{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.449 visninger | Oprettet:

hvornår blev i enige? {{forumTopicSubject}}

Vi har hver valgt to navne til vores lille dreng, alle 4 kan vi begge godt lide, og vi regner ikke med at finde ud af hvad han skal hedde 100% før han kommer ud og vi ser ham..
familien har self. sgat deres mening om navnene, og der er delte vande smiley
Dan og jeg hælder mest til Axl, men ja, det kan ændre sig mange gange endnu, men hvornår var I helt sikre på hvad jeres lille ny skulle hedde?
de navne vi har fundet er:
Axl
Matias
Julius
Karl
Også skal han hedde Bang Jørgensen til efternavn..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår blev i enige?
  • #3   11. aug 2011 vi viste ikk hva køn vi ventede og havde faktisk ikk snakket navne sårn rigtigt .. så da emil var næsten 3 dage siger farmand om han ikk skulle hedde emil .. og jo self skulle han det smiley

  • #4   11. aug 2011 jeg var også hooked på matias, og er det stadig, men det har Dan lidt svært ved at forlige sig med, fordi en af hans værste fjender hedder det smiley men han kan som sådan godt lide navnet...


  • #5   11. aug 2011 jeg synes også bedst om matias smiley

    Vi var enige allerede inden de blev født smiley


  • #8   11. aug 2011 jeg er i uge 35+1 og vi er ik helt enige i nu. og vi bliver det nok først når hun kommer ud

  • #9   11. aug 2011 Oliver skulle have heddet Noah, men da han kom ud var han ikke en Noah alligevel. Vi var ude at handle en dag da han var et par uger og gik hen til et stativ med navne blyanter og vi så begge som det første en der stod Oliver på, så det måtte han jo bare hedde.

    Denne gang var vi til kønsscanning og fik at vide vi skulle have en
    pige og dagen efter var navnet på plads. Isabella Melina. Vi fik så til md at vide det er en dreng, og vi kan bare slet ikke blive enige om navnet. Så det bliver nok først når han kommer ud at det kommer på plads.

    Min favorit er Alexander og kæresten vil have han skal hedde Nicklas.


  • #10   11. aug 2011
    Vi blev enige om et drengenavn og et pigenavn i starten af graviditeten, og da vi vidste det blev en pige, begyndte jeg allerede at kalde hende Agnes når jeg snakkede med maven smiley Og da hun kom ud, kunne ikke hedde andet end Agnes ...

    Det var mit forslag, og manden syntes godt om det.. Denne gang har han bestemt, at hvis det bliver en pige skal hun hedde Emma (hvor jeg personligt var mest til Frederikke) , men så kommer hun så til at hedde Emma Frederikke smiley Og hvis vi får en dreng skal han hedde Oskar ..

    Vi finder ud af hvad det bliver om 20 dage smiley


  • #11   11. aug 2011 Vi havde en liste hængende i løbet af graviditeten, hvor vi begge kunne skrive forslag (begge køn, da vi ikke kendte kønnet). Reglen var at man ikke måtte sige nej til et forslag med det samme, men skulle tænke lidt over det. Løbende blev der slettet nogle navne, mest de lange navne, da det ikke passede så godt til 2 lange efternavne.

    Kort før termin satte vi os og skrev hver især vores top 3 (for hvert køn) ned på en seddel og da vi så sammenlignede havde vi begge Nikoline og Simone og Markus og Tobis på vores lister smiley Så var det jo bare at vente og se hvad der kom ud....

    Simone blev det til og det havde også været vores begges favorit hele forløbet igennem!


  • #12   11. aug 2011 Ja her var det ikke nemt at blive enige, men vi havde Lui og Mike i tankerne (var vildt med navnet Mike med vores hund hed Tyson, så der sys jeg ikke var så fedt)
    Men da han blev født, var vi bare enige om at INGEN af de navne vi havde snakket om passede.
    Så her var han 3 måned før han fik sit navn- og det endte med Kasper


  • #13   14. aug 2011 Julius lyder sødt til jeres efternavne.
    Axl ville jeg ikke kalde mit barn med mindre jeg var hardcore GNR fan. men hey smag og behag smiley

    Jeg har mødt en gut der hedder Jethro og han er vildt træt af at alle spørger ham om hans forældre var fans at Jethro Tull.


    ....derudover kan jeg sige at vi var enige efter nakkefoldsscanningen ved hvor første. dvs da vi kendte kønnet.

    Ved andet barn kendte vi ikke kønnet og blev først rigtig enige da han lå på min mavse og lignede et af de navne vi havde i tankerne smiley

    ...så sådan er det så forskelligt. smiley


Kommentér på:
hvornår blev i enige?

Annonce