{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Så er barnevognen bestilt:o) {{forumTopicSubject}}

Ja vi er så heldige at få barnevogn af mine svigerforældre, det er tradition i min kærestes familie, at forældrene giver barnevognen.
Så vi var i Babysam i torsdags, hvor vi blot skulle pege på hvilken vogn vi ønskede at få;o) Det er jo ren luksus.
Det blev en marineblå emmaljunga, med lift i samme farve, regnslag og pusletaske også i marineblå. Og med lyserødt insektnet (vi venter en lille pige).

Uhh kan ikke vente til jeg skal ud med lille-pigen og gå første gang:o)

Andre der har valgt barnevogn og i så fald hvilken en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er barnevognen bestilt:o)
  • #1   30. aug 2008

    Vi købte barnevogn dengang vi gik fra hinanden... en Silver cross Sleepover Deluxe...


  • #2   31. aug 2008 Ja vi har købt en Basson Grande, den står hjemme ved mine forælder.. Jeg kan bare heller ikke vente til den lille komme ud og jeg sakl ud at gå med barnevogn.. Næsten hver gang jeg er ved de gamle gå jeg lige ned på det værelse hvor alle baby tingene står og skal lige kigge og røre ved det hele.. Kan bare ikk vente mere..

  • #3   31. aug 2008 Jeps barnevognen er købt, og står ude ved min kærestes forældre- Vi har købt en Odder..

  • #5   2. sep 2008 Jeg sad i kø foran babysam i Sønderborg i en time. Og jeg fik en Scandia model. Den er sort og kom med lift og en lille pusletaske.

    Jeg har dog sidenhen købt en anden pusletaske i sort/hvid/grå tern, der passe meget bedre dertil. Min svigermor vil betale den, men vi har endnu ikke fået pengene...typisk,


Kommentér på:
Så er barnevognen bestilt:o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce