{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

baby død i bil {{forumTopicSubject}}

1 årig baby døde i sin fars bil i dag da hun sad alene i bilen mens far var på arb. da faderen fik fra arb i eftermiddag sad pigen livløs i bilen men ambulancen kunne ikke rede hende.... hun døde formegentlig af hedeslag... :|

(link fjernet)

hvad en i helved tænker idioten på er helt måløs og har fældet tårre for det lille stakkel... tænk at dø på den måde er dybt chokeret....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby død i bil
  • #1   25. jun 2009 Hold kæft hvor er det sindsygt stakkels lille pige,!!!!!

    Det her er fandme også sindsygt.

    (link fjernet)


  • #2   25. jun 2009 Hvordan kan man glemme sit barn??? stakkels bette pige og stakkels hendes mor.. og jo jeg har da også ondt af faderen meen at han glemmer sin datter virker altså fuld stændig tankeløst...

  • #3   25. jun 2009 hold da op - hvordan kan man lige få sig selv til at dræbe sin datter bare fordi hun ikke lever på samme måde som en selv? virkelig sygt....!

  • #4   25. jun 2009 ja jeg fatter godt nok heller ikke hvordan faen man kan glemme et barn og så bare tage på arbejde osv.. har fandme været så meget lige præcis med sådan noget, hvor forældrene også glemte barenet i bilen og tog ud og shoppede osv.. fatter simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre.. håber sku han har det AF HELVEDES til, INTET mindre..

  • #5   25. jun 2009 Sussi: tror du har helt ret - at nogle mennesker bare bliver for stresset - også lukker de alt andet ude - og glemmer nemmere ting...
    meen lige frem at glemme sit barn i bilen - også ikke komme i tanke om det hen af dagen.... der står jeg altså af....


  • #6   25. jun 2009 Fuld stændigt vanvittigt... har han ingen fornuftig tanke gang.. under ingen omstændigheder lader man sine børn sidde i en bil i så mange timer...... syntes det lyder som en lam forklaring..

Kommentér på:
baby død i bil

Annonce