{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.212 visninger | Oprettet:

Så er barnevognen hjemme {{forumTopicSubject}}

Vi har hele tiden været enige om at vi ikke ville købe en ny barnevogn før den lille blev født, men kunne alligevel ik dy os for at kigge. Så igår fandt vi den flotteste EmmalJunga på guloggratis

Knaldrød, 2009, lift m. madress, babydyne, hovedpude, 2madresser til barnevogn, lagen, fluenet, regnslag, barnevognsrangle, Thor barnevognssele, intet rust, pletter el afblegninger overhovedet, fuldstændig ny. Kr 2300

Så nu er den købt og står sammen med hele vognparken i garagen og venter på at lillesøster kommer til november.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er barnevognen hjemme
  • #1   20. jun 2012 Uhh, vil også gerne i gang med at købe de "stor" ting.. smiley

    Men er der jo ikke nogen grund til endnu, når vi skal flytte i noget større her i midten af næste mrd. smiley Glæder mig til at klar gør det lille baby værelse! smiley


  • #2   20. jun 2012 Ej så er det lidt trælst at skulle flytte rundt på det hele.
    Her skal der desværre ikke laves noget børneværelse da vi kun har 2 og de et jo optaget. Så den lille sover ved os til den sovet igennem og så kommer hun ind til Freya der bliver 23mdr når lillesøster kommet. Så må de dele værelse til vi evt finder noget andet el får bygget til.


  • #3   3. jul 2012 Vi er så heldige at min svigerfar vil gi os barnevognen, eller vil gi omkring 6000 og så må vi selv spæde mere til hvis vi vil have en der er dyrere.
    Jeg har hele tiden sagt at jeg gerne ville have en odder for det har man jo hørt det var det bedste, men så havde babysam tilbud på den oddervogn vi havde kigget på og så blev jeg lidt i tvivl. Vi kørte så over i ønskebørn og kiggede også hvor vi faldt for en trille gigant. Ved ikk om det er et godt eller skidt køb men vi kunne bedst li stellet på den, modellen og at der er fast kalesche og ikk såen en blød en som der er på de andre barnevogne (ja ved det godt lige på det punkt der er jeg lidt gammeldags :D) Vil så sige at når man kigger rundt syns jeg at Emmaljunga laver nogle flotte barnevogne men dem var manden ikk helt vilde med da der ikk er stel hele vejen rundt under kassen så den var lidt udelukket. Men der var så os procenter på den så vi købte den og den blier nu opbevaret ude ved ønskebørn.
    Men nu må vi se har læst på nettet og der er både gode og mindre gode oplevelser på en Trille vogn men det er der også på Odder og Emmaljunga.


  • #4   3. jul 2012 vi har en trille gigant til vores datter og den er vi rigtig glade for, men hun skal lige bruge den 1år mere når lillesøster, så vi valgte at købe en brugt....
    Jeg har altid godt kunne lide Emmaljunga, men syntes det var for mange penge at gi for en vogn fra ny, men da jeg så fandt den vi har købt nu til lillesøster kunne jeg ikke dy mig...den ligner ikke en der har været brugt overhovedet, så er glad for vi hentede den. og så for 2300 med alt det tilbehør.


  • #5   3. jul 2012 Okay håber og tror os vi bliver glade for de.. smiley Ja man kan være heldig noget godt på nettet til billig penge. smiley Vi har faktisk købt næsten alle vores ting brugt og det meste af det er så pænt som nyt og vi har sparet en masse penge smiley

Kommentér på:
Så er barnevognen hjemme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce