{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.919 visninger | Oprettet:

Karina N
Karina N
Tilmeldt:
19. sep 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178

Gravid, men menstruation.. {{forumTopicSubject}}

Kan det lade sig gøre?

Jeg havde min mens den 2.8.13 og fik ca. en uge efter mavesmerter og ømme bryster (i perioder). Jeg lagde ikke så meget i dette. Den 5.9.13 fik jeg igen min mens. Den varede lige så længe som normalt og var lige så kraftig. Derfor troede jeg at jeg ikke var gravid. For ca. 3 dage siden begyndte jeg så at få flere mavesmerter og brystspændinger igen (meget kraftigere). Det føles som ondt i lænden og mens smerter.

Tog 2 teste igår, den 18.9.13, som begge viste positivt resultat. To lyserøde streger på begge tests.
I morges og jeg endnu en test, som også viste positiv. Synes dog at den ene streg var lidt mindre kraftig end aftenen før. Havde været oppe at tisse ca. 3,5 time før testen blev udført. Kan dette have en betydning??

Håber virkelig at den er der, men tør ikke håbe for meget.

Har bestilt tid hos min læge, så jeg kan blive testet der også, men det er først den 11.10..Første ledige tid..


Hvad siger i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid, men menstruation..
  • #1   19. sep 2013 Du har jo ikke haft din mens siden du testede positivt, så du er da gravid smiley du er nok bare ikke så langt henne smiley

  • #2   19. sep 2013 Tjaa.. Hvis testen viser positiv, så burde den jo være god nok smiley
    Men tænker bare, at det kun er 14 dage siden du havde mens sidst.. Så du burde kun have æl. nu..
    Men det skal jeg ikke gøre mig klog på !

    Håber for dig den er der smiley
    Et forsigtigt tillykke herfra.

    Og lige en anden tanke..
    Hvis man regner ud fra din 1. mens d. 2-8-13, så passer det jo meget godt smiley
    Nogen har jo mens i starten af graviditeten.. Og det KAN jo også være at du måske har været gravid med tvillinger, men mistet den ene, siden du havde ondt..
    Nå - det var bare lige en masse tanker herfra..


  • #3   19. sep 2013 Jeg blev gravid på 4.dag af min mens, så det Kan man sagtens smiley

  • #4   19. sep 2013 Det er jo set at man bløder omkring mensdagen selvom man er gravid..
    En graviditetstest reagerer på hormonet HCG, hcg ophobes i urinen, og jo længere henne du er, jo mere hcg er der I urinen, blodet osv.
    Når du ikke er ret langt henne, vil du være længere tid om at producere hcg nok til at en graviditetstest vil lave udsalg, det er derfor man siger at 1.test skal laves med morgenurin da du der vil have størst mulighed for at have hcg nok til at lave en positiv test selvom du måske kun er 3 uger henne,,
    Dvs at hvis du har tisset 3 timer før test nr 2 og fx 6 timer før test 1, jamen s vil den naturligvis være mere svag at se på fordi dit hcg niveau ikke var så højt som ved 1. Test..
    Giver det mening?


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #5   19. sep 2013 Mange tak for alle jeres svar smiley Jeg har desværre idag oplevet at jeg imens jeg var ude at handle, havde det som om jeg tissede i bukserne (ufrivilligt) undskyld detaljer. Skyndte mig til det nærmeste toilet og så at det var friskt blod smiley er virkelig bekymret nu..:( Tog et bind på da jeg kom hjem og der er ikke rigtig kommet noget blod..Ved ikke hvad jeg skal tænke..??

  • #8   19. sep 2013 Altså jeg ville nok få taget en blodprøve. Det kan både være en bio og at du er gravid. En bekendt har lige fundet ud af at hun er gravid- 25 uger henne, da hu brik regelmæssig mens hele tiden.

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #9   19. sep 2013 Hvad betyder en bio?? Måske er det bare mig, der ikke har hørt udtrykket før. Jeg kan konstatere at jeg nu bløder svagere end tidligere på dagen..Men tør ikke håbe på noget..Har også nogle smerte-lignende jag i underlivet. Har følt sådan de sidste 3 dage og der er ikke ændret i styrken er smerterne..Jeg er SÅ nervøs..Har købt en ekstra graviditets test som jeg vil prøve at tage imorgen eller lørdag og se hvordan den ser ud..Hvis den er svagere eller negativ, vil jeg igen forsøge at kontakte min læge..Er der evt andre man kan kontakte?? Min læge er ret svær at komme i kontakt med..:(

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #12   19. sep 2013 Jeg krydser fingre smiley Håber det bedste og frygter det værste..Må se lørdag, hvad en ny test siger..

  • #13   19. sep 2013 Jeg blødte af og til under min graviditet. Første gang pga. jeg mistede det ene foster i uge 10 og derefter blødte jeg af og til under min graviditet, indtil cirka uge 32. Ikke ret meget men en lille plet på størrelse med en tyv'er smiley

    Håber du er gravid og glæder mig til at få en opdatering smiley
    Krydser fingere XXX


  • #14   19. sep 2013 En bio er en forkortelse for biokemisk graviditet.
    Dvs at ægget er befrugtet, men ikke sætter sig fast i livmoderen.
    Du danner hcg når ægget er befrugtet, og derfor vil en test vise positiv.. Men hvis det befrugtede æg ikke sætter sig fast, får du mens, og så kaldes det en bio.

    Håber det var til at forstå.

    Rigtig mange kvinder har bio'er uden at vide det, da man oftest kun opdager det ved at teste før forventet mens..
    Har selv haft en bio..

    Ang. Dine smerter - så lyder de helt normale. Det lyder som ligamentsmerter..
    Jeg håber på det bedste.
    Husk at opdater os smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #15   20. sep 2013 Blødningen blev plettet, svagere og svagere og igår ved en 19- 20 tiden var der ingen ting.Jeg håber ikke det var en spontan..Men kan jo ikke være sikker. Jeg tester igen imorgen. Hvis testen forbliver positiv, som de tidligere resultater, håber jeg at jeg stadig er gravid. Min kæreste og jeg har tænkt på at ringe til vagtlægen, hvis resultatet forbliver positivt eller bliver svagere/negativt. Kan man blive undersøgt/scannet der?? For hvis det har været abort/fortsat graviditet vil det give tryghed at kunne få det bekræftet nu. Også så vi ikke går og håber, men bliver skuffede når vi skal til lægen.

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #17   20. sep 2013 Kan ikke få kontakt til hende smiley Har skrevet to beskeder og opdateret hende om situationen..Man skulle tro hun ikke ser sine mails smiley Det er så irriterende..

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #19   20. sep 2013 Lige præcis, det er ret dårligt at det går så langsomt..Man kan nærmest først få tid en måned efter man går ind og vil bestille en tid..Jeg tror jeg vil prøve ta få fat i vagtlægen eller sekretæren og håbe at det går bedre..

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #21   20. sep 2013 Har fået svar fra lægen nu..Hun mente ikke det var en spontan abort, da det ville give blødninger svarende til en mens og i lige så mange dage..Jeg er blevet bedt om at ringe til sekretæren og aftale tid for 1. graviditets undersøgelse..Kunne ikke lige komme igennem, så prøver lidt senere igen..Tog også graviditets testen nu, da lægen sagde det kunne være en god ide..Den er positiv og teststregen er mere tydelig end kontrolstregen..:) Slapper lidt mere af nu

  • #22   20. sep 2013 Godt du fik svar fra lægen.
    Så må du sige til sekretæren at du vil have en tid hurtigst muligt. Og så hold fast! smiley

    Godt den stadig er så fint positiv..
    Håber på det har været en uskyldig blødning smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #23   20. sep 2013 Det håber jeg også smiley Har ringet igen og kom ikke igennem så nu har jeg skrevet en besked henvendt til sekretæren, hvor jeg har fortalt hvad der er sket og at jeg har haft skrevet med lægen. Håber du svarer hurtigt, så jeg kan få tid til 1. graviditets undersøgelse smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #24   20. sep 2013 Nu er jeg i kø som nummer 5 på telefonen

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #25   20. sep 2013 Nummer 2, det går fremad

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #27   20. sep 2013 Ja, det skal man..Men nu er der bestilt tid til 1. graviditetsus. den 07.10,13..:) Krydser fingre for at alt forløber som det skal, og at jeg får en fin positiv test deroppe smiley Gløder mig allerede.

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #28   20. sep 2013 Ups, undskyld stavefejl..Mit tastetur er lidt mærkeligt

  • #29   20. sep 2013 Først D. 7???
    Kunne du ikke bede om at få en scanning?
    Det er da underligt du skal vente så længe.


  • #30   20. sep 2013 Første lægeundersøgelse skal jo ligge i en bestemt uge, så derfor kan hun jo ikke bare få lavet den tidligere... Der skal jo tages blodprøver som skal bruges til vurdering sammen med nakkefoldsskanning, og de må ikke nå at blive for gamle de blodprøver, for ellers er de jo ubrugelige..



  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #31   20. sep 2013 Bløder igen..:( Ih altså, synes det er noget møg..Er der nogle der har prøvet det?? Altså hvor der kommer en blødning, det holder op og så kommer der en blødning dagen efter igen...?? Når min kæreste kommer hjem, ringer jeg helt sikkert til vagtlægen..Bliver nervøs, men vil gerne have ham med, hvilket han også gerne vil..

  • #32   20. sep 2013 syndes det lyder som en go ide med vagt lægen ellers ville jeg i mognen ringe til en privat klinik og bestille en trykheds scaning

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #33   20. sep 2013 Nu venter jeg bare på at kæresten kommer hjem...Bare øv at han har læreplads på Falster..Det er langt væk. Tiden må gerne gå hurtigt nu.

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #34   20. sep 2013 Nu er det så stoppet med at bløde igen..Det blev igen svagere og svagere og varede kortere tid, end da det skete igår..Er ikke til at blive klog på..

  • #35   20. sep 2013 det lyder godt nok underligt

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #36   20. sep 2013 Det synes jeg også selv..Er derfor jeg er bekymret..Har aldrig prøvet noget lignende før..:( Og sekretæren jeg talte med mente jeg ville være 7+0, selvom jeg mener at være 6+2 grundet længere cyklus (ca. 33 dage). Min mens har ikke været fuldstændig regelmæssig siden jeg stoppede med p-piller..

  • #37   20. sep 2013 ved godt hun ikke kan få lavet 1. graviditetsbesøg før..
    Det laver man jo ca i uge 10, pga doubletesten..
    Tænke bare der var nogle andre omstændigheder her..

    Hvis lægevagten ikke sender dig til scanning, så ville jeg altså også selv købe en tryghedsscanning.
    Det lyder underligt du bliver ved med at småbløde..
    Husk update smiley Og held og lykke.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #38   20. sep 2013 Jeg har kontaktet lægevagten, som siger at jeg skal kontakte ham igen hvis blødningerne bliver kraftigere eller jeg får flere smerter.. Ellers skulle jeg holde en stille og rolig weekend og kontakte min læge på mandag og bede om at komme til en gynækologisk undersøgelse for at se om jeg stadig er gravid..Og evt en scanning for at se hvordan det ser ud..

  • #39   20. sep 2013 Altså, nu er jeg jo lidt speciel, så måske du kan bruge det her til noget og måske kan du ikke smiley

    Min livmoder og dens slimhinder er meget sarte, og har altid været det..
    Da jeg i sin tid ventede axl, blødte jeg bare jeg tørrede mig efter at have tisset.
    Omkring uge 13-14 stykker styrtblødte jeg pludselig, og kom til kontrol på sygehuset, det viste sig at jeg havde en polyp som sprang op og blødte voldsomt ved berøring og at det faktisk var den der indtil da havde skabt blødningen og problemerne..

    Denne gang blødte jeg også meget i starten, både nyt, gammelt klumpet og ikke.. Har mange smerter osv. Men denne gang hænger det så sammen med at min livmoder er sunket ned i bækkenet og giver sig selv blødende blå mærker om man så må sige..
    Bløder stadig stort set dagligt, nogle dage mere end andre..

    Ved du selv om du har sarte slimhinder? Bløder du fx efter sex, eller efter gyn. Undersøgelse hos lægen?


  • #41   21. sep 2013 Okay.
    Så må vi se hvad undersøgelsen siger i næste uge smiley
    Krydser fingre for at alt er okay.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #43   21. sep 2013 Jeg synes det hele er ret forvirrende smiley Men indtil videre er jeg ikke begyndt at bløde igen..Så krydser fingre for at der ikke sker noget i løbet af weekenden, ellers ringer jeg til lægevagten igen..Og så har jeg aftalt med kæresten at tage en test søndag aften eller mandag morgen for at se..Hvis den viser positiv, håber jeg at alt er okay, og kontakter min læge, så jeg kan komme til undersøgelse, som vagtlægen sagde..

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #44   22. sep 2013 Hmm,,Så begyndte blødningen igen, lørdag eftermiddag..Og den blive ved..Den bliver ikke kraftigere, men heller ikke svagere synes jeg. Vågnede i nat med mange smerter og tænkte: nu er det slut. Jeg blev rigtig ked af det og græd..:( Har det meget dårligt nu, orker ingenting. Vil bare gerne have en tid hos gyn hurtigst muligt, så det kan blive bekræftet om det er en SA, hvilket jeg næsten er 100 % sikker på...Øv!! smiley :( Og så skal min krop have lov til at slappe af i noget tid, inden vi begynder at prøve igen...

  • #45   22. sep 2013 Altså i de lægehuse jeg har været i og til, der er der en telefontid der hedde 8-9 og i den tid der ringer man og får en AKUT tid. Dvs det er DER man ringer. Man smser ikke eller mailer. Man ringer AKUT. Også får man en tid. Af en sekretær. Lægen har sådan en til at booke tider.
    Men anyways så kan man i lang tid efter bio eller ma eller sa teste positiv. Og den behøver ikke nødvendigvis at blive mindre tydelig. Den eneste måde er at få hcg prøve også se om den stiger eller falder.
    Og scanne det gør de ikke hvis man ikke har været ved lægesamtale fik jeg af vide.... Indtil da vil det betegnes som bio
    krydser fingre og håber alt er som det skal


  • #46   22. sep 2013 øv øv altså..
    Det tyder jo ikke så godt med al den blødning..
    Håber snart du får en scanning..


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #47   23. sep 2013 Jeg ringede op til lægen idag, men kom ikke igennem..Ringede igen og er lige kommet igennem til sekretæren. Hun siger selvfølgelig at der ikke kan gøres noget, hvis jeg er igang med at abortere, men sagde at jeg kunne henvende mig hos dem mellem 14.30-15.30 idag og tale med en læge. Det bløder svagt her til morgen/formiddag. Ikke ret meget i forhold til tidligere. Synes det er svært at bedømme hvor meget blod der kommer. Normalt bløder jeg meget kraftigt med mange smerter ved mens.

    Håber at de enten vil lave en gyn eller tage blodprøver for at måle hcg og så evt. tage dem igen om en uge, for at se om niveauet falder..Tester positiv, men det kan man vidst blive ved med noget tid efter en ma/sa?


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #48   23. sep 2013 Så var jeg ved lægen, som lavede en almindelig gynækologisk undersøgelse..Hun sagde at der var lidt blod deroppe, men hun kunne ikke bedømme om der er tale om en SA..Min livmoderhals lå meget dybt, ved ikke om det betyder noget??

    Hun har lavet en henvisning til en gynækolog, mhp. en scanning, for at se om det er SA, eller om alt er okay..Hun prøvede selv at kontakte gyn, men uden held, så har fået en liste over gyn tæt på hvor jeg bor..Skal ringe imorgen og få en tid, forhåbentlig i denne uge.

    Det har ikke rigtig blødt idag overhovedet smiley Så nu må jeg se hvad der sker..Kæresten håber meget at der en en lille spire i maven med fint hjerteblink smiley Krydser alt hvad jeg kan smiley


  • #49   23. sep 2013 hvor langt ville du være?? For hjerteblink kunne man først se ved 7 uger sagde de til os

  • #50   23. sep 2013 godt at de endelig har kigget på dig..
    Håber du får en tid hurtigt.. smiley
    Og håber på det bedste.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #51   23. sep 2013 Tak smiley Håber jeg kan få en tid onsdag eller torsdag smiley Ifølge hende der lavede gynækologisk us. på mig, burde jeg være i 8. uge

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #52   24. sep 2013 Skal til gynækologisk scanning her idag, kl. 15.30..Er mega nervøs..

  • #53   24. sep 2013 Godt de vil scanne allerede..
    Og hvis du er i uge 8.. Så burde også kunne finde hjerteblink..
    Krydser fingre for dig smiley
    Husk update smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #54   24. sep 2013 Mange tak smiley Håber det bedste, men frygter det værste..Skal nok lave en update, når scanning er overstået smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #55   24. sep 2013 Blev ikke klogere, snarere mere forvirret..
    Gynækologen sagde, at det hun kunne se var meget småt, men lignede en "fostersæk" - tror det er hendes ord for "blommesæk". Hun mente også at jeg kun var 2+5?? Kan det lade sig gøre at teste positiv 10 dage efter ens "mens" er startet?
    Hun sagde at jeg måske er gravid, måske ikke..Hun mente også at jeg måske har været gravid med tvillinger, men mistet den ene..Hun synes der var 2 "blommesække" - meget små, men..

    Jeg skal på sygehuset imorgen og have målt hcg og igen fredag..Så ville hun maile svar til mig..Skal derop og scannes igen om en uge, måske før..


  • #56   24. sep 2013 Hmm. Det lyder mystisk.

    Du ville absolut intet kunne se på en scanning i uge 2+5..
    Der er det alt for småt.
    Det er jo kun lige efter æl.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #57   24. sep 2013 Synes også det er SÅ mærkeligt..:(

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #59   25. sep 2013 Nu har de da fået stukket i mig idag, så de kan måle beta-hcg..Skal derop igen fredag..Tester stadig positiv.

    Har dog hørt, at man kan have nogle sygdomme der hedder "trofoblast sygdomme", hvis man har høj beta-hcg, men ikke er gravid. Er der nogle der har hørt om det?


  • #60   25. sep 2013 nææ.. det har jeg aldrig hørt om..
    men har heller ikke hørt om beta-hcg.. Her fik jeg bare taget blodprøve for HCG.
    hvornår får du svar på bp?


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #61   26. sep 2013 Har fået svar på min blodprøve fra i går.
    HCG var 4139, hvilket gynækologen siger er relativt højt.
    Så nu venter jeg spændt på imorgen, hvor jeg skal have taget endnu en blodprøve. Krydser fingre for at det er okay.


  • Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #64   26. sep 2013 Her lan du læse lidt om HCG, og normalniveauerne - http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/hcg-graviditetshormonet-der-stiger-og-stiger.html

    Som jeg læser det, er der da ganske god sandsynlighed for at du fortsat er gravid smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #65   26. sep 2013 Jeg synes bare det ser ud af meget blod..Er derfor jeg bliver bekymret..Men nu tager jeg den med ro og håber på det bedste imorgen smiley


  • Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #66   26. sep 2013 Jeg kan sagtens forstå at du bliver bekymret selvom det er normalt med pletblødninger i starten.. Og jeg er ellers ik over-bekymret smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #67   26. sep 2013 Tak smiley Glæder mig bare til at få tallet fra bp imorgen..Det må meget gerne stige, for mine bryster er SÅ ømme og har allerede taget en del på..Skal lige siges jeg er en del undervægtig, så det er nok meget godt.

  • #68   26. sep 2013 Det var da et dejligt højt tal.
    Det tyder godt.

    Og jeg kan sagtens forstå du har været/er nervøs. Ville jeg bestemt også være.
    Håber tallet er steget i morgen. Får du svaret i morgen? Eller først på mandag?


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #69   26. sep 2013 Måske er jeg heldig at få svaret imorgen aften, ellers må jeg vente til mandag..

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #70   27. sep 2013 Av smiley Hvor ondt kan det gøre at få taget en blodprøve..Tror det er den værste jeg har prøvet smiley Har et kæmpe blåt mærke og problemer med at rette armen ud..:( øv

  • #71   27. sep 2013 Så har de nok ramt lidt uheldigt.
    Jeg har fået taget rigtig mange blodprøver i vores forløb. Og det har ikke gjort ondt ..


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #72   27. sep 2013 Du er heldig, de siger jeg er svær at stikke i..Ikke så godt, når man er gravid..

  • #73   27. sep 2013 jeg er også meget svær..
    De prøver oftest i begge arme.. Den ene gang måtte de stikke mig i hånden i stedet for..


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #74   28. sep 2013 smiley faldet til 1946 smiley

  • #75   28. sep 2013 Kan det ikke være fordi der måske har været to eller ville den ikke falde på grund af det ?

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #76   28. sep 2013 Den ville falde, hvis der har været 2, og kun er 1 nu..Det har du ret i.
    Min gynækolog er selvfølgelig ked af det på mine vegne, men samtidig virker hun over-optimistisk..Hun siger vi skal vente og se hvad der kan ses på den scanning, jeg skal til hos hende på mandag, samt svaret fra den blodprøve jeg skal have taget på mandag også..
    Jeg har mistet modet, tror det er slut for denne gang smiley Jeg er så ked af det og har grædt, det er jeg ikke færdig med endnu..Og det gør bare så ondt, både fysisk, men endnu mere psykisk..
    Har fortalt hvad der er sket, til min tætteste veninde og min kæreste fortæller det også til hans ven..Men det er hårdt smiley


  • #77   28. sep 2013 Øv smiley
    Kan godt forstå du er ked af det og har mistet modet smiley
    Det tyder jo ikke for godt. smiley
    Jeg håber for jer at der har haft været to.
    Men ville ikke sætte mine forhåbninger for højt.
    Håber på det bedste!

    Cyberkram herfra.


  • #78   28. sep 2013 Sys bare du skrev tidligere at der måske havde været 2 men kan godt være det har været i en andens indlæg på babygalleri jeg hr læst det smiley

  • #80   28. sep 2013 Tabet er da lige hårdt uanset hvor gammel man er smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #82   28. sep 2013 Måske har der været to..Ikke sikkert, gynækologen har bare en mistanke..

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #83   28. sep 2013 Det er da fuldstændig lige meget at jeg "kun" er i starten af 20´erne..Det var mit ønskebarn, som nu er gået bort smiley Det er utrolig hårdt og en forfærdelig situation at stå i..

  • #85   28. sep 2013 Kan godt følge dig Karina.
    Vi var i behandling. Og blev endelig gravide. Så mistede jeg desværre.
    Hvilket var vanvittigt hårdt.
    Fik også den kommentar ^^ et par gange fra folk. (Jeg var 22)..
    Men det gjorde det jo ikke mindre hårdt at jeg havde den alder. Vi ønskede så inderligt at få det barn.

    Jeg håber i hurtigt "kommer jer" og at heldet er med jer igen hurtigst muligt.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #86   28. sep 2013 Ja, det er rigtigt, Vals..Heldigvis smiley Så jeg kan få mit ønskebarn smiley

    Puha, det lyder hårdt, Christina. Det er jeg ked af at høre smiley Men jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med tvillingerne smiley


  • #87   29. sep 2013 Det var det også..
    Men man kommer igennem det..
    Og efter 1 år lykkedes behandlingen heldigvis igen.. Og nu er der to på vej, som vi glæder os til at tage i mod. smiley
    Tak..


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #88   29. sep 2013 Det var så lidt smiley Og håber at jeg snart kan blive heldig at få en positiv test igen..Og at det går godt, helt til at jeg sidder med min baby i armene..

  • #89   29. sep 2013 Det kan jeg godt forstå du håber..
    Det håber jeg også for jer smiley

    Hvor længe havde i prøvet?


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #90   30. sep 2013 Det endte med en abort..HCG falder og det man kan se på scanningen er blevet mindre..:( Har fået 2 piller op som skal hjælpe min krop, så nu er der mere blod og smerter i vente smiley Har det ikke godt smiley men min kæreste er heldigvis hjemme nu..for må ikke være alene efter de piller..

    Vi havde prøvet "intensivt" i 4-5 måneder..

    Så håber min krop er klar igen om en lille måneds tid, men lytter til min krop, så jeg er klar til at forsøge igen..


  • #91   30. sep 2013 Øv øv det jeg ked af at høre smiley håber du snart står med en ny posetivtest når du er klar igen smiley

  • #92   30. sep 2013 Øv altså. Det er jeg ked af at læse.
    Håber hurtigt i får to streger igen.
    Knus herfra.


  • Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #93   30. sep 2013 Øv øv, det er jeg rigtig ked af at høre smiley smiley

    Husk at få talt om det, så I får det bearbejdet! Også håber jeg snart at det lykkes for jer smiley


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #94   30. sep 2013 Mange tak, alle sammen smiley Håber jeg også..

  • #95   30. sep 2013 Ked af høre. Det er mega hårdt , prøve det selv for 11/2 år siden.
    Men endte også i abort hvor jeg fik piller lagt op.
    Men nu skriver du en måned. Jeg blev faktiske anbefaldt at ventet til man haft. 3 mens pga din krop skal lov til komme sig, da det også éé chok for kroppen....


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #96   1. okt 2013 Min gynækolog, anbefalede at jeg ventede til efter jeg fik min næste menstruation. Hun sagde samtidig, at hvis min krop var klar og jeg selv var klar tidligere, ville hun ønske os held og lykke med det videre projekt..
    Hun vidste godt at det gjorde ondt på mig, men hun sagde at jeg nok skulle få min drøm i opfyldelse..
    Jeg har det bedre, fordi jeg har forstået at det ikke skulle være denne gang - fostret kunne ikke overleve, da der var en alvorlig fejl..Jeg er indstillet på at lytte til min krops signaler og starte "projekt baby" igen, når den er klar.

    Nu skal vi bare have fortalt det til vores forældre, hvad der er sket..


  • #97   1. okt 2013 Grunden til det er du skal vente er ikke pga man skal kunne holde styr på det men fordi det også kan sætte sig udenfor livmoderen. Det er sket her smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #98   2. okt 2013 Uha, det lyder ikke behageligt..:( Desværre virker medicinen ikke ret godt, så skal med 99 % sandsynlighed have lavet en udskrabning idag kl. 15.50 smiley

  • #99   2. okt 2013 Har aldrig hørt at de skulle kunne gøre chancerne for at det sætter sig uden for større..
    Jeg snakkede med min læge da jeg mistede. Og hun sagde, at grunden til man anbefalede at vente til man havde haft sin første mens, var for at det skulle være nemmere at regne ud hvor langt man var henne.
    Men samtidig sagde hun også, at kroppen kunne være mere modtagelig for en ny graviditet, når man lige havde været gravid.. Og hvis jeg var så heldig at blive gravid med det samme, ville de bare sende mig til en tidlig scanning, for at se hvor langt jeg var henne..
    Det samme sagde den gynækolog vi gik hos.


    Øv at pillerne ikke virker smiley


  • #100   2. okt 2013 Det var hvad de sagde da den så sad udenfor. Har været 3 mislykket igennem, så håber da de ved hvad de snakker om.

  • #101   2. okt 2013 De nævnte ikke noget overfor mig om det i hvert fald..

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #102   2. okt 2013 Det endte med at pillerne virkede, efter 28 timer..Så det startede som en SA, men endte som en MA..Og jeg skulle ikke have lavet en udskrabning, da alt så fint ud på scanningen..Gyn sagde også at når jeg næste gang blev gravid, skulle bede om en henvisning til hende. Så ville hun lave en tidlig scanning..Så nu venter jeg på at blødning stopper, HCG falder til under 10 og at min mens kommer igen..

  • #103   2. okt 2013 Godt at det gik "godt" smiley

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #104   3. okt 2013 Ja, heldigvis at jeg slap for udskrabning..Det frygtede jeg meget.

  • #105   3. okt 2013 det kan jeg godt forstå..


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #106   3. okt 2013 Så nu skal min krop have lov til at slappe af ovenpå alt det her rod


Kommentér på:
Gravid, men menstruation..

Annonce