{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Det nærmer sig :) {{forumTopicSubject}}

Så begynder det at nærme sig termin (1/12). Jeg er i dag nået til uge 31 og er overlykkelig da mit første barn valgte at komme til verden i uge 24+2.
Jeg kan dog ikke lade være med at være en smule nervøs da jordmoder har sagt at baby allerede har hovedet nedad og ligger lidt langt nede. Flere i min klasse (går på HG da jeg er under revalidering) siger også de synes min mave er sunket, og jeg kan ikke lave ret meget eller gå/stå ret meget før jeg føler maven er tung og der kommer plukveer.
Jeg skal til jordemoder og læge den 13/10 og så må jeg se hvad de siger der. Glæder mig til at møde den lille nye men den må gerne lige blive derinde 7-8 uger mere :).

Bare lige et lille behov for at lukke tankerne ud i det fri, tak til dem der gider læse det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det nærmer sig :)
  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #1   29. sep 2014 Dejligt at høre over hvor lykkelige du er. Jeg er førstegangsfødende og min lå med hovedet ned meget tidligt, allerede i uge 29 og jeg fik en masse plukveer. Jeg blev også indlagt i uge 32 pga de regelmæssige plukveer jeg fik. I uge 36 blev jeg også indlagt fordi min livmoderhals modnede sig og hun kunne mærke hovedet. Men heldigvis fødte jeg et sundt barn 38+3 på 3150 G og 51 cm. Du kan læse inde på min blog hvor nem fødslen var. Og husk nu at ingen graviditeter er ens. Held og lykke fremover (:

  • #2   29. sep 2014 Hej smiley jeg har termin samme dag som dig og vores dreng har også lagt fast siden 29+1. er godt nok førstegangsfødende men jordmoderen virkede som om det var helt normalt! Så mon ikke vores blypper bliver derinde til de er HELT klar til at komme ud! håber jeg i hvert fald smiley


  • #3   30. sep 2014 Lyder helt normalt:)

  • #4   30. sep 2014 Jeg er 32+3 (termin 22/11) jeg har også mange plukkeveer, og en tung mave, jeg skal til læge på torsdag, desværre hos en der er ved at uddanne sig til praktiserende læge, så hun ved ikke så meget om graviditet som min normale læge gør.
    Jeg håber også han bliver inde 6-8 uger endnu, selvom jeg er meget spændt på at møde ham.


  • #5   30. sep 2014 Dejligt at høre der er andre der også oplever det. Bliver nok bare lidt rigeligt nervøs fordi jeg fødte så meget før tid første gang ;). Selvfølgelig ville vi være bedre stillet denne gang hvis den skulle vælge at melde sin ankomst nu, men da vi er enige om at vi ikke skal have flere børn synes jeg godt den må blive derinde til termin (eller højst et par uger før) så alt vil gå helt normalt :).
    Dejligt man kan lufte sine tanker et sted som her og at der er nogen der gider tage sig tid til at svare smiley
    Tak skal i have smiley


  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #6   1. okt 2014 Selvf vil vi det smiley

Kommentér på:
Det nærmer sig :)

Annonce