{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Er det bare mig der er sippet?? {{forumTopicSubject}}

åh hvor skal jeg starte?

Det kan godt ske at blive langt det her..

Vi må hellere starte fra begyndelsen...

Vi havde planlagt bryllup og barnedåb på den samme dag, det skulle være lørdag den 10 maj i år og vi glædede os selvfølgelig rigtig meget smiley

Allerede i februar måned spurgte jeg min kusine om hun kunne tænke sig at være barnepige når Villads ikke kunne holde til mere, det ville jo blive en stor dag for ham med mange mennesker og vi kunne jo godt regne ud at han ville komme til at gå fra arm til arm og at han nok ville komme ud af hans soverytme den dag.

Det var første gang han skulle passes for alvor, han havde kun prøvet at været et par timer hos hans bedsteforældre.

Derfor syntes jeg det var rart at have på plads i god tid hvem der skulle passe ham når han skulle hjem.
Jeg syntes jo at når han skulle hjem så skulle han bare have ro, hygge og nærvær.

Min kusine blev rigtig glad da jeg spurgte hende og sagde ja med det samme.

Det var rart ikke at skulle tænke mere på det og jeg ved min kusine er en meget stille og rolig person der ville tage sig godt af ham.

Så sker der det at den 6 maj (4 dage inden brylluppet) skriver min kusine på en sms til mig om det er okay at hun tager 2 af mine andre kusiner med, for dem skulle hun også passe. De er 6 og 11år

Så skrev jeg til hende at det ville jeg være meget træt af da jeg jo bare syntes det skulle handle om Villads når han kom hjem.
Så svarede hun bare at nu havde hun sagt ja til dem.

Åh hvor blev jeg skuffet/ked af det/eddike sur over sådan et svar, det havde jo ligesom været arrangeret i lang tid at hun skulle være barnepige for os.

Jeg reagerede ved at skrive til hende at så kunne det også bare være ligemeget, så skulle hun slet ikke passe ham.

Jeg skrev til en rigtig god veninde som jeg ved er rigtig god til børn om hun havde lyst til at passe ham og det havde hun og kunne heldigvis med så kort varsel. Så det hele endte godt alligevel.

Men jeg må indrømme jeg er godtnok stadig meget skuffet og gal over at blive behandlet sådan.

Er det bare mig der er sippet m.h.t min søns pasning??

Hvad ville i have gjort??



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig der er sippet??
  • #1   12. jun 2008 jeg tror jeg ville reagere på samme måde når nu han er så lille... det havde været noget andet hvis han var ældre... samtidig så ville jeg nok se på om hun er en pige som kan magte 3 børn i den størelse... altså de andre er jo forholdsvis store så de ikke skal underholdes på samme måde, og hvis hun er en person med enagi nok til at kunne tage det ansvar, så ville jeg nok gå med til at de blev passet sammen

  • #2   12. jun 2008 Det var lige det der var problemet. Jeg kunne ikke forestille mig at hun kunne magte de tre hvis han så var utilfreds og overtræt når han kom hjem. han var jo kun 3mdr.

  • #3   12. jun 2008 havde gjort det samme(bort set fra at blive git og holde barnedåb samme dag.) smiley

  • #4   12. jun 2008 jeg havde også reageret på samme måde..
    det var jo aftalt. og hun kan da ikke bare sige ja til at passe 2 andre som er så meget ældre end villads... det er da klart at han ikke skal passes sammen med andre, det har jo været en temmelig lang dag for ham.. og det er jo utrolig mange nye indtryk.. så han havde da helt klart brug for fred og ro.. det havde han jo ikke fået hvis de skulle være 2 andre store børn..

    så jo kan sagtens forstå at du blev sur/skuffet..
    så nej du er ikke pyldret. men tror bare at man skal være mor for at kunne forstå sådan noget..


Kommentér på:
Er det bare mig der er sippet??

Annonce