{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Update på tror snart det tid :) {{forumTopicSubject}}

Var lige en tur inde på fg i nat da det bare blev slemmere & slemmere med mine veer smiley & Jubiiiiii det var simpelthen veer, jeg blev tjekket & min livmorhals var faktisk væk, jeg var endnu ikke begyndt & åbne mig, men kan da lige love jer for mine veer tog til jeg da kom hjem. Frygtede endnu et døgn mere hvor jeg ikke fik sovet, meeen længe leve smertestillende piller, fik lige 2xmertestillende hen under natten da jeg virkelig ikke kunne holde mig selv ud mere & fik da lige hele 4timers søvn smiley Kan mærke uroen i maven idag & der har os været veer her til morges, så regner med jeg meget snart sidder med min bebs i mine arme smiley
Jeg er Lykkelig!! smiley Men hold da op havde faktisk ikke troet det ville være så slemt & have veer, ved godt folk sir det gør ondt, meeeeen tænkte lidt overdrivelse fremmer forståelse smiley Jeg blev hurtigt overbevist om hvor ondt det gjorde da griner smiley Heldigvis er jeg helt frisk nu & klar til at modtage min dejlige dreng smiley så kom bare an veer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på tror snart det tid :)
Kommentér på:
Update på tror snart det tid :)

Annonce