{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

4 JM besøg overstået 34+ {{forumTopicSubject}}

Så er 4 JM besøg vel overstået igår 34+5 Baby pige er skønnet til 3000g så hun er en stor pige:) Jeg skal derud igen om 3uger for at følge hendes vægt skal følges tæt de sidste uger hvis hun nærmer sig den vægt theis havde ved fødsel (4330g) skal jeg sættes igang men vi krydser finger for hun selv vil ud inden hun når helt derop.
Ellers var alt andet bare fint så nu tror jeg det er ved at være tid til at få vasket alt hendes tøj og gjort helt klar til hun kommer det vare jo ikke så længe mere nu:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 JM besøg overstået 34+
  • #1   14. sep 2011 P.S. Rigtig go dag til jer alle:D

  • #2   14. sep 2011 heller ingen havde forventet theis var så stor:) var ved jm 4 dage inden jeg fødte hvor han blev skønnet til ca 3000g men 4 dage efter vejede han så 4330g fødslen gik dog fint dog var de ved at snakke om aks men ville give det 1 forsøg med sugekop først og så kom han:) frygter at ende i aks denne gang men må bare se tiden an det vigtigste er jo hun kommer ud og har det godt:)

  • #3   14. sep 2011 er os så bange for kejsersnit så lige en i fjernsynet igår der fik kejsersnit sagde med det samme det må bare ikke ske det tør jeg ikke:D

    Jamen hun sagde igår hun vil se mig om 3uger for så regner hun med baby er oppe på 3800g og er hun det skal jeg til vægt scanning men ved faktisk ikke om de kan se det præcist på en scanning og ja så ellers bare til jm nogle extra gange for hun kan mærke hvor stor hun regner med og holde øje med om hun blir ved at tage sådan på.


  • #4   14. sep 2011 Min Patrick blev skønnet til 3500gr på terminsdagen, og 2 dage senere kom han ud og vejede 4480gr.

  • #5   14. sep 2011 tror det er meget forskelligt om man sætter igang pga vægten det kommer nok an på hvilket sygehus og hvilken jordemoder man snakker med:)

    Shila B
    ja det er samme far til begge:) vi har været sammen i 6år + theis var ikke planlagt men da vi så sku ha ham var vi jo lykkelige og ville så gerne ha en lillebror/søster til ham så sådan blev det:)
    ja tror han blir en fantastisk storebror håber bare ikke han blir alt for jaloux men vi snakker meget om hvordan vi kan forhindre det så det skal nu nok gå:)


Kommentér på:
4 JM besøg overstået 34+

Annonce