{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

Sidste lægebesøg :D ! {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen hvor jeg har været til sidste lægebesøg, og gud hvor er det dog dejligt....

Det gik bare super godt, lillemanden er en aktiv lille en, og han måtte "holde fast" i ham for at fange hans hjerterytme, som i øvrigt var helt perfekt...

Mit blodtryk lå på 120/75, så det var jo sådan set også fint.... Også er jeg utroligt stolt af mig selv, for jeg har faktisk præsteret at tage 4,1kg på under hele graviditeten... så det er bare SUPER fedt....
Frygtede jeg ville tage lige så meget på som med Noah hvor jeg tog 18kg på....
Så jeg er bare rigtig godt tilfreds med det hele...

Dog lå han endnu ikke fast, men da jeg skal ha pks, er det jo uden betydning...

Mvh Sonne 34+6


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste lægebesøg :D !
  • #1   8. sep 2010 Camilla - da jeg ventede Noah hed det uge 25 og 34, og denne gang hed det uge 24 og 35.... altså at læge besøgene lå... tror det er forskelligt fra læge til læge smiley

    Jeg glæder mig også bare sindsygt meget til vi nærmer os at det bliver vores tur til at få vores små babyer til verden...
    Det er bare så spændende smiley


  • #2   8. sep 2010 det lyder da super fint. 4.1kg er da ingen ting har du da klaret super flot, den her gang. smiley ja når du skal have pks. betyder det jo ikke det store om han ligger fast. min søn har lagt sig fast og det er jo bare dejligt. glæder mig sådan til at blive mor. smiley

  • #3   8. sep 2010 Mathilde - ja, synes godt nok også det er super fedt.. .hihi...

    Jeg har ladet mig fortælle at andengangs fødende er senere om at børnene sætter sig fast... om det holder stik ved jeg ikke... Men som sagt, så betyder det jo ikke det store om han sidder fast eller ej... faktisk lå han i tværleje da jeg var nede ved lægen... så han karter da noget rundt.. hehe...


  • #4   8. sep 2010 ja man må sige han får rykket lidt på sig hehe. men nu skal de heldigvis snart ud. smiley

  • #5   8. sep 2010 Camilla - hvis du skal amme, så ryger det hele igen, plus lidt til.. med Noah tabte jeg 14 ud af 18 kg på 2 mdr, og 14 dage efter kunne jeg trække i mine gamle bukser igen... Så det skal du nu tage stille og roligt synes jeg... smiley

    det er utroligt meget forskel på det synes jeg...
    Jeg har personligt slet ikke været til jordemor, for jeg har ikke synes det var nødvendigt, da jeg har gået til SÅ mange andre undersøgelser sideløbende, både grundet kejsersnit og sådan... er scannet 5 gange i alt, så synes nu det er helt unødvendigt med jordemor....


  • #6   8. sep 2010 Camilla - så lad være med at kigge på det.... Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud...

    Hvad er baby skønnet til?


  • #7   8. sep 2010 1000g, så vejer hun nok omkring 1200g, måske mere, du har i hvert fald også 1000g fostervand, som vejer, og moderkagen vejer jo også godt... så det er i hvert fald omkring de 3000g ud af de 9000g du har taget på...
    Du skal huske på at for en amning kan køre godt, så er det godt at ha nogen amme depoter, som kan hjælpe lidt på vej med at producere mælk... De amme depoter er du jo ved at fylde op nu, så de 6000g der er udover baby's vægt mv, de ligger der jo til at hjælpe dig med at producere en god fed mælk t il lillepigen smiley

    Nu ved jeg så ikke om du har noget væske i kroppen, men det vejer jo også ekstra smiley


Kommentér på:
Sidste lægebesøg :D !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce