{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abort
  • #1   18. okt 2012 Jeg fik en medicinsk abort, blødte med klumper i Max 2-3 dage. Men der havde jeg aborteret på sygehuset.
    Det er nogle år siden og den gang var man indlagt til observation i 8 timer.

    Jeg pletblødte i 3-4 uger, ikke noget særlig voldsomt.


  • #4   18. okt 2012 første gang i uge 10 begyndte jeg selv at afstøde det ..
    Blødte klumper en dag - tog på sygehuset og fik så en udskrabning ..
    blødte kun tre dage med meget lidt blod

    anden gang valgte jeg så os udskrabning - det andet kunne jeg ikke klare ..
    blødte efter i ca en uge - men meget meget lidt ..


  • #5   18. okt 2012 Jeg fik en for nogle år tilbage og gøre det aldrig igen!
    Kom ind og fik pillen, tog hjem, begyndte at bløde, tog derind igen dagen efter og blev scannet.. Blødte i 7 dage hvor de så finder ud af at det ikk er kommet ud så skal igennem en kirugisk abort efter 7 dage i helved!!


  • #6   18. okt 2012 jeg havde en MA for 2 år siden, min krop endte med at klare det hele selv, men det tog lang tid, 9 uger blødte jeg som mens, hvor den første uge var med klumper jeg var 12 uger henne, dog var "fostret" kun ca 8 uger da det gik til...

    det var enormt smertefuldt den første uge, fordi det ikke ville komme ordentligt igang, det føltes lidt ligesom veer men bare i en hel uge... virkeligt forfærdelig følelse..

    testede forøvrigt positiv igen 3 mdr efter ;o)


  • #7   18. okt 2012 Lægerne mente i mandags, at min krop selv ville klare det. Har blødt som mens ( men ikke overdrevet meget) jeg har blødt store og små klumper og haft mens smerter. Det hele er ved at blive mindre og mindre.. Har stadig så forbandet meget kvalme, træthed og ømme bryster.. Hvornår forsvinder disse graviditets symptomer mon?:-(

  • #8   18. okt 2012 nu havde jeg en MA så mine symptomer forsvandt faktisk nogle uger inden aborten, så den kan jeg ikke svare dig på, bortset fra en langvarig blødning, havde jeg det fint i kroppen 1 uge efter det startede

Kommentér på:
Abort

Annonce