{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

kristina N
kristina N
Tilmeldt:
16. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

Chance for at bleve gravid mens menstruation ? {{forumTopicSubject}}

smiley Mig og min mand havde sex før og mens jeg havde min menstruation, han bruger ikke kondom, men plejer at trække sig inden han kommer. da jeg fik min menstruation vælge han så at komme op i mig, og det gjorte vi så flere gange mens menstruation varede, samt sidste dag hvor menstruation faktisk stoppede, men da vi så begyndte at ha samleje begyndte jeg at bløde igen. menstruationen begyndte d 29 december og sluttede den 3 januar.
Jeg har de sidste par dage haft ondt i maven, samt følgelse at min mave er tung ? smiley
Det er for tidligt til at tage en test. men spørgsmålet er, er der overhovedet nogen chance for at jeg kan bleve gravid mens jeg havde menstruation, og han kom i mig ?:!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chance for at bleve gravid mens menstruation ?
  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #2   16. jan 2014 Heidi N jeg tænker faktisk ikke ret meget over det, undtaget når jeg begynder at få ondt i maven, som nu eks. Da vi selv syntes det vil være bedre at vente til vi begge få arbejde og så efter få barn. Det en af grundende at han ikke kommer op i mig i hverdagende men trækker sig tilbage, men da jeg havde menstruation (kan være nogle syntes det klamt) kom han op i mig, og det gjorte han også sidste dag menstruation hvor der faktisk ikke var blod før vi begydte på sex.

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #3   16. jan 2014 Det hjælper da absolut ingenting at han trækker sig inden han kommer.
    Har I ikke hørt om præsperm? Det kan man også sagtens blive gravid af.
    Hvis man ikke ønsker børn, bruger man prævention!

    Tag en test og find ud af om du er gravid.


  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #4   16. jan 2014 1989, er det mon ikke for tidligt at tage en test nu ? den forventede menstruationstid, burte være sidst på måned

  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #6   17. jan 2014 Mortil og 27+3 jeg må teste hvis ikke den kommer til tide smiley

    Tusind tak for jer som har svaret smiley


  • #8   17. jan 2014 Menstruationen er til for at udskille det æg som kroppen har frigivet.
    Det er forskelligt hvornår kroppen reelt afstøder ægget, hos de fleste sker det på 2-3 dagen af blødningsperioden hvor blødningen er størst.
    Dvs at hvis man fx har sex hvor ægget endnu ikke er afstødt, så er der en reel chance for befrugtning, dog vil ægget ikke være ret modtageligt da det er overmodent i forhold befrugtningen og vil med stor sandsynlighed ikke udvikle sig korrekt og ende med spontan abort meget tidligt i forløbet.


  • #9   17. jan 2014 Jo du kan sagtens blive gravid under menses
    Mandens sød kan jo overleve oppe i dig i noget tid. Og det er jo meget forskelligt hvornår ægget bliver befrugtet.

    Jeg går ud fra at når i ikke beskytter jer er det fordi i gerne vil have barn og lidt håber det sker for selvom han trækker sig kommer der sæd op i dig.:-)
    Muligheden er selvfølgelig mindre, men den er der.

    Hvorfor bruger du som kvinde der ikke ønsker graviditet prævention ?
    Eller hvorfor gør han ikke ?
    Efter jeg havde født havde jeg jo ingen prævention i starten. Så vi gik ganske simpelt på nettet og købte kondomer. Vi fik dem dagen efter de var bestilt. Og der stod ikke noget pinligt på hverken pakken eller kontoen.
    Vi har intet problem med at skulle købe i butikken. Men mandens størrelse er meget svær at finde i butikkerne.
    Jeg fik allerede til 8 ugers undersøgelsen lagt hormon spiral netop fordi jeg ganske simpelt ikke vil tage chancen med at risikere at jeg bliver gravid smiley
    Min pointe er. Ønsker du ikke graviditet så beskyt dig. Abort er ikke et valg, i min verden, hvis man selv er skyld i at man er gravid. smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   17. jan 2014 Åh ha bliver ekstremt irriteret hvis man ikke vil være gravid så beskytter man sig det er sku ikk raketvidenskab!



  • #11   17. jan 2014 Det kan du godt blive, har hørt om kvinder der har haft ægløsning lige omkring mens.

  • #12   17. jan 2014 Intet ønske om graviditet = BESKYTTELSE!

    Undskyld mig men....



  • #13   17. jan 2014 Men I vil gerne opnå graviditet eller?

  • #14   17. jan 2014 Svar på dit spørgsmål - så tror jeg ikke du er blevet gravid, men test smiley

  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #15   17. jan 2014 Mor til skønne tvillinger, Hvis jeg er gravid beholder vi barnet!!!! Vi vil gerne ha børn og skulle det være nu at jeg blev gravid ville vi sagtens kunne klare os.!!! ABORT er aldrig noget jeg kunne finde på at gøre.!!

  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #17   17. jan 2014 Mor til. Om vi få børn nu eller om 5 år er ligegyldigt. Vi kommer ikke til at elske vores barn mindre hvis det viser sig at jeg er gravid...

  • #20   18. jan 2014 Jeg sidder også og bliver en smule irriteret.. for alle de kvinder der ikke kan få børn, der kæmper også sidder du faktisk her og siger i ikke bruger prævention men gerne vil vente!
    Jeg er selv mor til to, og har fået lavet til aborter inden for et halvt år fordi de stopper med at vokse omkring uge 6 og min krop ikke udskiller.. jeg hader og se gravide kvinder altså forstå mig ret, men jeg kan ikke selv holde på dem nu, også er der nogen der bare tænker " ej han kommer ikke i mig så behøver vi ikke "
    Brug nu beskyttelse for pokker.. ønsker man ikke børn nu så burde man ikke lege med ilden, det er ikke kun kærlighed til et barn, det koster mange penge og ha et barn, det faktisk hårdt og det tror jeg alle mødre kan nikke ja til, at de har revet sig selv i håret når det har været rigtig hårdt..

    min pointe er - tænk dig nu om smiley


  • #23   18. jan 2014 Mor til Malik: Hun skriver jo oz at de beholder barnet hvis det skulle ske, så kan ikke helt forstå dit "sure opstød" smiley

  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #24   18. jan 2014 Amen gud hvor er nogle herinde sure på nye bruger... troede da i ville svar pænt. Vi er imod aborter så det er udelukket... mor til malik jeg har ikke bedt dig om at fortælle mig at du har svært ved at blive gravid det ikke mit problem... så må du snakke med din læge hvis det gøre ondt at høre/se andre gravide....

  • #26   19. jan 2014 Vær venligt at indstille kanalerne på pæn. Og hold en god tone
    Det er okay at være uenig. Eller være stort undrende men man kan godt snakke ordenligt til andre mennesker..
    Mvh ha smiley SSP smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #28   19. jan 2014 Må altså give camilla ret... men jeg er måske også dum?



  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #29   19. jan 2014 Shit...
    Admins, håber Kristina får en pæn advarsel smiley


  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #34   19. jan 2014 Syntes i burte tage ordentlig imod nye bruger, ikke alle er gode til at tage imod nye. Jeg har intet imod nogen, men bliver squ sur når andre skal kalde nogle for dumme... CAMILLA du kender mig ikke syntes du burte styre din vrede. Jeg undskylder det jeg skrev, men syntes du burte gøre det samme, DET IKKE IORDEN AT SKRIVE SÅDAN TIL FOLK, og slet ikke bedømme dem.... Troede tonen var bedre herinde og at folk ikke vil blive set nede på, hvorfor de ikke viste dit dat.!!!

  • #37   19. jan 2014 Fej for egen dør først Kristina... Sorry man håber da du får det svar fra testen Du ønsker.. smiley

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #38   19. jan 2014 Jette - Hvad har det med grænser at gøre?
    Kan man skrive sådan, kan man vel også stå ved det. Camilla ytrer sig i det mindste i 'offentligheden'..


  • #39   19. jan 2014 Stop så de damer. Tilbage til tråden...!!

  • kristina N
    kristina N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #40   19. jan 2014 Carina, jeg skrev det i vrede, syntes ikke at Camilla kunne være bekendt at kalde mig/andre for dumme jeg har intet imod andre men bliver squ rimelig vred ved at andre som aldrig nogensinde har mødt mig kalder mig for sådan nogle ting.!!

  • #41   19. jan 2014 Nej men du må godt kalde andre ting og snakke om det som om du kender dem.. Jeg må le altså... Morale er godt men dobbelt morale er dobbelt så godt.. smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #42   19. jan 2014 Helt ærligt så kigger jeg ikk på hvem brugeren er og hvor længe de er her aner ikk hvem der er nye.... nogle er her længe og passive.

    Jeg forholder mig til spørgsmålet og intet andet. Mit svar til dig havde været det samme til enhver anden

    Men det er aldrig sjobt ikke at få svar som man regner med. Og modgang.


Kommentér på:
Chance for at bleve gravid mens menstruation ?

Annonce