{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Pjok
Pjok
Tilmeldt:
28. sep 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61

Falsk positiv? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Imorges tog jeg en test og det første minut til halvandet var den bragende negativ så jeg lå den og gik ind og puttede lidt. Da jeg kom i tanke om at jeg ikke havde smidt den ud, kom jeg ud til denne på billedet..

Jeg kan vel ikke regne med resultatet så?
Jeg har grædt hele morgenen fordi det slet ikke er planlagt og det er bedst for os (mener min kæreste) med en abort, hvis jeg er gravid..

Jeg har det seneste tid fået større bryster men det er også det eneste tegn på mulig graviditet.

Jeg vil meget gerne snakke med en der har prøvet at få abort, da jeg ikke ved hvad der skal ske smiley

Jeg har virkelig brug for støtte ligenu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk positiv?
  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #1   14. mar 2014 Kan ikke se billedet, så prøver lige igen

    profilbillede
  • #2   14. mar 2014 ka ikke se et billede??
    nu sporger jeg nok lidt irreterende, men beskytter i jer ikke? naar han ikke vil have et barn?
    jeg fik en abort i en alder af 16 klar den rigtige beslutning paa dette tidspunkt,
    jeg gik til leagen fik bekreaftet graviditeten, han henviste mig til ud til gyno afd som scannede mig( jeg saa ikke skearmen) for lige at faa en ide hvor lant jeg var henne og hvor fosteret var. saa fik jeg efterfolgende en tid til en udskrabning, der gik vel en 2 uger inden jeg saa skulle have en udskrabning,

    selve udskrabning forlobet var ogsaa ganske fredfyldt, fik 2 stikpiller som blodgore livmoderhalsen/ livmodermunde? saa laa jeg egentligt bare og ventede paa at blive hentet,, fik drop osv ned paa opetionsbordet, alle var rigtigt sode og venlige og jeg var oppe igen i lobet af 20-30 min paa stuen og maatte tage hjem ligesaa snart jeg synes jeg kunne staa paa mine ben:)
    blodte ca 2 uger efter indgrebet:)


  • #3   14. mar 2014 Kan ikke se billedet.. Men kommer Johan på hvor længe den lå

  • #4   14. mar 2014 Tag en ny test. Det siges jo man ik kan regne med resultatet hvis den ligger for længe. Men så vidt jeg ved kan den aldrig vise falsk positiv. Da den måler hcg. Men den kan godt vise falsk negativ, hvilket jo så må være fordi hcg niveauet på testtidspunket er for lavt til måling.
    man kan godt blive gravid på prævention.


  • #5   14. mar 2014 Har ik prøvet en abort. Men var tæt på med nr 3. Det passede dårligt og ja manden sys heller ik det var det fedeste. Vi beholdte og hun er lige blevet 3 år og får det helt dårligt med tanken om at jeg var tæt på ik at have hende. Manden kom også over det smiley men sådan er det jo med børn, man kan ik forestille sig de er der før msn får dem og så kan man ik forestille sig et liv uden, når først de er der smiley
    Lyt til dig selv og snak med nogen du er tryg ved. Du skal leve med valget resten af dit liv. ( skal han jo så også, men det er ik hans krop og følelser der er i spil på samme måde)


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #6   14. mar 2014 Jeg tager en ny i aften, det er jeg nødt til for at få ro på - ved dog godt jeg ikke kan regne med den, hvis den er negativ fordi det er aften. Men kunne jeg få svar, hvis den var positiv så har jeg lidt at forholde mig til..

    Jeg var på psprøjte, men havde glemt at få den fornyet da vi var midt i flytning smiley skulle have haft ny den 9. feb - men har så ventet efter jeg kom i tanke om det, da jeg ikke ville have den hvis nu jeg skulle være blevet gravid.

    Har søgt nettet tyndt, og ved alle aldrig er der gået lææænge før de blev gravide smiley

    Jeg har begået mit livs største fejl midt i en stresset periode smiley havde slet ikke forventet det her... Tak for en dejlig lykke historie ??
    Og tak for forklaring på abort - pueha ??


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #7   14. mar 2014 På min er det to "??" - det skulle være hjerte og kysmund smiley

  • #8   14. mar 2014 selve abort forlobet var ikke slemt udoverjeg led af volsomt kvalme saa synes ugerne var lange inden jeg kunne fa udskrabningen,
    ogsaa var jeg slf lidt ked af det efterfolgende men jeg kom hurtigt over det:)
    men tror klart man skal vaere aflkaret med en abort hvis ikke man vil rammes af hvis nu teroien:)
    men faa endelig snakket det godt igennem hvis du er gravid,


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #9   14. mar 2014 Jeg er slet ikke klar på en abort, men kan også godt se at det slet ikke passer lige nu... Min følelse inden i er helt splittet ?? Når jeg ser i mine drenges øjne, hør det ondt helt ind til marven ??

  • #10   14. mar 2014 du skal slf varere instilligt paaa jeres forhold godt kan faa massive skreammer hvis du for barnet mod hans vilje, men du skal slf hellere ikke faa maveknuder ved tanken,,
    tror lige man skal fordoje nyheden saa at sige inden man med et klart hovede kan besmtemme sig for det ene eller det andet.men krydser da for du ikke gravid?


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #11   15. mar 2014 Har lige taget en her til morgen, den er helt negativ smiley så håber virkelig at den anden test bare ville give mig en lærestreg!

  • Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #12   19. mar 2014 Er den stadig negativ ?

  • #13   23. mar 2014 Du skal heller ikke ønske dig at gå i gennem en abort.
    Jeg har fået to i mine yngre dage.
    Et smerte helvede og ens hjerte er knus og ødelagt for altid.
    Det er 9 år siden jeg fik den første og 7 år siden den anden, der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker over det.


  • #14   23. mar 2014 De ser positive ud.

  • Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #15   23. mar 2014 Stadig negativ ?

  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #16   25. mar 2014 Den var negativ ved lægen, så jeg har fået en p-sprøjte smiley

Kommentér på:
Falsk positiv?

Annonce