{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Tror i snart der sker noget? :O {{forumTopicSubject}}

Heej tøser! smiley

Ville bare lige høre jer ad, om i muligvis tror der er ved at ske lidt? Vil den bette snart ud? smiley

Har her på det sidste haft lidt flere og kraftigere plukveer end jeg plejer! Det var sådan en dag, at jeg nærmest måtte gispe efter vejret, og de kom sådan nogenlunde regelmæssigt :S Hmm!

Plus, jeg ved at den bette vender ned af, men står dog ikke helt fast endnu!

Har også haft meget udflåd/slim-lignende i mine trusser på det sidste.. Det er sommetider lidt brunligt og en dag var det bare tykt som snot :S AD! - Det skal lige siges at jeg ikke har blærebetændelse!
Er det slimproppen der muligvis er gået?

Det svier/trykker i mit underliv når jeg går, plus det er som om det hele bare tynger ned af, og at der snart hopper en lille unge ud smiley

Har også haft mange mens lignende smerter her på det sidste.. De kommer og går som vinden blæser :S Og sommetider gør de sgu bare virkelig nas! av va...

Hvad er jeres dom? Tror i snart der sker noget? Eller har i det ligeså dan, nu her når vi nærmer os terminen?

Sorry det blev lidt langt! Tak for jeres tålmodighed! smiley Heh
Og på forhånd tak for svarene! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror i snart der sker noget? :O
  • #1   27. jan 2009 Hmm... Gad vide om det bare er sådan generelt ugerne op til termin, eller?
    Hmm.. Jamen såan noget får jeg ikke af vide af min jm.. smiley


  • #2   27. jan 2009 jeg har det på præcis samme måde, også smerter i underlivet når jeg går! man kan virkelig mærke det nærmer sig!
    men tror også det er kroppen der modner sig!

    selv om jeg har da haft nogle kraftige plukveer hvor jeg har tænkt åh nej nu sker det.. smiley


  • #3   27. jan 2009 Hehe..
    Jamen det lyder ikke til, at jeg er ene om det så.. smiley
    øv øv.. Kunne da været rart at baby snart ville melde sin ankomst.. Hehe smiley


  • #4   28. jan 2009 tja jeg syntes også det trykker en del i underlivet nu, også indvendigt på "endetarmen" eller et eller andet deromme :S og det følels som om der er noget der moser ud af (babyudgangen) når jeg sidder rank ned ... jep mens lignende smerter i lænden specielt.. og så min jm igår, kommer hun og sætter hånden på maven og spørg om det er ved at være op over ,, iiih altså, nej 10. marts ... - nogle dage får jeg sådan en indre uro , og skal bare have gjort alt klar til baby, det mystisk smiley ...
    - jeg har overvejet om jeg skal løbe et par km dagligt, der står jo på min sygemeldning at jeg skal holde med i ro, med chance for at føde for tidligt smiley


  • #5   28. jan 2009 min han står fast fortalte lægen idag, hun mente ikke han blir så stor selvom jeg har fået graviditets sukkersyge, men jeg skulle nok regne med 3500 gr:-) så det er da vist meget normalt...
    jeg har det seneste stykke tid haft og har ondt i min højre side ved ribbenet, det svider når man rører huden og gør ondt på en anden måde til andre tider??? underligt...
    min mave er hård som sten når jeg vågner om natten og det gør ondt at stige ud af sengen, pga hårdheden...
    hvornår skal man mon begynde og pakke tasken og hvad/hvormeget skal man mon pakke:0)???


Kommentér på:
Tror i snart der sker noget? :O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce