{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mangler bolig
  • #1   6. mar 2009 der er ikke noget der hedder akut lejligheder mere.. snakkede med kommunen igår

  • #2   6. mar 2009 hvad med krise hjem

  • #3   6. mar 2009 bor rundt omkring skal ikke på krisehjem

  • #4   6. mar 2009 Anita, Det er da bedre at være på et krisehjem end at du flytter rundt omkring... Det er da meget forvirrende for en lille baby..?

    Jeg synes du skal tage kommunen og tage imod deres hjælp.. De hjælper dig også videre bagefter.. Du kan jo ikke bo på krisecenter resten af livet.. smiley


  • #5   6. mar 2009 jeg ville da heller bo på krise hjem ind i poser forskellige steder det er overhoved ikke sundt for et lille barn.
    hvad med din familie


  • #6   6. mar 2009 Enig, tag på krisehjem for dit barns skyld endtil du har noget ordentlig og et fast sted at bo med din søn... Det andet er bestemt ikke for smart med et lille barn...

  • #7   6. mar 2009 jeg skal ikke på krisehjem. Bor ved en kammerart lige nu, det er jo heller ikke sådan at jeg flytter rundt... så bare rolig min søn har det fint

  • #8   6. mar 2009 kan ikke se hvad problemet er i at bo på krise hjem men dit valg.

  • #9   6. mar 2009 familien sørensen S

    det er sikkert heller ikke et problem, jeg er bare ikke typen der vil bo der... der er jo ikke noget galt, skal bare have mig en lejlighed...


  • #10   6. mar 2009 Anita, tror du får svært ved bare at få en lejlighed. Hvis du ikke gider tage imod den hjælp der bliver tilbudt dig!

  • #11   6. mar 2009 Og jeg synes der er noget galt i at du ikke tænker på din søn, han bliver altså forvirret over at bo i poser og rundt om kring. Han er 3 mdr gammel og har brug for ro!

  • #12   6. mar 2009 Missy . hvem har sagt jeg bor i poser om jeg må spørge.........

    OG desuden er jeg ikke blevet tilbudt nogen hjælp, det eneste der er blevet sagt fra kommunen er at jeg selv skal finde mig en lejlighed, men jeg må bare ikke skrive under på nogle lejekontrakt, for så vil de ikke betale mit indskud... så ved ikke lige hvor du har det fra med at jeg ikke vil tage imod den hjælp jeg bliver tilbudt


  • #13   6. mar 2009 kommunen vil også gerne hjælpe, men skal bare selv finde en lejlighed.. der er ikke noget her i aalborg kommune der hedder akut lejlighed mere. det troede min sundheds plejske også, men da hun ringede ind til kommunen fik vi den besked jeg selv skulle finde en, og lykkes det mig ikke inden tirsdag skal jeg ringe ind igen, og så vil min sagsbehandler rykke mig i forrest række i de forskellige boligforeninger

  • #14   6. mar 2009 Ja og så skal du tage imod den først de finder til dig også selv om det måske ikke lige var der du ville bo, sådan er reglerne bare...
    Held og lykke


  • #15   6. mar 2009 jeg har nu også planer om at tage imod den første.. undskyld jeg siger det, men hvorfor hakker i sådan på mig... jeg har ski ikke på noget tidspunkt skrevet at jeg ikke ville tage imod den hjælp jeg får

  • #16   6. mar 2009 maria Kristine :

    mange tak, har prøvet nogle af dem men prøver dem jeg ikke har... mange tusinde tak for hjælpen


  • #17   6. mar 2009 Kan ski godt forstå dig Anita J ville ski heller ikke bo sådan et sted det er sten sikkert og så kan de bare trække den endnu længere med at give dig noget at bo i fuld forståelse for dig...

  • #18   6. mar 2009 Betina J: mange tak, endelig nogle der kan forstå en

  • #19   6. mar 2009 Anita J: Jeg forstår dig også, sådan et sted vile jeg altså heller ikk bo...
    T jer andre... Sys også lige i ska ta at tale ordentlig t Anita... Hun spurgte om hjælp t at finde en lejlighed ikk andet...


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #20   6. mar 2009 anita, ta og køb nordjyske på søndag, der er altid mange lejligheder til leje både i aalborg centrum, vest øgadem og nørresundby og hvis du vil lidt uden for aalborg er der også mange at vælge imelllem.
    Ellers så prøv at tage i plusbolig jeg ved de har nogle ledige lejligheder for tiden de ikke kan komme af med.
    Håber at det kunne hjælpe lidt.
    KAn ski godt forstå du ikke vil bo på krisehjem.


  • #21   6. mar 2009 ***Mor til Frederikke** * mange tak, og takker også for støtten


    victoria´s mor. tak for rådet, vil købe avisen og se om jeg kan finde noget.. ringede til pludsbolig i går, men de eneste de har er lidt for dyre til jeg selv kan sidde i den...


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #22   6. mar 2009 okay, har du prøvet østparken, og fjordblink?
    der er også vanggården og himmerland. Håber for dig at du snart finder noget.


  • #23   6. mar 2009 jep har prøvet dem alle sammen, men der er 6 måneder og meget længer tids venteliste DESVÆRRE:(

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #24   6. mar 2009 så er der nok næsten kun avisen tilbage. Men der har vi her hjemme altså også været heldig hver gang vi har kigget efter ny bolig. Og der plejer at være rigtig mange i om søndagen, Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke med det.

  • #25   6. mar 2009 MischaOgMaloue .
    ja det er rigtig irreterende, takker mange gange


    victoria´s mor.
    prøver at kigge søndag... mange tak


Kommentér på:
hjælp mangler bolig

Annonce