{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Lilleskid
Lilleskid
Tilmeldt:
12. okt 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

Gravid for første gang ... {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt ny herinde, og har netop fundet ud af at jeg muligvis er gravid ... Jeg to min anden GT i morges der ligeså fint som den anden jeg har taget viste KLART positivt, så vil nok nærmere sige at jeg er ret sikker på jeg er gravid smiley

Det kom bagpå både min kæreste og jeg, da det ikke har været planlagt ...

Og nu begynder der jo at kører en masse tanker rundt i hovedet på en - der er ingen tvivl om at vi beholder det, men hold nu op hvor er det bare helt vildt, og helt surrealistisk at tænke på, jeg er 24, og har altid troet at børn først var noget jeg skulle have når jeg var i starten af 30'erne - men ja sådan noget kan man jo ikke altid sætte en alder på vel? smiley

Jeg tænkte så at det var en god ide måske at oprette en bruger herinde - da ingen af mine veninder har eller skal have børn så gode råd og masser af vejledning må man vel kumme finde herinde os? smiley

Jeg har faktisk allerede et spørgsmål, som nok kommer til at være min aller største bekymring omkring det at få børn nu, sagen er den at jeg stadig er under uddannelse jeg har godt nok kun lidt under 1 år tilbage af den, så tænker at man kan få den forlænget på en eller anden måde - er der nogen der har siddet i samme situation eller måske er i samme situation?? Så lad mig endelig hører fra jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid for første gang ...
Kommentér på:
Gravid for første gang ...

Annonce