{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

børneværelse... {{forumTopicSubject}}

Hej BG...
Vi er lige flyttet for ikke så længe siden. Og da vi flyttede ind fik den bette det lille værelse, men nu vil vi bytte om på soveværelset og børneværelset så han kan få lidt mere plads..
Men nu er det så at jeg synes jeg mangler nogen gode ideer til hygge/opbevaring til børneværelset, og helst ikke noget der koster en formue.. Skal lige sige at han er næsten 2, og en lille vildbassemed hans ting, så det skal være holdbart...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børneværelse...
  • #2   15. nov 2009 Tror jeg har været i ikea 100 gabge efter vi er flyttet-smiler (manden er ik så glad for mig mer, ha ha) Men sys bare ikke rigtig de har noget... Altså han har en super lækker reol fra danbo (tror jeg nok) hvor det hele er i plastik, det er sådan en man kan bygge videre på, og bygge som man vil. Men den er selvfølgelig udgået, så kan ikke købe mere til den..

  • #3   16. nov 2009 Hvis det er til legetøj osv har de nogle fede silikone baljer i alverdens farver som de kan bestille hjem i Imerco .. Vi har 2 30liters og de koster 130kr stk smiley

    Det ligner denne:
    http://blaabaer.dk/shop/gummibalje-40-ltr-211p.html


  • #4   16. nov 2009 Ja det er til legetøj, men sys bare han har så mange ting der skal stå på gulvet, så tænkte på noget smart der måske kan hænge... Han er jo en dreng, så han har en mindre vognpark, og det fylder jo lidt- smiler...

Kommentér på:
børneværelse...

Annonce