{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu tror jeg ikke på det !!
  • #1   14. mar 2011 sårn har jeg haft det flere gange og ved hvor svært det er men ved mig var det simelthed min krop der var træls og blev stresset af jeg gik og tænkte på det

  • #2   14. mar 2011 Ja kan også blive så gal på mig selv, fordi jeg ikke bare kan prøve at tage den med ro! Det vil bare slet ikke lykkes. Argh er så ked af det lige nu.

  • #3   14. mar 2011 Du kan købe dem i Super Brugsen, det gjorde jeg i hvert fald i dag. Der er een i, og koster 40 kr. Så helt billige er de ikke. Men jeg tænkte, at hvis den kan teste så tidlig i forløbet, så måtte den i hvert fald give mig klar besked nu. Jeg er bare så forvirret, jeg siger til mig selv, at nu stopper det. Tænk på noget andet, og vær fuldstændig ligeglad med de dumme test og tanken om graviditet. Jeg ved bare at den ikke holder, og i overmorgen er jeg klar til at teste igen. Øv Øv.. jeg lyder jo helt skør.

  • #4   14. mar 2011 kender det godt .. vi har prøvet 1,5 år nu der er ikke sket en disse siden min SA 6 juni 10

  • #5   14. mar 2011 Sus - Flov, ja det kan jeg snakke med om. Her de sidste par måneder, har jeg købt mig fattige i teste i Rema 1000. Og du kan ellers tro, at kassedamerne de glor. Det er en lille butik, så det er de samme kassedamer:-D.

    Elise - Puha det må også være hårdt, så føler jeg mig lidt egoistisk, at jeg "tuder" over, ikke at kan få nummer to.



  • #6   14. mar 2011 Ja de tror helt sikkert at jeg er skør, hihi.. Synes det er ved at være rigtig pinligt. Men ¨så fandt jeg jo denne nye test i Brugsen. Men nu håber jeg bare på, at jeg glemmer det hele lidt.
    Hvonår skal du teste?


  • #7   14. mar 2011 Ja jeg synes da helst sikkert at du skulle prøve den test, det kunne være lidt spændende. Jeg har ingen tegn på at min mens er på vej, det er så mærkeligt det hele.. hmm:/

  • #8   15. mar 2011 I dag går det lidt bedre, er ikke helt så ked af det. Måsker nærmere irriteret over, at jeg har brugt så mange penge på teste, og ikke fået een eneste med to streger hihi:-). Jeg tror jeg må tage den lidt med ro. Men jeg undrer mig bare lidt over min manglende mens, og stadig ømme bryster. Men det kan være mig selv som er skyld i disse symptomer, med al min tænken. Uha ja jeg synes du skal købe testen, det ville være spændende. Husk at læs brugsanvisningen, for den er ikke helt som Valmed testen. Husk at skriv:-)

  • #9   15. mar 2011 Haha Griner:D Ja det kunne være en ide - så er det ikke kun ik Rema 1000, de tror at jeg er skør.

    Ja det er en god ide, at det først er i morgen tidlig, du tester. Har du en god følelse, måske allerede nogle symptomer?


  • #10   15. mar 2011 Åh det var da træls at du ikke kunne finde den. Spurgte du inde i Brugsen efter dem? For de er ikke ved kassen. Jeg krydser fingre for dig alligevel. Men hvis den er negativ i morgen, så må du ikke opgive håbet, for det er jo tidligt.

    Jeg aner ikke hvad jeg efterhånden skal tro. Jeg ved ikke om der stadig er chance for at jeg er gravid, selvom alle de negative tests. hmm


  • #11   15. mar 2011 Jeg synes også det er super privat, og føler bare alle folk stirrer på mig, og digter deres historier, så jeg forstår dig godt.

    Jeg var i Rema 1000 i dag, og skævede til testene, og var lige på vippen til at købe en med hjem, men jeg gjorde det ikke:D.

    Men skriv endelig når du har testet i morgen, er jo helt spændt.


  • #12   15. mar 2011 Ja skulderklap til mig:-D .. Nu må vi se hvor længe den holder.

    Uhh klokken fem, det var tidligt. Min søn står først op klokken 7.

    Jeg kender godt følelsen, med at man bliver ked af at den er negativ, men så bliver man lidt mere realistisk bag efter.


  • #13   16. mar 2011 Hej Sus. Argh mit internet virker først nu.
    Jeg er ked af den negative test, men opgiv ikke tanken, for der er som sagt nogle dage endnu. Du må have en rigtig dejlig dag.

    Jeg har også tænkt på, at teste på søndag. smiley


  • #14   16. mar 2011 Jamen jeg har en ok dag, har været lidt irriteret over mit internet. Jeg er studerende hjemmefra, og derfor afhængig at mit net. Men ja jeg går og tolker hver smerte/ubehag jeg kan mærke. Fatter bare ikke at min mens ikke er kommet endnu.

    Ja vi må lige støtte hinanden indtil søndag! (og derefter selvfølgelig hihi)



  • #15   16. mar 2011 Jeg er i gang med en kontoruddannelse med speciale advokatsekretær. I det hele tager uddannelsen fire år, hvoraf de to er skoleår. Dem kan jeg studere hjemmefra, og det er meget rart. Jeg har dermed også min søn hjemme.

    Hvad med dig?

    Ja jeg kan simpelthen ikke lade være med at tolke hihi - og så ind og google bag efter. Ikke noget at sige til, at jeg har så meget hovedepine:D

    Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme i besiddelse af en test inden på søndag. Tør simpelthen ikke købe i Rema 1000 mere. Det er såå piiinligt:D


  • #16   16. mar 2011 Det lyder da rigtig spændende synes jeg, og hvis du kan lide det, så er det vel bare det rigtige for dig.

    Jamen jeg startede i august - efter endt barsel. Det er helt okay, selvom min drøm er at skrive. Ville rigtig gerne have været på forfatterhøjskole. Men sådan skulle det jo ikke gå:-)

    Ja det er rigtig nok med de der billige teste; men hvordan er kvaliteten?

    Overvejer også at tage i Bilka lørdag. Hmm ..


  • #17   16. mar 2011 Inden jeg blev gravid, var jeg blevet optaget på kassernen i Aalborg, hvor jeg skulle være soldat. Efter min tid, skulle jeg være flyttet til københavn, hvor jeg vill have søgt ind på Forfatterskolen. Men som du også ved, så går det sjældent som præsten prædiker:-) Jeg fandt min forlovede, og kort tid efter blev jeg grvaid med Frank og nu bosat i Kolding:P

    Åh så kender jeg godt de tests - jeg benyttede dem sidst jeg var gravid (men mistede). Det var en veninde som gav mig to hun havde liggende. smiley Så det var da en overvejelse værd, ellers må jeg en tur i Bilka. Hihi..

    Argh hvor er det forfærdeligt med hende der lige har mistet sin dreng herinde fra.. Jeg får det så skidt:(



  • #18   17. mar 2011 Det var en Anni herinde, hvis 9 måneder gamle dreng pludselig var død:( Virkelig frygteligt.

    Nej jeg vil ikke søge ind tror jeg, for det kan jeg slet ikke overskue. Manden vil ikke flyttet til sjælland. Men så skriver jeg lidt i fritiden, og ellers koncentrere mig om min nuværende uddannelse.

    Hvordan har du det i dag?


  • #19   17. mar 2011 Ha ha smiler;) Jeg kan af gode grunde ikke synde, fordi jeg ingen tests har hjemme endnu.. Men hvis jeg havde haft, så er jeg sikker på at jeg havde testet løs:D.

    Jamen humøret er ganske godt, selvom jeg stadig ikke kan tænke på andet om jeg er gravid eller ikke. Prøver at sige til mig selv, at jeg ikke er. Så bliver jeg forhåbentlig ikke så skuffet.



  • #20   17. mar 2011 Haha jeg føler mig også oppustet:D
    Jamen jeg har meget ømme bryster, og perioder med kvalme. Sidste uge var det rigtig slemt med kvalmen, det er blevet bedre nu. Og så har jeg døjet med mange mens lign. smerter - som altså også er blevet meget bedre nu. Ellers tiltagende hovedpine, og tisser en hel del mere. Træt og humørsvingninger. Og til sidst, men ikke mindst, min ikke-kommet-menstruation! Wow jeg lyder jo vanvittig gravid! Så er der bare det, at jeg endnu ikke har præsteret at tage en positiv test! Så det kan jo være, at jeg spiller mig selv et puds.

    Hvad med dig?


  • #21   17. mar 2011 Hov forresten, kender du de teste Matas kører med? Ikke Clear Blue, men deres egne.

  • #22   17. mar 2011 Den har jeg sørme aldrig set eller hørt om før. Men det lyder da faktisk vældig smart:D Angående der der test fra Matas, så kan jeg ikke huske hvad de hedder. Den billigste koster 40 kr. Jeg har taget alle mine penge ud af banken, så kan ikke engang bestille over nettet. Men jeg tænkte at Matas ville være en go' ide. Haha.. totalt test monster.. Man tør knapt nok skrive om det ude på forumet, da der er nogle som ikke fatter at man gider gå så meget op i det.

  • #23   17. mar 2011 Lige præcis, der er jeg nemlig ikke så kendt:-D

    Den gruppe må jeg hellere skynde mig, at blive medlem af:-D
    For synes ikke jeg har lyst til, at oprette det helt store i selve forumet. Der skal nok være mange der er ved, at brække sig over alle de gentagelser jeg kommer med:D.

    Hvad står din aften ellers på?


  • #24   17. mar 2011 Jeg har fundet gruppen og ansøgt om medlemsskab:-)
    Jamen jeg har fået lavet lidt skolearbejde, og nu surfer jeg lidt rundt på facebook, inden jeg hopper i seng.


  • #25   17. mar 2011 Tak og i lige måde:)

Kommentér på:
Nu tror jeg ikke på det !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce