nogen gange gi igen på den hårde måde, desværre..


  • #14   10. nov 2009 tjaa ved da godt at jeg burde tage tyrene ved hornene.. men jeg orker det bare ikke lige nu.. Synes ikke jeg gider at blive ved med at forsvare mig selv. Og jeg holder ikke ud at der er nogen i familien som klager over mig og siger jeg er utaknemlig.

    Og tak smiley det gør ondt.. men jeg har fået nok af hendes "hade" beskeder både på min status og pb..


  • #15   10. nov 2009 Pernille S - Det kan være hun ikke helt er tryg ved den nye situation...

    Fx spurgte min kærestes farmor mig, hvorfor jeg ikke fik abort, hun syntes det var for tidligt at blive oldemor.. Hans far var heller ikke særlig vild med det..

    Det gik mig MEGET på, men jeg sagde at de SKAL ikke være et del af barnets liv, men de MÅ gerne..

    Idag er de meget glade for at have hende i familien og vil helt sikkert ikke undvære hende smiley


  • #16   11. nov 2009 Tanja - det kan godt være hun ikke er det. Men derfor skal hun ikke kalde mig dum og egoistisk. Som hun gjorde i går aftes.
    Så nu er jeg færdig med den sure kælling.

    Men sådan er sådan nogle. Svigermor synes også det er for tidligt at jeg blev gravid og jeg er 20. Og det synes jeg egentlig ikke. Men det er deres mening. smiley heh.


  • #18   11. nov 2009 tania - det er jeg også smiley selvom det gør mig ondt hun ikke kan finde ud af at snakke pænt til en i sin egen familie..

  • #20   11. nov 2009 tania - håber jeg også..

  • #22   11. nov 2009 tania - uuuh nice smiley hehe.. det jo bare et spørgsmål om tid.. smiley

  • #24   11. nov 2009 hehe ja smiley

  • #25   11. nov 2009 Pernille S- Jeg har aldrig oplevet folk der ikke har kaldt andre for egoistisk og dum i afmagt smiley

    Sig til hende at du respektere hun ikke har det fint med det, men du liiige syntes hun skulle give det en chance, hvem ved, det kan jo være hun kunne gå hen og blive en yndlingsperson (næst efter forældrene)

    tror du ikek hun vil sætte sig ned og tænke lidt over dert?


  • #26   11. nov 2009 tanja - det ved jeg ikke om hun gør nu.. jeg orker bare ikke at tale med hende lige pt når hun skal opføre sig sådan..

    jeg spekulere da også rigtig meget på det og om jeg gjorde det rigtige.. men det må det jo være.. for så længe hun ikke kan snakke ordentlig om mig eller til mig så må det være sådan her smiley


Kommentér på:
Min søster (update)

Annonce