{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Børneværelse {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om der er nogle der er gået igang med at tænke på børneværelse, evt at lave det osv.

Min kæreste har hevet hele vores køkken og stue ned da han gerne ville give mig et nyt og større køkken, nu da jeg skulle gå på barsel og lave mad til ham og hans barn, så jeg må vente med at lave værelse til den lille er kommet til verden, ved jo heller ikke hvad det bliver. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børneværelse
  • #1   11. jun 2009 hejza; )

    vi er så smpt begyndt at indrette baby værelset...Har sat seng, puslebord og kommode på plads;) men ellers har vi en masse ideer vi ikke har fået udarbejdet endnu..Men det kommer jo nok; )


  • #2   11. jun 2009 Jeg har forresten være til gennemscanning idag, får en lille pige; ) hun var bare perfekt, det er bare super dejligt; ) plus at jeg så har smidt 7,4 kg indtil videre, det er bare en ekstra bonus...smiler; )

  • #3   12. jun 2009 Vi har malet, og lagt nyt gulv og ellers har jeg lavet en aftale med en veninde om hendes aflagt babytøj da hun har både en dreng og pige da de jo ikke ville gi mere end 10 procent på det var en dreng kan vi jo ikke være sikre... hehe.. men så glæder jeg mig bare lige ldt mere til at se hvem der kommr ud hehe... vi har købt en barnevogn og det er det.. man får jo en del i barselsgave og såden så man skal nok nå det hele er jeg sikker på... haber du har det bedre karina?? Og ja er rigtig rart der er andre man kan følge med maven så man ikke føler sig tyk hehe...

    God weekend til jer alle..


  • #4   13. jun 2009 jo lidt men vi ved ikk helt hvordan det skal stå der ind

Kommentér på:
Børneværelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce