{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

mine forældre {{forumTopicSubject}}

Jeg og børnene var hjemme ved min de gamle... men sikke en dårlig stemning der var der, det har det nu været de sidste mange gange.. så min far (adoptivfar, men det er min rigtige mor) kørte os hjem der sagde han.. at han snart ik gad mere han beskyldte min mor for ik at lave noget og det er også sandt, hun har mere travlt med at sidde foran computeren og sælge ting end at deltage i evt rengøring osv. så kan godt forstå min far. men han siger han snart smider papirerne på bordet.. synes ik det er særlig fedt at fortælle mig.. jeg sidder lidt med blandet følelser.. selvfølgelig skal de ik være sammen hvis det ik kan gå.. men jeg ville jo helst have de er sammen.... så er sku lidt ked af det.. ved bare ik lige hvem jeg skal fortælle dette til. da jeg ik vil fortælle mine nær venner det .. hvis i forstå.. synes sku det er møj irriterende.. skulle bare ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine forældre
  • #1   6. jun 2009 Kan sørme godt forstå du er ked af det..
    Det er heller ikke særlig rart at vide- specielt fordi man jo står som en lus mellem 2 negle.
    Du elsker jo begge dine forældre- så det må da også være svært at håndtere, at din far siger han vil skilles. At man har den information som din mor ikke har..


  • #2   6. jun 2009 Ja det må da absolut ikke være sjovt og synes egentlig ikke det er særlig velovervejet af din papfar.
    Måske han ikke har nogle andre at snakke med og han føler du er en fortrolig?
    Det lidt svært... Ville nok sige til ham at han skal fortælle sin kone det og ikke dig...

    Håber alt går godt for dig og dine forældre:-)


  • #3   6. jun 2009 tror ik han er typen der snakker med han venner om det da de fleste bor i samme by og sådan en by sladre jo hurtigt.. men ja jeg står som en lus imellem to negle... og det vare sku nok ik længe før han smider håndklædet i ringen suk

  • #4   6. jun 2009 Er ked af det på dine vegne..
    smiley
    Kunne han ikke tage en snak med din mor om det? Måske hun kunne ændre sig?


  • #5   6. jun 2009 tror jeg ik emnet har været oppe før hvor de fik vuderet huset. men så kom min mor kravlende tilbage... og tingene har åbenbart ik ændret sig..

  • #6   8. jun 2009 Jeg kan egentlig godt forstå at han siger det til dig. Så er du da forberedt på det når det sker.

Kommentér på:
mine forældre

Annonce