{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Hvad laver I ?!... {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger jo det hele smiley ...

Jeg har vinterferie, har lige siddet og lavet lidt på mit psykologi-projekt om autisme/asbergers syndrom.. Utroligt spændende emne!! ..
- Så har jeg min lillebror på ferie, og Oliver har også ferie fra dagpleje, så vi hygger rigtig..
Ligenu sidder drengene og ser Shrek 2 .. smiley

Uh, og iaften kommer manden lige hjem et smut, hans kollega som er med ham på kursus skulle ordne nogle ting herhjemme, så de kommer lig hjem ved 17-18 tiden og smutter tilbage til Esbjerg imorgen tidlig.. Og kommer så hjem igen allerede Fredag! smiley På weekend.. smiley

... Imorgen kommer der også en veninde og sover her og hygger.. Så det bliver bare SUPER hyggeligt!! ..
- Søndag kommer en gammel veninde og sover, hun er flyttet til Odense for nogle år siden, men skal opereres på Sønderborg Sygehus på Tirsdag, så vi skal lige ses inden!! smiley

Hvad bruger I ellers jeres dag/ vinterferie på?!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver I ?!...
  • #1   17. feb 2010 Camilla - Jaa så godt dit indlæg.. Det må virkelig også være hårdt.. Puha smiley ..
    Men håber det bare er en dum periode hun er inde i.. smiley

    Anitta - Hehe, hvorfor blev du dog sur på det?! ..
    Ja kender det godt, har også lige kigget på nogen andre handsker til Oliver, men 270 kr, tænkte bare: SERIØST?!! ..
    Så mange penge har mine handsker ikke engang kostet.. Haaah... smiley


  • #2   17. feb 2010 Maria - Jamen så sov dog.. Så må oprydningen vente.. Det vigtigste er at du lytter til din krop, og det lyder ikke som om den siger: Yihaaa oprydning!! smiley

  • #3   17. feb 2010 Jeg spiser frokost og venter på at Bella vågner så vi ka komme på posthuset og hente min pakke smiley

    Kl 17 ska vi til fotograf .. Glæder mig! smiley


  • #4   17. feb 2010 Lyder som en god idé Maria.. Sov godt smiley

    Isaa - Neeej hvor fint, skal prinsesserne fotograferes sammen eller?!! smiley


  • #6   17. feb 2010 Sidder bare og spiller lidt på spigo... Ellers keder jeg mig smiley

  • #7   17. feb 2010 Jeg dør snart hvis jeg ikke får noget mad.. smiley
    Men jeg er træt, sur, ked af det og har en unge der nok vågner igen om en halv time.. Kan ikke gå så meget og er halv uvenner med manden..

    nogen der gider grave mig ned? :'/


  • #9   17. feb 2010 frk - lyder dælme som en god ide.. men jeg kan ikke spise søde ting smiley

  • #10   17. feb 2010 Neeeej Pernille, vil ikke grave dig ned da.. Hvad så med guldklumpen?!! smiley ...
    - Hvorfor er du dog så trist Pernille?!! ..

    Frk : Hvad er det for et kursus han er på?!! ...

    Anitta - Hahahahaha, kender det alt for godt.. Men mit problem er jeg bliver SÅ perfektionistisk når jeg skal lave sådanne ting, så bare den mindste detalje gør at jeg kan sidde og rette på det i evigheder, bliver seriøst ALDRIG færdig!! smiley

    Janni - Spigo?! .. Hvad er det?! .. Kender jeg ikke, når jeg keder mig og skal spille så er det altid på kom og vind!! smiley


  • #11   17. feb 2010 Trine - Ja det ska de .. Et med dem begge og et med et af hver tror jeg smiley

  • #12   17. feb 2010 Trine.

    Det er noget af det samme de har bare flere spil at vælge imellem og så er der bedere grafik smiley


  • #13   17. feb 2010 Trine - åårh jamen Jonathan vil bare ikke falde til ro lige pt. I går aftes var den helt galt og jeg havde endda spurgt kæresten om han skulle spille en vigtig "kamp" (counter strike) - og så svarede han nej. Fair nok. Så regnede jeg squ med jeg lige kunne få nogle minutter for mig selv så kæresten kunne tage ham efter jeg havde madet jonathan..

    men nej nej.. han sad og gloede ind i skærmen fordi han skulle se efter nogle fucking alufælge til hans lorte bil.. og da jeg så endelig får ham til at sidde med jonathan måtte han gå fordi de skulle bruge ham til en kamp.

    Jeg prøvede i over en time at få ham til at falde til ro.. tilsidst blev det for meget og gik ind i soveværelset og smækkede døren. Så sad kæresten med en skrigeunge ved sin side. Det skar i mit hjerte da jeg gjorde det, men jeg måtte bare gå for ikke at gå amok på nogen.
    Også dum som kæresten er kommer han ind "hvad er der galt"...
    ØØØØH??? var så tæt på og skrige af ham.. men jeg gør det ikke foran jonathan.. Og i dag lader han som om der intet er sket da vi skrev sammen om noget. -.-'


  • #15   17. feb 2010 Uh jeg er lige kommet hjem fra 1 lægebesøg, det var rigtig spændende, for har næsten glemt hvordan det var da jeg ventede Oliver smiley

    Nu slapper vi af og ser tv.


  • #16   17. feb 2010 Pernille - Uh ja, kender kun de der episoder ALT for godt! .. smiley .. Det er ikke sjovt, og som du siger skærer det i hjertet når man går, men nogen gange er det desværre det der skal til for at manden fatter at INTET er vigtigere end baby!! ..
    - Hmm, håber snart jeres lillemand bare gider falde til ro igen, så det bliver lidt lettere for dig, eller sender du bare en PB til mig, og det er tilladt at gå HELT amok og bande i PB'en hvis det er smiley .. Hehe..

    Frk - Nope, min er på sådan et "kloak og nevilering" kursus... Det skal ende ud i en kloakmester uddannelse, så han skal afsted igen for at uddannelsen er færdig..
    - Og det er fordi han arbejder på noget der hedder Håndværkergården, og han er i anlægsafdelingen, altså alt med grønne områder, udrivning til renovering osv, og lig pt har hans chef kun 2 mand + sig selv der kan og MÅ ordne sådan noget kloak halløj, og den ene af dem stopper til Marts på ubestemt tid da han vil renovere sit hus færdigt.. (Et projekt der har været igang i 10 år) ,.. Ja og så står mandens chef jo pludselig kun med 1 mand og sig selv.. Så nu har han valgt at uddanne 2 mere!! smiley


  • #18   17. feb 2010 Trine - hihi hvis jeg kunne sende tårer med så gjorde jeg det. heh..
    Ja håber jeg virkelig også.. det hårdt at han er så pylret. har ingen tid til mig selv, sidder nærmest og sulter fordi jeg ikke tør larme ude i køkkenet i frygt for at han vågner smiley


  • #19   17. feb 2010 frk - Nej nemlig.. Hehe!! smiley

    Pernille - Åh ja.. Kender det godt sådan har jeg også haft det, men jeg gjorte det dog alligevel, og jeg listede rundt og jeg tror ALDRIG det har taget mig så langtid at smøre rugbrød, lave toast osv!! smiley


  • #20   17. feb 2010 Trine - hihi ja.. smiley

    Katja - yes i know.. men det er slet ikke så slemt med min kæreste.. men lige nu hvor jonathan er så "umulig" så synes jeg squ det er svært. smiley


Kommentér på:
Hvad laver I ?!...

Annonce