{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

usikker læge {{forumTopicSubject}}

Ja jeg var idag til min første lægebesøg, hvor der skulle tages blodprøver, urin prøver, sælleskrab og alt det halløj..
Jeg havde bedt om en kvinde da jeg skulle havde denne underlivsundersøgelse.

Jeg bliver kaldt op efter at havde siddet ½time og ventet , ja de var så forsinket igen idag...
Det var en ung pige... tja, jeg vil næsten skyde på hun var på alder med mig (24) hun har nok være midt i 20erne sidst i 20erne.. Hun viste hverken hale eller ben... ja så skal ens vægt og høje på... jeg blev vejet , og så skulle jeg stod op of en væg og blive målet , problemet var bare, at jeg var 10cm mindre end normalt.. jeg sagde til hende om hun ikke kan bruge den højde jeg normalt har hahah som står i mit pas, i min andne vandrejuornalt fra min datter .. for vil bestem ikke være en 150 når jeg er 161cm.. LOL
Så sprugte jeg hende ang. med hvordna man får besked af jordmor eller om man skulle går ned med nogle papir (hvilket jeg skulle sidste gang) det viste hun ikk , så hun måtte ud og forhøre sig. SÅ mit BMI var 25, 5 altså lidt overvægtigt.. så vil hun have jeg skal testes for sukkersyge når jeg var længere henne.. så sagde jeg sidst jeg var gravid var mit BMI over 26 og der mente de ikke det var nødvendigt, men hun sagd ejge skulle bestille tid til sådan en... når ja da jeg kom ud til sygeplejerskeren og skulle have taget blodprøver sagd ehun til mig jeg ikke skulle have den sukkersyge test den tester de kun på dem der var over 27 BIM.

SÅ da hende lægen skulle undersøge mig, fik jeg bare dte dårligt.. kunne lige så godt have fået min veninde til at underøge mig .. synes ikk hun havde styr på noget af det hun havde gang.. Jeg synes hun var snot hammeren dum,. hende skal jeg slet slet ikk ind til igen.. underlig tøs.

nå jeg er så 9uger henne og 5dage pt.. og er sat til d. 11april, hvis hun ikke har kludret i det hahah


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  usikker læge
Kommentér på:
usikker læge

Annonce