{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

Fostervand der siver??? {{forumTopicSubject}}

Lidt hjælp søges til nervøs gravid..

Som overskriften lyder, er jeg urolig for at mit vand er begynd at sive. Døjer med slemme plukveer og slem bækkenløsning ( er for det meste liggende eller siddende ), men har her de sidste dage været meget i tvivl om mit vand er begyndt at sive lidt, der er et stort pres ned i mod bæknet/ udgangen. Har hele graviditeten gået med bind pga meget udflåd, men det er ikke gult og lugter som udflåd nu gør mere. Bindet er tungt men intet at se.. Nu her for lidt siden var jeg på wc hvor der er en stor gul klat i bindet og det er meget vådt og det lygter ekstremt som havde man lige dyrket sex, altså lidt som sæd.. Skal lige siges at vi ikke har dyrket sex siden omkring uge 15, pga smerter og plukveer. Og jeg er nu i 26+6..

Var for 4 uger siden indlagt på fødeafdelingen os de troede min livmoder hals var væk som var jeg igang med at føde, og havde rigtig svære og regel messige plukveer. Men alt var som det sku..

Ved ikke om jeg skal gøre noget eller bare lade det ligge, han moser jo rundt der inde..
Et lille råd eller lidt beroligende kunne godt bruges. Vil heller ikk gøre min kæreste/faren mere nervøs end han er i forvejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fostervand der siver???
Kommentér på:
Fostervand der siver???

Annonce