{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

mælken løber /sprøjter {{forumTopicSubject}}

ja hvad gør jeg min lille pige slipper brystet fordi der kommer så meget mælk ud at hun har det i hele hovedet. når hun slipper løber det stadig et stykke tid. når jeg så ligger hende til igen går der ik længe før hun igen skriger og slipper brystet og så skal hun bøvse igen.. Men jeg er jo badet i mælk og Frida har det i hele hovedet hmmm. EHåber det er en fase og det går over igen;) nogen der har haft samme problem og ved hvad man kan gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mælken løber /sprøjter
  • #1   14. okt 2009 haved det på samme måde indtil mælken begyndte at blive reduceret, så det passede til hende..

  • #2   14. okt 2009 prøv at malke ud i hånden først, det kan være dit bryst er for spændt til at hun kan amme ordenligt

  • #3   14. okt 2009 sådan gjorde mit også, ved godt det lyder underligt, men når hun slipper og det stadig sprøjter, så prøv og tykke bryst vorten indad, ligesom en knap. så stopper det, det råd fik jeg og det virkede på mig:-) jeg brugte også pumpe så gemte jeg det jeg pumpede ud til hvis faderen skulle passe ham, så var der altid noget:-) ligepludselig er der den mængde din lille pige har brug for:-)

  • #4   14. okt 2009 hvor længe kan det så holde sig i køleskabet eller fryseren??

  • #5   14. okt 2009 Fandt det her på falcks hjemmeside, det brugte jeg:

    Opbevaring og tilberedning
    Det er selvfølgelig vigtigt, at mælken ikke står og bliver sur, når du har pumpet ud. Hæld den direkte på en ren, skoldet flaske, og sæt den i køleskab eller fryser, hvis den ikke skal bruges med det samme.

    Fyld kun flasken 3/4 op. Køl mælken hurtigt ned, og husk at skrive dato og klokkeslæt på beholderen, så den ældste mælk bruges først inden for holdbarhedsperioden:


    •Køleskab (max 5 grader) 3 døgn

    •Fryser (mindst -18 grader) 3 måneder


    Optøet og opvarmet modermælk må ikke fryses ned igen. Hæld den ud, hvis den ikke bliver drukket!

    Modermælk kan tøs langsomt op i køleskabet, i en skål med varmt vand eller i mikrobølgeovn, hvis det skal gå stærkt. Antistofferne i mælken bliver ødelagt ved temperaturer over 60 grader.

    En mikrobølgeovn opvarmer ujævnt, så det er vigtigt at ryste flasken grundigt, så al mælken har samme temperatur, når barnet får den.

    Langsomt optøet modermælk kan opbevares 24 timer i køleskab. Hurtigt optøet modermælk skal bruges med det samme.



  • #6   14. okt 2009 (link fjernet) her er siden jeg fandt det på:-)

  • #7   14. okt 2009 mange tak smiley så vil jeg pumpe lidt ud så manden kan få lov at give en flaske når han kommer hjem senere, så bliver han såå glad smiley

Kommentér på:
mælken løber /sprøjter

Annonce