{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

"leger" gravid. {{forumTopicSubject}}

hej piger.

jeg sad lige på facebook og kiggede, hvor jeg ser en pige på 16 skrive denne status opdatering:
"Hej Facebook venner! Nu har den nærmeste familie og venner fået nyheden og nu får i den! Jeg er gravid og venter en dreng som vil blive døbt Oscar, jeg er uge 20 henne!. Kram her fra. Håber alle vil støtte mig i det!"

hvorefter der er en masse kommentarer med "tillykke" osv.
jeg kender hendes storebror rigtig godt, og han skrev i statussen, at det passede ikke.
jeg tænker bare "okay, er det sejt at skrive, man er gravid som 16årig, når det ikke passer??" er det seriøst ved at blive mode og populært blandt unge piger at være gravide, siden man skriver den slags for opmærksomhedens skyld?
jeg ved godt, jeg kan være ligeglad med, hvad folk skriver på facebook, og jeg bare kan lade være med at se på det - men lige sådan noget der, kan jeg ikke lade være med at blive forarget over! smiley

hvad siger i, piger? er det nu på mode at være gravid i sådan en ung alder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "leger" gravid.
  • #3   9. mar 2012 lene - ja, det er godt nok skræmmende!

    dina - hun skriver, at familien og venner ved det, så tror også, hendes bror ville vide det.
    pigen har ingen kæreste. der er en, der skriver som kommentar "face rape" ..


  • #5   9. mar 2012 gud hvor er det dog skræmmende....
    manner jeg fatter bare ikk at unge piger har sådan en tankegang.... hvad går der af folk i dagens danmark.


  • #6   9. mar 2012 jeg ved virkelig ikke, hvad der foregår i dagens danmark. jeg ser det som om, at hun tror, hun er sej, fordi hun skriver sådan noget.. en masse har spurgt, om det passer, det nægter hun at svare på. men hendes bror skrev, at det ikke passer.

  • #7   9. mar 2012 vedkommende har selv kommenteret dette nu: "nej jeg er ikke gravid, det var bare nogle piger fra min klasse der skrev det for sjovt og så lod jeg den bare stå lidt.. og nej jeg syntes ikke det er sejt...."


  • #8   9. mar 2012 siden hun lader det stå, må hun vel nyde den opmærksomhed, der er bag det - tænker jeg! .. men ja, det er vildt mærkeligt at skrive sådan noget, på andres profiler.

  • #9   9. mar 2012 Hold da op, håber da ik det er "på mode" blandt unge piger smiley Det er jo små liv man gambler med.

  • #10   9. mar 2012 hun er da lidt langt ude først og fremmest fordi hun lader sine veninder skrive den slags på hendes profil dernæst også fordi hun så bare lader det stå.... føj for den siger jeg.... det for ondsvagt

  • #11   9. mar 2012 stephanie - lige præcis. det er jo små liv, der er på spil.

    diana, lige præcis. forstår det godt nok ikke. de er seriøst ikke særlig modne taget i betragtning af deres alder! .. det er vel lidt at tage pis på omverdenen, hvis der nu sidder en ung pige som faktisk ER gravid, uheld eller ej, og rent faktisk læser det..


  • #13   9. mar 2012 enig milica og hvad fanden siger hendes familie ikk til den slags... hvad fanden er det dog for noget undskyld mig... håber sku hendes forældre tager en MEGET alvorlig snak med hende

  • #14   9. mar 2012 Face rapped, betyder at andre har opsnappet koden og skrevet på hendes profil, eller at den har forbliv logget ind aktiveret..

    Så egentlig kan hun være uskyldig mht. at lade dem skrive det.. Forstår så ikke hvorfor hun ikke har fjernet det med det samme hun har set det..


  • #15   9. mar 2012 henriette - jeg ved godt, hvad facerape er smiley .. men der står yderligere, hun så, da pigerne skrev det, og ville lige lade det stå lidt. forstår godt nok heller ik, hvorfor hun ik havde fjernet det med det samme.

    diana - nu kender jeg også forældrene, og hendes far siger nok ik det vilde, selvom han faktisk er ret streng, og hendes mor bliver nok bare bedt om at holde sin kæft. (moren makker ret efter sine børn) ..


  • #16   9. mar 2012 milica de burde sku da ikk have hende boende hjemme så helt ærligt.... der bør da tages hånd om sådan en situation.... hvis hun bare får lov til den slags hvad ender det så ikk med.

  • #17   9. mar 2012 diana - hendes forældre er skilt. hun bor ved faren, men er ved moren nogle gange, fordi faren rejser meget med sit arbejde. det kan jeg da huske med hendes storebror engang smiley ..

  • #18   9. mar 2012 men milica stadigvæk sys virkelig der burde tages hånd om det her for det er da absolut ikk noget og joke med....
    og det er da på ingen måde ok at hun tror det er en dille og smart og være gravid.


  • #19   9. mar 2012 nej, overhovedet ikke. kan slet ik forstå det..

  • #21   9. mar 2012 pernille søde jeg kan bare ikk liie se hvad det har med det her og gøre.... og uanset hvad bør der stadig tages hånd om det her af pigens forældre

  • #22   9. mar 2012 pernille - det var hendes veninder, der havde skrevet det. + hendes veninder har kommenteret længere nede osv. så tror ikke, det er mobning. smiley

    marlene, ja, udelukkende kun opmærksomhed. jeg kunne ikke dy mig, så jeg skrev og spurgte, om det var for opmærksomhedens skyld, og om de tror, det er sejt, at skrive sådanne ting, for hvad vil familie ikke tænke m.m.
    så fik jeg dog at vide, jeg er en kælling - hvor det så kom ind i billedet, skal jeg ik ku sige. men jaja, hver sin smag..


  • #23   9. mar 2012 Lige som en sidebemærkning..

    Der var lige noget i nyhederne i går eller i forgårs om at kvinder bliver ældre og ældre inden de får børn.. og tendensen gælder også i danmark smiley


  • #25   9. mar 2012 pernille, nej, jeg ved heller ik lige, hvor "kælling" kom ind i billedet. der kom bare en kommentar fra en dreng på 16 "eller også kunne du stoppe med at være sådan en kælling, milica" .. tænkte bare "WHAT?" jeg har kun skrevet og spurgt, om det er sejt at skrive det. men jaja. tager det nu ikke så tungt. :))

  • #26   9. mar 2012 Jeg har selv en niece, som er 14 eller sådan noget og hun og hendes veninder skriver oss tit mærkelige ting på facebook. Også tit ting jeg ikke kan dy mig for at kommentere på, men så får man bare af vide at man er en kælling, so osv. (af hendes veninder) Og kan måske ikke lade være med at tænke på om børnene idag i en alt for tidlig alder opretter sig, på en side som fx. facebook?

    Jeg har faktisk tit overvejet at slette min egen profil derinde, da det i mit hoved bare er en stor omgang sladder, som foregår blandt både voksne og unge/børn.

    Ikke at jeg vil lyde som en sur gammel mokke ;D Men har bare haft så mange dårlige erfaringer derinde fra. Folk truer hinanden, fremmede folk sender nøgenbilleder af dem selv til en, syntes ærligtalt ikke der fåregår meget andet end løgn og bedrag derinde smiley Men det er i mindst lige så høj grad voksne, som det er børn og unge ...


  • #28   9. mar 2012 Der er nogen tøser der har det så skidt med hele verden at de finder på den slags. Det er også de tøser der ikke mener en abort er ngoet særlig. Personlig kan jeg SLET ikke følge at folk vil være ung mor. Og vil aldrig komme til det.

  • #29   9. mar 2012 linda - jeg er helt enig med dig. havde det ik været for facebook-spillene, havde jeg også slettet min profil derinde (: jeg er rigtig træt af den omgang sladder der er derinde og "facerape" .. jeg opdagede en dag, at en af min kærestes venners lillebror, som jeg har mødt en gang, skrev "hej skat, længe siden, savner dig" til mig over chatten, hvilket også var facerape. hvad er det dog for noget? ..jeg forstår det slet ikke smiley .. hvorfor gå på en anden persons bruger derinde?

    pernille - ja, uden tvivl. man kan ikke snakke rationelt idag, man skal bruge ord som kælling, so, luder, bøsserøv m.m. for at være "in" .. forstår det slet ik :)..


  • #30   9. mar 2012 jeg har oplevet mange kommentare om hvorfor jeg har valgt at få børn så tidligt, om jeg troede det bare var en leg og for mig er det bestemt ikke en leg.
    Jeg bliver ked hver gang jeg høre om disse piger, for nogle tror virkelig det er nemt at have et barn og at man kan lære med tiden. før jeg blev gravid første gang havde jeg overvejet alt og havde sparet op og havde som 20 årrig da jeg fødte den første 30000 på kontoen kun til baby det samme her jeg her 2 gang, hvor jeg vil være 22 når baby kommer.

    syntes det er forkert det de gør, for det gør det ikke nemmere for os unge som virkelig ved hvad det her handler om.


  • #31   9. mar 2012 Kunne det ikke bare være en joke?? Det kan slet ikke hidse mig op, altså jeg griner da ikke af det, men...
    Har en veninde hun er total oppustet når hun har spist så vi lagde et billede ind uden tekst, hvor folk troede hun var gravid.


Kommentér på:
"leger" gravid.

Annonce