{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Bør jeg være nervøs? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg er 17 + 4 i dag.

Igår var jeg i motionscenter, hvor jeg gik på løbebånd i 10 min 4,5 km/t med hældning på 20% og derefter intervaltrænïng på crosstrainer i 10 min (svigermor skulle styrketræne efterfølgende, hvilket min JM fraråder mig pga tidligere smerter i maven).

I nat har jeg simpelthen ikke kunne sove grundet mens lignende smerter. Jeg har altid haft voldsomme mens smerter, men dette var godt nok slemt. Jeg vågnede flere gange og kunne hverken sove på siden eller ryggen, heller ikke med en pude mellem benene. Jeg havde så ondt, at jeg på et tidspunkt fik kvalme!

Til morges var min mave vokset 1,5 cm siden igår og den føltes meget tung. I løbet af dagen har jeg fået ondt igen - mens lignende smerter - mest i venstre side.

Jegh ar haft afslappende arbejde i dag og har ligget på en sofa med en varmepude over maven i ca ½ time nu. Det hjalp lidt, men da jeg kom op og gik rundt kom smerterne lidt igen.

Er det bare en slem vokseværk, eller har det relation til træningen igår? Jeg overanstrengte mig virkelig ikke, men jeg har før haft smerter ved let styrketræning, som min JM som sagt frarådede.

Jeg bliver hentet af min kæreste her om en time og så skal jeg bare hjem på sofaen og slappe af!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bør jeg være nervøs?
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #1   4. sep 2012 ville holde mig helt i ro frem over ingen motionscenter

  • #3   4. sep 2012 Cookie: Jeg træner ca 1-2 gange i ugen, har dog holdt en lille pause den sidste uges tid.
    Jeg plejer ikke at gå på løbebåndet, men så cykler jeg eller andet i stedet.
    Og det på løbebåndet er gå ikke løbe:)

    Jeg vil helst blive ved med træningen, da det som du siger er sundt, og dejligt:) Men jeg ved ikke om der er en sammenhæng med smerterne og træningen. Je g synes bare ikke jeg er død forpustet, når jeg træner. Det får da pulsen op, men ikke voldsomt.

    Det kan godt være jeg skal skifte mellem at svømme og gå i motionscentret. Det var en god idé:)


  • #4   10. sep 2012 det kan være babyen er sunket ned i bæknet.. (ved ikk hvornår de gør det og hvor langt henne du er men det var et forslag) håber da ikk der er noget galt.. smiley

Kommentér på:
Bør jeg være nervøs?

Annonce