{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.245 visninger | Oprettet:

Ditte D
Ditte D
Tilmeldt:
6. jul 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Normalt med kraftige smerter i underlivet? {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for lidt viden fra jer andre nu - er gravid med mit første barn, men ikke så langt henne endnu knap 5 uger. Har hele tiden haft sådan lidt murren i underlivet, men ikke sådan uudholdeligt.
I nat får jeg så nærmest krampe i underlivet, jeg vågner og er nødt til at stå op. Går på toilettet, ingen blødning, men der kommer en pæn prut (sorry) - det smerter så meget, at jeg nærmest får kvamle og koldsved. går lidt rundt, tager 2 panodil og går i seng igen, hvor jeg lidt efter falder i søvn.

Her til morgen er jeg ekstremt træt, der er ikke flere smerter end normalt og jeg bløder stadig ikke.

Skal jeg være bekymret, eller afvente om det sker mere og så kontakte læge, hvis der gør?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Normalt med kraftige smerter i underlivet?
  • Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #3   12. jul 2012 Tak for jeres erfaringer begge to!

    Jeg vil helt sikkert kontakte min læge, hvis det fortsætter - men der skal ikke meget til at 'skræmme livet' af én, når man ikke har prøvet det her graviditets halløj før :o)


  • #4   12. jul 2012 Jeg vågnede os en nat omkring uge 5 hvor jeg ikke kunne holde ud af være nogen steder ! Det skete den ene gang smiley og jeg venter et aktiv mirakel smiley

    Men kontakt læge hvis det bliver ved


  • #5   12. jul 2012 sådan havde jeg det da jeg var i 5 uge. Det kommer lidt nogen gange, men det er lignasmerter smiley intet galt og har heller ikke blødt overhovedet smiley

  • Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   12. jul 2012 Ej, hvor sjovt man møder de samme 2 steder :o)

    Det har det nok været - render på toilettet hele tiden idag og sk***der - ret træls bivirkning...
    Skal afsted på ferie lørdag og håber da ikke at skulle seriøst på das hele tiden ;o)


Kommentér på:
Normalt med kraftige smerter i underlivet?

Annonce