{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mælken løber ud
  • #1   29. jun 2011 men os når det er så meget er jo lidt bange for at det er fordi min krop gør klar til tidlig fødsel eler der ik er rå mælk nok til den lille

  • #3   29. jun 2011 det er jo den tanke der går gennem hovedet da vi mandag skal på hospitalet for og se om den lille skal ud pga mange andre ting men tænker selvfølgelig om kroppen er ved at indstille sig på at føde

  • #5   29. jun 2011 hvis du er nervøs så spørg jm...
    jeg led af samme problem med min første graviditet men da var det bare fordi ejg havde så meget mælk at det flød over hvis man kan sige det sådan...


  • #7   29. jun 2011 rene kan både være et pige og drenge navn

  • #8   29. jun 2011 berit det er rene´s kone der faktisk bruger denne profil mest det er derfor jeg skriver sådan... men forstår godt det er forvirrende...

  • #9   29. jun 2011 tak for hjælpen tøser men alle tænker køre rundt i hovedet når man ved man ik går tiden ud og skal på hopitalet hver mandag til tjek

  • #12   29. jun 2011 mange tak berit

  • #13   29. jun 2011 berit.... hahahaah grinern billed... dog glad for situationen ikk er som sådan

  • #14   29. jun 2011 Anne : må jeg lave et off og spørge hvorfor den skal ud før og du skal på sygehuset hver uge ?

  • #15   29. jun 2011 selvfølgelig lulle jeg har været indlagt on off siden uge 14 så har det været et døgn og så 4 osv og sidste tirsdag var det rigtig slem mit blodsukker var meget lavt og ville ik op igen lavt blodtryk så røde pletter for øjne mine hænder sov og jeg havde kold sved besvimmede når jeg rejste mig sådan var det i tre døgn og så gik det i sig selv, men lige så snart jeg laver for meget så besvimmer jeg og så har jeg slem bækkenløsning og sidder i kørestol derfor

  • #16   29. jun 2011 ved de ikk hvorfor det er sårn ?
    Sidder du i kørestol pga bl eller normalt ?

    ej undskyld jeg er så nys :$


  • #17   30. jun 2011 du spørger bare løs det er ingen hemmelighed

    de kan ik finde en forklaring på at jeg har det som jeg har og efter 1½ døgn er mit blodsukker normalt igen uden de har givet mig noget så det kan de ik forklare så det er kun og se tiden an og håbe de beslutter at den lile må være der inde meget længere end uge 24

    jeg sidder i kørestol mest pga bækkenløsning og så fordi jeg besvimmer når jeg går mere end 50 meter hvilket de mener er min krops måde at fortælle mig at der er noget som der ik skal være der

    men den lille er stor og tyk og er super aktiv


  • #18   30. jun 2011 Anne : øv bøv .. ikk fedt og have sårn en graviditet som første gangsfødene .. men kender det .. havde selv en lorte graviditet ..
    håber de siger babse skal blive der inde og du bare skal slappe af smiley
    ved de om det kan have betydning for babse siden den muligvis skal ud allerede i uge 24 ? det jo tidligt smiley


  • #19   30. jun 2011 Kender det alt for godt... Jeg har snakket med lægen omkring det, da de er bange for jeg snart går i fødsel og næsten ikke kan gå pga slem og svær BL...
    Men om brysterne løber eller ej, er ikke et tegn på man er ved at gå i fødsel, man begynder bare at producere og få mælken til at løbe til når den engang skal bruges


  • #20   30. jun 2011 de tager den kun hvis min krop siger stop så det ik går ud over bebs. jeg havde ellers håbet på en kæmpe børne flok men efter 6 saér og en gravivitet der er lykkes men har kostet så man´ge kræfter og meget af min krop og et kejsersnit i vente tror jeg ik jeg skal ha flere lige med det samme dsværre

  • #21   2. jul 2011 mine bryster løb os tidligt med anna, men gik 19 dage over tiden og fødste aks, og da jeg så skulle amme- kom der ingen mælk. vi prøvede en uge måde at amme og malke ud...så Anna blev flaske barn.....

Kommentér på:
mælken løber ud

Annonce