{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

4. JM besøg klaret.. {{forumTopicSubject}}

Ja så var vi afsted til 4. JM besøg igår og det gik sådan både og..
Havde virkelig set frem til et vægt skøn og til at få at vide hvordan han ligger i maven da jeg mener han stadig ligger på tværs..

Blodtryk og deet så fint ud og ingen blærebetændelse til mig mere.. så det er rigtig dejligt..

Jeg fik snakket med hende om min frustration med at bade og hun mener at jeg godt kan bade, det skulle der vidst ikke være noget i vejen for da baby er pakket godt ind.. men hun ville ringe til en "ven" som hun sagde og så kontakte mig i denne uge, så må vi se om jeg får lov eller ej smiley

Hun skulle så mærke på maven og det var hun godt nok LÆÆÆÆNGE om og trykkede en del.. men til sidst måtte hun simpelthen opgive.. :-S hun kan ikke finde ud af hvordan han ligger i maven.. som hun sagde at så kunne hun tælle tæer på ham og nærmest mærke hver enkel, men resten af ham var hun i tvivl om.. så nu har jeg fået en tid i næste uge når jeg er 36+ og hvis hun stadig ikke kan mærke hvor han ligger blir vi sendt direkte til scanning :-S Så hun kunne hverken fastslå vægt eller noget..

Hun rettede dog sit sidste vægtskøn til at scanningen nok var rigtig frem for hendes gæt.. Scanningen sagde 1400 g og hun sagde 1 kg..

Så er godt nok spændt på besøget i næste uge og hvad der skal ske...

Lige en update herfra..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4. JM besøg klaret..
Kommentér på:
4. JM besøg klaret..

Annonce