{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Lidt blær hehe {{forumTopicSubject}}

Ja vil lige blære mig lidt for synes jeg har nået en del denne uge.
Mandag var jeg med lærke i hendes dagpleje for at hjælpe med at ungerne skulle lave juledrkorationer (staves)
tirsdag kogte jeg klejner
onsdag bagte jeg finskbrød
igår var jeg ude at købe en fødselsdags gave vi skal bruge her i weekenden lus jeg fik købte et par varme strømpebukser til lærke som hun kan sove i plus jeg fandt en trøje til 40 kr smiley
Og sandlig om ikke også jeg fik købte uatostol til den bette ny og måtte kun af med 700 kr og det var inkl. en base så man er fri for det med alt det sele halløj hver gang.
Og idag har jeg sørme vasket en masse tøj gjort rent og så har jeg lige bagt de mest lækre amrikanske cookis mmm lækkert

Hvad har i fået uden til at gå med tøser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt blær hehe
  • #1   10. dec 2010 Mandag: Flyttet ALT ud af vores stue. (der var meget)
    Tirsdag. Banket gulv op i stuen. Samt støbt nyt gulv. + været på arbejde fra 10-14.
    Onsdag. Været i svømmehallen, derefter hjem og lave frokost til kæresten og arbejdsmaden. Derefter hjulpet med at trække tæppe af i gangen. Så Fik jeg tørret gipsstøv af i hele køkkenet og gangen, efter vi havde væltet en væg.
    Torsdag. Arbejde fra 11-15. Hjem og lave medister, hjemmelavet rødkål, sovs og kartofler til vi fik weekendgæster kl 19.00.
    Fredag. Arbejde fra 12-16 skulle i svømmehallen med mine beboere. Nu hjemme og er igang med at lave kalvefrigase og kartoffelmos. Imorgen skal vi ligge trægulv i gangen.
    Så lidt er det da blevet til i løbet af ugen.


  • #2   10. dec 2010 hold da op det var da heller ikek så lidt joan, pas nu på du ikke ender på fødegangen med det tempo =)

  • #3   11. dec 2010 Mandag: afslapniing på sofaen.
    Tirsdag: afslapning på sofaen.
    Onsdag: Afslapning på sofaen.
    Torsdag: skanning lige købe sidste julegaver og kommer hjem til et hus hvor der har været indbrud.
    Fredag: oprydning af hele hytten Og politiets renderi..
    Så ikke det helt vilde, men alligevel en skrækkelig uge.


  • #4   11. dec 2010 Jeg kan sige dig at jeg passer på. Men jeg er også af den type, at hvis tingene ikke bliver gjort ordentligt, eller for langsomt, så bliver jeg tosset, og så gør jeg det bare SELV.

    Men holder mange pauser, hvor jeg lige sætter mig i lænestolen med benene oppe...


  • #5   12. dec 2010 carina ja det var jo ikek så meget du har lavet men du skla jo også slappe af hehe.. Ikke så fedt at der har været indbrud, hvad mangler i så ??

    Joan hehe kender det alt for godt selv, men er nu så tynget af baby at jeg simpelthen er røget noget ned i tempo og må bede morten om at gøre en del desværre.
    Men godt du også holder pauser


  • #6   13. dec 2010 skumtrold> ja det er det mest latterlig indbrud jeg længe har set, de har virkelige været for dumme, alt af værdi lod de faktisk stå, alle mine smykker lagde samme sted som min mands halskæde og armbånd, men de tog bl.a. kun hans smykker, selvom de andre var lige til at tage med. (men er da glad for de holdte fingrene fra arvesmykkerne) så tog de min bærbar og vores nintendo wii med alt tilbehør, total latterligt, de gik uden om alt det der som sagt havde værdi og som nemt kunne afsættes på nettet osv.. så det er jo bare dejligt smiley selv politiet sagde at det nok bare var nogen der vil have det til at ligne et indbrud. men hvad forstand har jeg på det smiley

  • #7   13. dec 2010 okay ja det var da lidt latterligt..
    Men det kunne også tyde på at det måske er en far til børn siden har har taget jeres wii med alt tilbehør, måske som en julegave til hans egne børn..
    Eller også var tyven ikke særlig erfaren


  • #8   13. dec 2010 skumtrold> vi har en teori om hvem det er, en vi lige var blevet uvenner med. uha lang historie. men havde det været "rigtige" tyve, så havde de jo taget alt der virkelig kunne tjenes på. men nej nej, det gad de sørme ikke smiley

  • #9   13. dec 2010 okay det er jo latterligt.

  • #10   13. dec 2010 meget.. men må de jo om.. smiley er bare glad for de holdte fingrene fra mine elskede hunde..

  • #11   13. dec 2010 ja det kan jeg godt forstå.

Kommentér på:
Lidt blær hehe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce