{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

bør jeg være bekymret? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før første gang i gud ved hvor lang tid sovet hele natten igennem stort set... kun 1 toiletbesøg i nat, hhvilke er stort for mit vedkommnde, da jeg både er oppe for at tisse mange gange, men også en gang i mellem for at kaste op...

Jeg sov fra ALT imorges... er ikke vågnet af min kæreste er stået op, ej heller af vækkeuret, eller noget andet...
vågnede først anden gang min svigermor ringede på telefonen, da hun de sidste dage har været her og kigge efter Noah et par timer om formiddagen mens jeg har været på jobcenteret, da han har ferie...


Jeg var SÅ træt at jeg måtte ringe ned og melde mig syg, for at få sovet mere, for kunne slet ikke holde øjnene åbne...

Vågnede her for små 1½ time siden, fordi jeg var meget tissetrængende, og var meget sulten...
Så jeg fik lidt af spise, også meldte kvalmen sig igen, plus hovedepinen... Jeg er nu igen så træt af jeg virkeligt skal koncentrere mig om ikke at falde i søvn, og da Noah ikke har overgivet sig til søvnen endnu inde i sengen (han har ligget en halvtimes tid, og synget og snakket inde i sengen) kan jeg heller ikke tillade mig at sove...

Der skal ingen ting til jeg får hedeslag....

Bør jeg være bekymret, eller er det ganske normalt...
Jeg var nemlig ikke så dårlig, og slet ikke på samme måde da jeg ventede Noah...

Mvh Sonne 30+6...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bør jeg være bekymret?
  • #1   11. aug 2010 Om du skal være bekymret, aner jeg ikke.. smiley

    Men syntes godt nok det lyder voldsomt..... Hhm, ku du ikk prøve og ringe og nævne det for doktormanden????


  • #2   11. aug 2010 min læge har lukket for idag, så venter til kl. 16, så ringer jeg lige til vagtlægen smiley

  • #3   11. aug 2010 Go ide... smiley

    Du må gerne lige opdatere... smiley


  • #5   11. aug 2010 Lea - det skal jeg nok...

    Berit - jeg har jo en søn i forvejen, og har været gravid en gang før, men Under hele graviditeten med den første har der intet været i den her dur... selv ikke da jeg var gået over termin.. så derfor er jeg lidt ny på området, da jeg ikk har prøvet at ha det sådan her smiley
    Men ringer som sagt lige til vagtlægen senere, for synes det er træls at kaste så meget op endnu, og ha det så skidt, med hovedepine også..


  • #6   11. aug 2010 håber da ikk der er noget .. men mon bare ikk det er lige præcis det er det din krop har brug for idag .. og ja bare fordi du ikk havde det sådan første gang kan det jo være det er sådan nu .. ved godt de siger man ikk ska samligne sine graviditeter men det gør jeg alså oz derfor har jeg været sikker på alt har været galt denne gang for alt er anderledse ind de to første..

  • #9   11. aug 2010 Jeg har endnu ikke snakket med vagtlægen, da jeg er alene med Noah, og derved ikke har mulighed for at komme nogen steder før Jesper kommer hjem...

    Jeg har de sidste par gange jeg har fået målt blodtryk fået afvide det lå rigtig fint... så håber da ikke det er svangreskabs forgiftning...

    Jeg synes bare det er utroligt, for jeg er så træt at hvis jeg sidder på en stol, er det lige før jeg falder i søvn...
    Dog er min hovedepine mere eller mindre forsvindet, har kun lidt trykken omme ved nakken...

    Jeg har en time endnu før det er tid til jeg rigtig kan slappe af, for først der er det sengtid for Noah....
    Pyyha, jeg synes det har været en streng dag...


  • #10   11. aug 2010 tror åske det er noget som er i luftyen for både claus og mig har det på samme måde som dig og det startede alledere da vægge uret ringet .. jeg har ondt hen over pande og claus i nakken og er død træt .. jeg føler oz jeg har feber og kvalnme og der er bare ingen ting som smager godt.. og der faktis ikk nogen a oz som har overskud til line..

  • #11   11. aug 2010 ØV lyder ikke godt søde... smiley Håber ikke det er noget slemt.. god "bedring" håber på en update fra dig..

Kommentér på:
bør jeg være bekymret?

Annonce