{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.604 visninger | Oprettet:

louise s
louise s
Tilmeldt:
22. nov 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48

Meget kraftige smerter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden i morges døjede med meget kraftige mens smerter, og meget(undskyld!) dårlig mave!

Det var så slemt at jeg vågnede af det meget tidligt i morges og ikke kunne falde til ro igen pga det, og så er det kommet løbende igennem hele dagen.

Det føles præcis som almindelige mens smerter bare MEGET kraftigere! Bliver helt svimmel af det smiley

Er det noget jeg skal være bekymret for?
(jeg bløder ikke)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget kraftige smerter?
  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #1   21. mar 2011 hov glemte at skrive jeg er 9 uger henne

  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #2   21. mar 2011 jeg blev scannet i uge 6+3 og det var en graviditet indenfor livmoderen, og der var hjerteblink.
    så heldigvis ved jeg det ikke er en graviditet udenfor livmoderen

    jeg har overvejet en maveinfluenza. det føles som sagt bare som meget kraftige mens smerter :-s så bliver helt bekymret
    men gør ligamentsmerter så ondt?


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #3   21. mar 2011 det er ligesom om det starter ude i siderne og så trækker indover maven og tager til lige midt på maven hvis det giver mening?

  • #4   21. mar 2011 lyder som de ligament smerter jeg havde / har nogen gange har jeg så ondt jeg intet kan ud over og ligge med varme på så det vil jeg gætte på det er

  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #5   21. mar 2011 puh.. troede ikke ligamentsmerter gjorde så ondt smiley
    men okay.. det er jo nok ingenting i forhold til veer! så må hellere forsøge at blive lidt mere stærk i det.


  • #6   21. mar 2011 alså vi kan jo ikk udelukke om der sku være noget galt så er du helt vildt bekymmret så ring til din læge i morgen..men som de skriver så kan det :=)

  • #7   21. mar 2011 prøv med varmepuder det hjalp med mig

Kommentér på:
Meget kraftige smerter?

Annonce