{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.753 visninger | Oprettet:

Sivende fostervand ? Hvordan tjekke.. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger er der så en måde at tjekke på om fostervandet siver ? Sidst gik det med et plask og var ikke i tvivl, selv om sygehuset ikke troede mig først..
Men siden jeg var i svømmehallen her først på eftermiddagen føler jeg at jeg ligesom er utæt, ikke løber men små dryp dryp.. Og at trusseindlæg hurtigt bliver fugtigt(går med det pga udflåd men dette føles tyndere)..
Er alene med min datter da manden er på arbejde (han kan først gå om ca 2 timer) og hun skal puttes om lidt og har ikke bil, så vil helst ikke fare afsted hvis det bare er tyndere udflåd eller lignende "ligegyldigt"..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sivende fostervand ? Hvordan tjekke..
  • #1   13. maj 2013 nu har jeg ikke selv født men de plejer at sige man skal tage et bind på og er det meget vådt efter en time skal du kontakte fg

  • #3   13. maj 2013 Hvad farve er det? Hvidt, lidt gulligt, klart eller? Føles indlægget tungt?

  • #4   13. maj 2013 Det er klart, men svært at sige om det lugter da trusse indlægget er sådan nogle der hæmmer lugt(da jeg godt kan dryppe lidt ved nys og hist pga svag bækkenbund) indlægget er tungere end normalt, men svært om det bare er mere udflåd..
    Vil bare ikke forstyrre uden grund og er sådan lidt, hvad hvis de beder mig komme ind, kan ikke forlade min datter og hvis det ikke er akut (hvilket det ikke er da jeg er 36+3,så de ville ikke forsøge at stoppe det) vil jeg helst ikke sætte himmel og jord i bevægelse.. Men hvis jeg nu kunne tjekke, så kunne jeg bede manden og svigerinden (de arbejder sammen) om at skynde sig hjem og så ringe til dødgangen om vi skal komme ind når de er her


  • #5   13. maj 2013 Dødgangen ? Haha.. Fik et lille grin der;-)

  • #7   13. maj 2013 SBS: Ja ok kan jo godt føles som om man er ved at dø smiley ej seriøs træt af at skrive fra iPhone og det der latterlige autokorrekt, laver man en fejl retter den bare til noget helt forkert hver gang..

    Line: Det er den følelse jeg har, at jeg sådan drypper/små tisser nærmest konstant, men ingen tis lugt og ikke gulligt.. Nej ingen blødning.. Men sidst havde jeg ikke blødning, der gik vandet 38+0 kl 4 nat og fik piller for at få gang i det kl 9 og 17 dagen efter og kl 4 næste nat kom veerne..og der var ingen blødning på noget tidspunkt


  • #8   13. maj 2013 nu spørger jeg dumt da jeg ikke er den hyppige svømmerhals besøger så bær over med mig hehe, men kan det være vand fra smømmehalen der er kommet op og nu drypper lidt ud?

  • #9   13. maj 2013 Sabrina: Jeg må indrømme at jeg ikke aner det, men også har tænkt tanken, da man vel er lidt mere "åben"

  • #11   13. maj 2013 Mit vand sivede, og det sivede stille og roligt ud hele tiden smiley jeg var slet ikk i tvivl, men mit fostervand var desværre også grøntlig brunt. Men følelsen er nok det samme smiley

  • #12   14. maj 2013 er der nogen update smiley

  • #13   14. maj 2013 Har været et smut på fødegangen idag, strimmel var fin men mange plukveer, ingen blærebetændelse, så bare modningsveer..
    Hun mente ikke der var hul på fosterhinden, men livmoderhalsen var blød og under 2 cm og hun kunne uden problemer få fingeren ind og skubbe til babys hoved..
    Var så lettet over at alt var ok at jeg helt glemte at spørge og det er tegn på at det ikke er så længe igen ? Nogen der ved det ?


Kommentér på:
Sivende fostervand ? Hvordan tjekke..

Annonce