{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.700 visninger | Oprettet:

Han vil ha jeg skal ha abort OPDATE {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten snakkede videre igår.. han sagde at hvis jeg ville beholde den så skulle vi da gøre det.. men at han havde fået det dårligere psykisk efter at han fik at vide at jeg var gravid.. Inden vi lagde os til at sove sagde han at han da glæde sig meget..

Han er bange for at hans barn får samme opvækst/barndom som han selv fik..
Har sagt til ham at det er jo kun noget han (VI) kan forhindre, og at jeg er sikker på at han vil gøre alt hva der står i hans magt for at hans barn får en suveren barndom..
Jeg tror simpelthen at det er derfor han er bange og nervøs.. nervøs for hvordan det skal blive..
Så sagde han at han gerne ville have bil først. men det er ikke noget i strengt nødvendigt har brug for pt..

Jeg får ikke en abort, jeg tror bare at han lige skal vænne sig til tanken, og tror at det hele blir mere lyst for ham når vi har været til NF scanning osv.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ha jeg skal ha abort OPDATE
  • #1   2. mar 2010 Det var dejligt og høre :o)

  • #2   2. mar 2010 Dejligt at høre smiley

  • #3   2. mar 2010 Puha - det er jeg godt nok rigtig glad for at høre. Har tænkt meget på jer. Det er godt, at han kan sætte ord på, hvad det er han er bange for, og jeg kan da godt forstå han frygt, men som du selv skriver, så er det jeres opgave at sørge for, at jeres barn får en lykkelig og tryg barndom.
    Tror også du har ret i, at det vil blive mere virkeligt for ham, når I har været til scanning, sådan var det i hvert fald for mig.
    Fortæl din kæreste, at han er heldig at have dig i hans liv, for det var nok ikke alle, som ville kunne klare det i det lange løb, så kæmpe roser til dig for, at støtte ham.


  • #4   2. mar 2010 Det er jeg rigtig glad for at høre. Så skal det nok gå, bare blive ved med at støtte ham, så skal han nok blive en suveræn far. Man kan heldigvis bryde det mønster man selv er vokset op i, og det gør det meget nemmere at bryde hvis man har en partner der hjælper og støtter en...

    Rigtig dejligt at i fik snakket. ;o)


  • #5   2. mar 2010 Det var dejligt!

    Det er altså også en "skræmmende" ting det med at få børn. Jeg kan sagtens følge ham! Ligepludselig kommer man til at tænke på sit eget liv på en helt anden måde.

    Jeg var da også selv i tvivl, under graviditeten, om vi nu også kunne klare det hele og når han så har det psykisk dårligt oveni, så kan jeg kun forestille mig hvilket "pres" han føler på sine skuldre...

    Jeg vil ønske jer held og lykke! Det skal nok gå godt det hele smiley


  • #6   2. mar 2010 dejligt at høre :0) hvor gammel er dine 3 andre piger, glæder de sig ikke?

  • #7   2. mar 2010 mange tak skal i have alle sammen.. smiley

    Mine 3 piger er 5 og 6 (her i maj) og den yngste blir 3 i november.. smiley
    De ved ikke noget endnu.. venter med at fortælle dem det til når jeg er kommet længere henne og har været til scanning.. men de har jo sagt før at de vil have en lillebror.. hehe


Kommentér på:
Han vil ha jeg skal ha abort OPDATE

Annonce