{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu tror jeg det nærmer sig
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   27. mar 2010 krydser finger for der er ved at ske noget.

  • #3   27. mar 2010 krydser fngre for dig :o)

  • #4   27. mar 2010 ve støv sendt

  • #5   27. mar 2010 krydser alt hvad der kan krydses :o)

  • #6   27. mar 2010 Ve støv til dig smiley

  • #7   27. mar 2010 Krydser fingre smiley Det kunen godt lyde som tegnblødning smiley

  • #8   27. mar 2010 Held og lykke og ve-støv tornado til dig smiley

  • #9   27. mar 2010 sådan startede det os med mig og fødte samme nat..
    held og lykke herfra


  • #10   27. mar 2010 Pøj pøj med det... Ve støv sendt til dig....;-)

  • #11   27. mar 2010 ve støv til dig smiley !!!! held og lykke .. noget nyt ?

  • #13   27. mar 2010 er der sket noget

  • #14   27. mar 2010 Ih hvor dejligt, håber det er tid for dig smiley
    Sender en masse ve-støv til dig...

    Og håber det snart bliver min tur også ! Er selv 40+5 nu smiley
    SÅ hvis du føder, sender du lige resten af din ve-støv til mig ikke? smiley


  • #15   27. mar 2010 ikke endnu men har fået hyppiger plikveerr det jager og stikker rigtig meget men ikke reglmæssigt

  • #16   27. mar 2010 louise skal jeg nok gøre

  • #17   27. mar 2010 mit startede med plukke veer der bed lidt mere end de plejer og dagen efter havde jeg født så tror du er godt på vej :o)

  • #18   27. mar 2010 venter spændt på update..... håber selvfølgelig at du er ved at føde og derefter sender en ve-storm afsted til mig!!! smiley

  • #19   27. mar 2010 Marie - jeg sender alt den ve-storm og ve-støv etc jeg skulle ha brugt til Okt, for jeg får ikke brug for det smiley

  • #20   28. mar 2010 sonne: tusind tak... jeg har virkelig brug for det....

  • #21   28. mar 2010 Det er hermed sendt din vej... jeg gik også over med Noah, så ved hvilke helvede det er du befinder dig i, og hvilke følelser man får inden i smiley

  • #22   28. mar 2010 sonne: det er virkelig ubeskriveligt.... som om jeg slet ikke har lyst til at få det her barn i de her dage... som om det hele bare kan være lige meget nu.... jeg gider ikke være tyk mere og jeg glæder mig alligevel bare SÅ meget til at holde min lille pige.... men folk ringer og skriver hele tiden på min mobil og ved godt det er fordi de er spændte på mine vegne, men jeg ved jo ikke hvad jeg skal svare.... smiley kan ikke forstå jeg sku havde sådan en besværlig graviditet også oveni købet skal vente ekstra tid på hende smiley og samtidig er jeg sur på mig selv over jeg klager, for jeg fejler jo ikke noget....ventetien er bare frygtelig smiley

  • #23   28. mar 2010 Marie - jeg havde også en skrækkelig graviditet... jeg endte med bækkenløsning mv... Da jeg rundende de dage du lige er gået over, der havde jeg det på samme måde... det hele kunne være fløjtendeme lige meget, og han kunne bare blive derinde, og han skulle lige vove på at komme ud, for det gad jeg slet ikke og alt sådan noget...
    Og da jeg så 10 dage (41+3) vågnede fordi jeg blev fugtig mellem benene, jeg har aldrig været mere lettet over at føle jeg har tisset i sengen... gud en befrielse altså...

    Jeg husker godt det med alle mennesker ringede og skrev konstant... jeg endte med at sige til alle at de skulle lade være med at skrive og ringe mere, ellers slukkede jeg min telefon, også ville jeg ringe til folk så snart der var sket noget, for det er virkeligt en humørdæmper nærmest på klokkeslæt at få sms'er fra folk hvor de udelukkende skal høre om man har født....


  • #24   28. mar 2010 sonne: hvor er jeg glad for du skriver det... føler helt der er noget galt med en, når man "alligevel" ikke vil have sit barn.... men man går helt fra hinanden når man skal vente så længe og bare føler en krop er blevet kørt over smiley

    Jeg håber så meget jeg "tisser" i sengen..jeg er fuldstændig ligeglad med om jeg ødelægger vores seng eller hvad.... jeg vil bare have et tyeligt tegn på jeg skal føde og helst nu!!! smiley

    Hehe...det kunne godt være jeg skulle prøve at sige det til folk,... jeg er jo glad nok for folk bekymrer sig for mig, men blir bare så frustreret over jeg ikke ved hvad jeg skal svare hver dag når folk skriver.... og det er sådan nogle ufølsomme ting som " skal du ikke snart have den unge ug" eller " er der sket ikke sket bare en lille smule" prøv at hør her...enten er der sket noget eller os er der ikke... og hvis jeg vidste hvordan jeg skulle få hende ud, var hun der nok ikke stadig... øvøv at folk ikke kan sætte sig ind i det ikke er sjovt smiley

    dejligt at møde forståelse herinde.... smiley


  • #25   28. mar 2010 Åh søde Marie - jeg forstår... jeg havde det som skrevet på akkurat samme måde som du, og det hjalp da folk stoppede med at skrive hver dag...
    Jeg fik foretaget hindelæsning da jeg var 41+2, og der var jeg så til grill hygge hjemme ved mine forældre, og senere blev esper og nogen kammerater enige om at køre en tur på striben, så der tog jeg med, og da vi så satte den ene kammerat af igen, spurgte han om det altså ikk snart var tid... og jeg svarede, at han kom aldrig, han blev inde i maven, som en anden rigtig mand, der nød godt af spa og roomservice...
    Jesper og jeg tog så hjem for at se lidt film, trods klokken var mange, og da klokken var omkring 1.00-1.30, der vækkede jeg sovende Jesper og sagde at nu gik jeg i seng.. små 2 timer senere vågnede jeg ved at jeg "tissede"....

    Der er nogen mennesker der siger man selv kan foretage en hindeløsning, det er noget med man skal stikke fingrene så langt op man kan, også lave sakse bevægelser med fingrene...

    Jeg håber inderligt for dig der snart sker noget, for det er bare ikke sjovt at gå og tælle ned, også når man målet, også skal man lige yderligere så og så mange dage over målet før der sker noget smiley


  • #26   28. mar 2010 Hvorfor fik du hindeløsning? kan man selv be om det? jeg ville virkelig ønske jeg ku ringe til jordemoren og be om at blive sat i gang.... for jeg klarer simpelthen ikke 14 dage mere sådan her. Jeg får slet ikke sovet- frygter snart for at gå i fødsel for jeg har overhovedet ingen kræfter og er bare Så træt.... jeg piver hele tiden fordi jeg er ved siden af mig selv og jeg har bare ondt over det hele..... ( ved godt det er normalt kroppen er smadret efterhånden, men det føles virkelig som om jeg er blevet kørt over) Jordemoren har hele tiden sagt til mig at det ikke er godt at blive sat i gang fordi tingene så går lidt for stærkt for kroppen og veerne kommer til at gøre mere ondt, men ved du hvad.... jeg er godt nok ligeglad efterhånden, jeg dør ikke af det, så skal jeg nok klare det.....

    Hmm....måske skulle man prøve selv at lave sådan en? ikke fordi jeg tror det hjælper... ikke nogen af de andre " tricks" har virket på mig....synes bare alle føder før mig, selv dem der ikke skulle smiley

    Jeg skal i hvert fald huske mig selv på, når jeg engang har født ikke at stille irriterende spørgsmål til mine veninder der er gravide.... folk der har født indenfor de sidste 2 år, har åbentbart glemt hvor irriterende det er at gå over tid.... smiley har nok fået 10 beskeder i dag " skal du ikkesnart føde" øhhh hvis jeg kunne, sad jeg nok ikke her...grrr..... hvor er folk dumme!

    hehe hvor kan jeg bare brokke mig i dag....



  • #27   28. mar 2010 Altså, min sønb er 20 mdr, og jeg husker stadigvæk hvor pisse irriterende det var.....

    Angående det med at gå 14 dage mere, DET gør du *IKKE.... det vil jeg gerne love dig... har du ikke fået tid til "over-tid" tjek...? det var jeg til da jeg var 41+2, og der foretog de hindeløsning... Det er desværre ikke noget man selv kan bede om at få... jeg var bare til det der tjek, og der var han rimeligt hård, og jeg følte mig en smule krænket, og han fortalte så at det var fordi han havde foretaget hindeløsning...
    Jeg fik det for at se om de kunne sætte skub i sagerne, for at se om ikke de kunne undgå jeg skulle sættes igang...
    Dog skal man vide at det kun er 50% første gangs fødende det virker på, og hvis den virker sker der inden for 24 timer...

    man må jo kun gå max 14 dage over, altså så man er 42+0, så bliver man sat igang... dog kan man være uheldig at det ikke har nogen effekt på en, og man ender med først at føde et par dage senere... men sådan set, så er du mor inden en uge... det vil jeg næsten love dig for....

    jeg synes du imorgen skal ringe op på svangre ambulatoriet, og spørge om ikke de kan give dig en tid til tjek, fordi nu er du så og så lang tid over tiden...

    og brok dig endeligt... jeg af alle forstår hvor irriterende det er... for jeg havde præcis de samme følelser inden i...


  • #28   29. mar 2010 Sonne: det er åbenbart blevet lavet om for jeg skal til over-tids tjek på fredag men jordemoren gjorde meget ud af at fortælle mig at jeg blev ikke sat i gang før jeg var fulde 43 uger henne hvis baby havde det fint.... man var holdt med at sætte folk i gang bare fordi man havde gået 2 uger over tid..... hvis der er fostervand nok og babys hjerte lyder fint, er der ingen grund til at fremskynde naturen smiley Jeg kan sku ikke gå i næste 14 dage mere smiley

    jamen de vil vel gerne tjekke mig, men de sender mig jo bare hjem igen og siger baby har det fantastisk.... det har de sagt hele graviditeten smiley


Kommentér på:
nu tror jeg det nærmer sig

Annonce