{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Masse blær / Nf scanning. <3 {{forumTopicSubject}}

Jae nu har jeg jo været ved den ''rigtige'' Nf Scanning (:
Min termin hedder den 2 Januar & baby havde det super godt.. Fik rigtig meget ros, både mig og baby !

Hun sagde endda ''Jeg er her jo ike næste gang du skal Scannes, men du skal vide at det har været en stor oprejsning for mig at få lov at møde dig'' osv xD
Hun blev også ved at påpege ''jeg kan jo mærke du har styr på det så laver nok lidt forskels behandling'' ih jeg var stolt haha xD

& Baby roste hun også rigtig meget, h*n var rigtig livlig, og en rigtig fin lille baby osv. Og fik et tal der hed 1:21064 og det var hun total i ''chok'' over for det var godt nok ikke tit hun fik så højt et tal, så man måtte sige det havde jeg klaret meget godt hehe xD

Fik tid til MD Scanning den 8/8 klokken 13.00 spændende smiley ? smiley

Ih og min mor og mormor var med ude og handle, så Nena fik en masse nyt tøj, og jeg fik 2 kjoler og en skjorte og penge til nye sko imorgen i:

og fik snakket med min egen JM ganske kort, jeg skal føde i herning pga for høj BMI /: Men bliver heldigvis overflyttet til holstebro barselsgang (Spurgte om lov) pga a Nena osv. og har fri barsels gang så jeg kan få amning op at køre ordentlig inden jeg skal hjem til to små så det dejligt smiley

Lige lidt blær på min rigtig gode dag (:
håber i har haft en god dag også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Masse blær / Nf scanning. <3
Kommentér på:
Masse blær / Nf scanning. <3

Annonce