{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

børneværelse ? {{forumTopicSubject}}

Hej piger ...
Skal i have lavet et værelse til den kommende baby ? eller venter i lidt med det ?

Jeg vil gerne have værelset klar inden han kommer, og vi har heldigvis et "tomt" rum lige siden af soveværelset, så det bliver baby'es ... der skal tages tapet ned, sættes op, males ja huha alt muligt smiley det væreste er at tage tapet ned, det vil dælme ikke af, og så skal vi finde nye pladser til de ting vi opbevare der inde..

stiller i et tv på baby værelset ? jeg tænkte på vi har et ekstra som vi ikke bruger, det er vel 26# og et fint tv bord som også bare står, kan jeg stille det ind til baby ? (altså han kommer jo ikke til at bruge værelset det første stykke tid eller tvet ..... men ellers skal jeg smide det på loftet (eller få kæresten til) og der er der såå koldt, og gider ikke det bliver ødelagt..

hvornår går i igang med baby værelset ? og hvilke planer har i for det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børneværelse ?
  • #1   20. nov 2008 tja det er jo sådan halvt opbevaringsrum lige nu smiley da der ikke er et sted at smide alt det hen man ikke lige skal bruge de andre rum er åbne, som spisestue, og den lille stue, det kunne være værelser hvis ikke at "døren" var lavet som en bue af mursten ... BEGGE STEDER , - og så ind til stuen.. det er os dejligt nok, men ingen har tænkt på at lave et rum til skrammel smiley jo der er loftet , men der er alt for koldt.... jeg tror bare at der også kommer tv i den lille stue, genialt hva .. den ligger lige op af den anden stue , hvor vi har et 42# hængende.. nå pyt så må det andet stå til pynt...

    hvad er jeres babyværelse drømme ? smiley kom nu ...


  • #2   20. nov 2008 Hmm vi har ikke et værelse til babyen.. vi skal muligvis bygge til, men der er jo en del der skal på plads til den slags.. hehe
    Så den forløbige plan er i soveværelset.. Der kan sagtens stå en seng og et puslebord.. og der står også et lille skuffedarius til tøj.. :o)


  • #3   20. nov 2008 lena, smiley okay ... jah jeg kan heldigvis have puslebord på badeværelset.... men tøj kommer ind på "eget værelse" .. og så må vi se om det bliver hans seng på værelset eller den skal ind til os og stå :))

  • #4   20. nov 2008 Halløj smiley
    Vi er heldigvis så heldige at have et værelse til det bette pus smiley Skønt!
    Så den får sig eget værelse lige fra start af..
    Er fuld i gang med indretningen og det hele smiley
    Hår fået det malet, og så er jeg ved at male et stort motiv af Peter Plys, Tigerdyr og Grisling på væggen, hvor puslebordet står, så den bette har noget at kigge på smiley Så sødt!

    Med hensyn til tv'et.. Så synes jeg ikke det gør noget.. Det er jo begrænset hvor meget den bruger værelset det første lange stykke tid..
    Selv har manden stadig "kontor" på babys værelse, hvor han har et computerbord til at stå sammen med sin computer, så han kan arbejde, da vi pt ikke lige har plads andre steder..


  • #5   20. nov 2008 pernille, ih hvor dejligt smiley jeg overvejer også lidt at finde en overhead og et motiv ,, når tapet er kommet ned og noget nyt op smiley og malet osv ...

    hvilken farve har i valgt ?


  • #6   20. nov 2008 Pernille - hvor lyder det hygge.. Må man ikke se billeder når motivet er færdig? smiley Kunne jo være godt med lidt inspiration.. ;p

  • #7   20. nov 2008 Jeg har iøvrigt også bare tusind ting i peter plys.. De laver godt nok mange ting til baby'er med pter plys.. hehe

  • #8   20. nov 2008 *4 små mislinger søger nye hjem *
    Ja det skønt.. Hehe smiley
    Men føler bare stadig ikke rigtig jeg kan blive færdig.. smiley
    Puslebordet er samlet og står klar der inde, så mabgler jeg bare lige tremmesengen, men den skal ind i soveværelset de første par måneder.. Hehe smiley
    Ja og så tror jeg bare at jeg starter med de små ting der først..
    Og så må jeg finde nogle skuffedaruisser og sådan lidt af hvert hen af vejen smiley

    - Vi har valgt sådan en fin lys gul farve smiley Rigtig hyggelig smiley


    Lena
    Jo da.. Helt sikkert smiley
    Så skal jeg bare lige have taget mig sammen til at få malet det sidste.. Hehe smiley


Kommentér på:
børneværelse ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce